Auttakaa! Olen orja omassa kodissani!
On pakko kysyä apua täältä, kun en enää mitään muutakaan keksi...Asun avomieheni kanssa ja meillä on 6-vuotias poika. Ollaan oltu yhdessä yhdeksän vuotta ja aluksi kaikki oli täydellistä. Lapsen syntymän jälkeen asiat alkoivat kuitenkin muuttumaan radikaalisti. Oikeastaan se alkoi siitä, kun kokeiltiin miehen kanssa vaihtelun vuoksi rajuja BDSM-leikkejä. Pidin siitä aluksi. Mies kuitenkin innostui näistä liikaa, eikä alistaminen enää ajan myötä jäänytkään vain makuuhuoneen puolelle. Hän haukkuu minua huoraksi ja kuristaa pojan edessä. Mies ei anna minulle mihinkään päätäntävaltaa. Lapsen syntymästä lähtien olen ollut kotiäitinä enkä ole nähnyt esimerkiksi ystäviäni juuri ollenkaan. Mies myös käännyttää poikani minua vastaan. Poika ei enää tottele tai kunnioita minua ja käyttää välillä jopa samoja haukkumasanoja kuin isänsä. Miehellä on myös tapana pitää ns. "jätkien iltoja", jolloin kotiimme tulee joukko hänen kavereitaan. Sen lisäksi, että he käyttävät päihteitä avoimesti lapsemme läsnäollessa, kohtelevat nämäkin miehet minua alentavasti. He saattavat esimerkiksi puristaa takapuoltani tai heittää rivoja kommentteja, ja mies vain nauraa.
Mies ei myöskään auta ikinä kotitöissä. Minä teen kotonamme kaiken. Tässä vaiheessa moni ehkä miettii, että miten olen saattanut itseni tähän tilanteeseen. Mies oli kuitenkin aluksi aivan täydellinen ja ehdin jo rakastua häneen, eikä täällä ole muutenkaan paljon valinnanvaraa. En myöskään halua lapsen kasvavan ilman isää. Itken itseni uneen lähes joka ilta, mutta uskon ja toivon asioiden vielä muuttuvan. Osaatteko kertoa, miten minun pitäisi toimia?
Kommentit (51)
Kerro meille yksinkertaisille, mitä hyvää lapselle on tuollaisen isän kanssa kasvamisesta ja äidin alistamisesta. Jos olet rehellisesti sitä mieltä, että miehesi on hyvä miehen ja isän malli pojallesi, niin jätäpä poika isänsä hoitoon ja muuta itse muualle. Aika moni voi varmaan omasta kokemuksestaan kertoa sinulle, että ei ole kivaa kun oma lapsi huoraksi haukkuu.
Luuletko tosiaan, että mies oppii suomenkielen joskus tulevaisuudessa, jos ei ole vielä 15 vuoteen tarvinnut oppia? Älä sinä luule luuta lihaksi!
Toivottavasti tämä on sentään provo.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:06"]Miten mun on niin vaikea uskoa näitä "aluksi kaikki oli täydellistä...ja sitte se vaan muuttui painajaiseksi" -juttuja!
Jollei oo provo, niin muijat on umpisokeita ja menee päätäpahkaa mihin vaan hullutukseen mukaan jotta vaan itellä olis mies. Ja sittenhän ihmetellään miks elämä on helvettiä.
[/quote]Moni nainen tarvitsee ohjausta.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:06"]
Miten mun on niin vaikea uskoa näitä "aluksi kaikki oli täydellistä...ja sitte se vaan muuttui painajaiseksi" -juttuja! Jollei oo provo, niin muijat on umpisokeita ja menee päätäpahkaa mihin vaan hullutukseen mukaan jotta vaan itellä olis mies. Ja sittenhän ihmetellään miks elämä on helvettiä.
[/quote]
Ihan oikeasti se menee aika usein juuri näin. Näytelmän käsikirjoitukseen kuuluu vielä se, että toinen osapuoli esittää ulos päin edelleen yhtä ihanaa. On suorastaan kadehdittavan ihanaa, kun mie palvelee vaimoaan vieraiden läsnäollessa niin ihanasti, hieroo jalkoja ja tuo kahvit rouvalle jonka ei tarvitse nostaa takamustaan penkistä. Kun vieraat ovat lähteneet, käsikirjoitus onkin aivan toinen. Rouvakin haluaa pitää kulissia yllä eikä missään tapauksessa kehtaa kertoa edes lähimmille omaisilleen, mitä todellisuus on. Eikä sitä edes kukaan uskoisi kun omin silmin näkevät, kuinka hieno mies hänellä on.
lähde ja lujaa! etkä kerro miehelle etukäteen ettei käy väkivaltaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 21:34"]turvasana löytyy kyllä, ja seksi itsessään on yhä nautinnollista, mutta ongelmana on käytöksen leviäminen sängyn ulkopuolelle....ja vaihtoehdoista sen verran, että nimen omaan tahtoisin tehdä tästä lopun ilman lähtemistä. Olen kuitenkin peloissani jatkuvasti.
[/quote]
......
Sua kohdellaan fyysisesti, henkisesti ja sosiaalisesti loukkaavasti, ja vielä väität että seksi tuon tyypin kanssa on nautinnollista?
Jos oot noin masokisti ja alapääsi vietävissä, niin mitäs sitten huudat apua ja pyydät muutosta.
Onnistuuko lastensuojeluilmoituksen tekeminen tämän viestin perusteella, tietääkö joku? Nyt olisi sen paikka. Ip-osoitteen jäljitys ja sitä kautta?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 21:40"]Siis MINKÄ maalainen mies on kyseessä? Kerro ap, jotta voimme auttaa sua paremmin.
[/quote]
Mies on Somaliasta kotoisin mutta asunut Suomessa 15 vuotta. Ehkä tämä helpottaa kun mies oppii kielen ja saa töitä. Ap.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 21:57"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 21:40"]Siis MINKÄ maalainen mies on kyseessä? Kerro ap, jotta voimme auttaa sua paremmin. [/quote] Mies on Somaliasta kotoisin mutta asunut Suomessa 15 vuotta. Ehkä tämä helpottaa kun mies oppii kielen ja saa töitä. Ap.
[/quote]
Siis mies on asunut Suomessa jo 15 vuotta eikä vieläkään osaa kieltä?! Turvakotiin ja äkkiä. Tuo ei todellakaan tule helpottumaan, pahenee vaan.
Jo ensimmäisestä viestistä paistoi hommalaisen provo läpi. Hyvä provo siinä mielessä, että kaikilla näyttäs menevän läpi.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 21:40"]Siis MINKÄ maalainen mies on kyseessä? Kerro ap, jotta voimme auttaa sua paremmin. [/quote] Mies on Somaliasta kotoisin mutta asunut Suomessa 15 vuotta. Ehkä tämä helpottaa kun mies oppii kielen ja saa töitä. Ap.
[/quote]
No jos hänellä olis ollut aikomustakaan oppia kieltä ja mennä töihin niin se olis jo tapahtunut 13 vuotta sitten.
[/quote]
Paska provo on paska. 15 vuotta eikä osaa vieläkään kieltä? No hoh hoh... Lisäksi somali ja BDSM? Sama kuin mustalainen ja menestyksekäs uraputki.
En tiedä kuka muu täällä kommentoi, mutta ei, mies ei ole somaliasta, vaan ihan suomalainen. Joku toinen nyt vaan pilailee täällä. Olen siis keskustelun aloittaja.
Miten mun on niin vaikea uskoa näitä "aluksi kaikki oli täydellistä...ja sitte se vaan muuttui painajaiseksi" -juttuja!
Jollei oo provo, niin muijat on umpisokeita ja menee päätäpahkaa mihin vaan hullutukseen mukaan jotta vaan itellä olis mies. Ja sittenhän ihmetellään miks elämä on helvettiä.
Toisaalta näissä täydellisissä suhteissa jotka muuttui helvetiksi on useimmiten kyseessä narsistisen persoonallisuushäiriön omaava puoliso. Se piirre EI PARANE itsestään, puolison rakastavalla kärsivällisyydellä, kyllätämätästä-hyssyttelyllä tai puolison töihinmenolla. Useilla narsistin puolisoilla ainoa selviytymismahdollisuus on ero.
Keksi parempi! Heti muuttu ääni kellossa, kun provoa huudellaan. ("Ei ollut minun kirjoittamaa" vaikka ihan selvästi oli)
Joko sanot miehelle suoraan että nyt riitti, leikki on leikkiä eikä koko elämä. Lapsi kasvaa vielä ihan sekaisin jos tällaista menoa oppii liian pitkään.
Ja jos ei tottele niin parempi jos vaan lähdet, usko.
Ei käy kateeksi poikasi tulevaisuuden vaimoa. Vaikea uskoa että tuollaista katsellen kasvanut osaisi normaalia parisuhdetta rakentaa.
Tuo ei ole lapselle terve ympäristö ja jos et itse lähde, lapsi tullaan ottamaan huostaan koska kotiolot ovat tuollaiset. Mietihän miten lapsi käyttäytyy esim. koulussa tyttöjä kohtaan. Lähde lapsen kanssa nyt - niin kauan kuin lapsi vielä sinulla on. Ota turvakotiin yhteyttä.
Muutatte mogadishuun tietysti, sun elämä helpottuu huomattavasti, koska siellä sä niin paljon uusia ystäviä, ette ehdi murehtia pikkuasioita.
Melkein 100% todennäköisyydellä miehesi ei muutu... Eroa ihmeessä. Sulla on kuitenkin vaan 1 lapsi eikä mitään lapsikatrasta. (Onneksi!)