Auttakaa! Olen orja omassa kodissani!
On pakko kysyä apua täältä, kun en enää mitään muutakaan keksi...Asun avomieheni kanssa ja meillä on 6-vuotias poika. Ollaan oltu yhdessä yhdeksän vuotta ja aluksi kaikki oli täydellistä. Lapsen syntymän jälkeen asiat alkoivat kuitenkin muuttumaan radikaalisti. Oikeastaan se alkoi siitä, kun kokeiltiin miehen kanssa vaihtelun vuoksi rajuja BDSM-leikkejä. Pidin siitä aluksi. Mies kuitenkin innostui näistä liikaa, eikä alistaminen enää ajan myötä jäänytkään vain makuuhuoneen puolelle. Hän haukkuu minua huoraksi ja kuristaa pojan edessä. Mies ei anna minulle mihinkään päätäntävaltaa. Lapsen syntymästä lähtien olen ollut kotiäitinä enkä ole nähnyt esimerkiksi ystäviäni juuri ollenkaan. Mies myös käännyttää poikani minua vastaan. Poika ei enää tottele tai kunnioita minua ja käyttää välillä jopa samoja haukkumasanoja kuin isänsä. Miehellä on myös tapana pitää ns. "jätkien iltoja", jolloin kotiimme tulee joukko hänen kavereitaan. Sen lisäksi, että he käyttävät päihteitä avoimesti lapsemme läsnäollessa, kohtelevat nämäkin miehet minua alentavasti. He saattavat esimerkiksi puristaa takapuoltani tai heittää rivoja kommentteja, ja mies vain nauraa.
Mies ei myöskään auta ikinä kotitöissä. Minä teen kotonamme kaiken. Tässä vaiheessa moni ehkä miettii, että miten olen saattanut itseni tähän tilanteeseen. Mies oli kuitenkin aluksi aivan täydellinen ja ehdin jo rakastua häneen, eikä täällä ole muutenkaan paljon valinnanvaraa. En myöskään halua lapsen kasvavan ilman isää. Itken itseni uneen lähes joka ilta, mutta uskon ja toivon asioiden vielä muuttuvan. Osaatteko kertoa, miten minun pitäisi toimia?
Kommentit (51)
Kauheaa...mene turvakotiin ja hae apua.
Takaisin keittiöön.... EI VAAN LÄHDET SIELTÄ POIS!!!
BDSM-kuvioihin kuuluu turvasana. Sovitteko sellaisesta? Ymmärtäisikö mies, jos ottaisit sen nyt käyttöön?
Mitkä sun vaihtoehdot omasta mielestä on? Toista ei voi muuttaa.
Hyi helvetti! Mieti nyt lastasi millaisen miehen mallin miehesi pojallesi antaa. Joko lähdet tai teet jotenkin tuosta lopun.
Mieti millainen pojastasi tulee jos et nyt lähde. Se oppii miehen mallin kotoa ja käyttäytyy sitten naisia kohtaan niin kuin miehesi sinua kohtaan. Lähde heti.
turvasana löytyy kyllä, ja seksi itsessään on yhä nautinnollista, mutta ongelmana on käytöksen leviäminen sängyn ulkopuolelle....ja vaihtoehdoista sen verran, että nimen omaan tahtoisin tehdä tästä lopun ilman lähtemistä. Olen kuitenkin peloissani jatkuvasti.
Mieheni kotimaan kulttuuri on aika sovinnaista ja hänen ystävänsä ovat myös sieltä kotoisin. Ap
Siis etkö sä oikeasti osaa pitää puoliasi? Huoh. Ois korkea aika oppia
Miehelläsi on siis jäänyt leikki päälle? Olisi turvasanan paikka. Tai ehkä pikemminkin olisi aika lähteä lapsen kanssa turvakotiin. Voimia!
Et saa antaa tehdä noin itsellesi. Ajattele lastasi ja lähde pian!!!!!
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 21:35"]Mieheni kotimaan kulttuuri on aika sovinnaista ja hänen ystävänsä ovat myös sieltä kotoisin. Ap
[/quote]
Mamu?
Missä asut, kun sanot "täällä ei ole paljon valinnanvaraa"?
Ja mitä varaa? Vapaita hyviä miehiä? Ympäristön hyväksyntää eronneille? Asuntoja?
Noin kurjassa tilanteessa kuin sun on tehtävä jotain valintoja jotta et tuhoudu. Vaikka lähdet paikkakunnalta.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 21:35"]
Mieheni kotimaan kulttuuri on aika sovinnaista ja hänen ystävänsä ovat myös sieltä kotoisin. Ap
[/quote]
Siis sovinistista, ei sovinnaista?
Siis MINKÄ maalainen mies on kyseessä? Kerro ap, jotta voimme auttaa sua paremmin.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 21:30"]Hyi helvetti! Mieti nyt lastasi millaisen miehen mallin miehesi pojallesi antaa. Joko lähdet tai teet jotenkin tuosta lopun.
[/quote]
......eli lapsen kasvaminen ilman (jokapäiväistä) isää on todella vähemmän huono vaihtoehto kuin sovinistisen, halveksivaa käytöstä ja päihteiden käyttöä suosivan isän kanssa eläminen.
Jotain arvovalintoja nyt sun tehtävä!
Herranjumala jo lapsen takia SINUN on puututtava tuohon!!! Kotinne ilmapiiri on sairas ja tekee lapsesi psyykeelle pahaa vahinkoa. Pakkaat kamat ja nostat kytkintä. Haet kaikenmahdollisen avun ja tuen - kavereilta, kunnalta, tarvittaessa turvakodistakin alkuun. Mutta jos pelkäät miestäsi, hälytyskellot soi jo lujaa. Ja seksi on tässä nyt jo epäoleellista. Jos jäät tuohon tilanteeseen "nautinnollisen seksin" takia, niin olet sekaisin päästäsi. Koska teillä on lapsi, on eritoten häntä nyt suojeltava tuolta sairaalta kuviolta; mies kuristaa ja huorittelee lapsen nähden???? Miehen kaverit päihteissä tekee melkein samaa???? Tajuatko sinä miten vakavaa tuo on????
Nyt olisi aika pakata kamppeet ja lähteä!