Pahimman makuinen ns. superfood, jota olet maistanut?
Monella tuntuu olevan vaikeuksia saada esim. maca-jauhetta alas. Itse tykkään sen mausta.
Pahinta superfoodia, jota olen maistanut, ovat ehdottomasti goji-marjat.
Kommentit (33)
Merilevä oli aika pahaa, mutta ylivoimaisesti kamalinta on ollut spirulina.
Inhoan gojimarjoja kuten ap:kin. Niissä on jotain samaa pistävää kypsymättömyyttä kuin rosepippurissa, josta en pidä myöskään.
Merilevää ja tyrniä voisin syödä ihan pelkän maun vuoksi, pidän molemmista.
Vierailija kirjoitti:
Viherjauhe on aika pahaa, mutta itse nielen sitä sinnikkäästi veteen sotkettuna. Laitan vaan vähän vettä, että saan nopeasti lietteen alas.
Kerran kokeilin sekoittaa tuota johonkin makeaan mutta oli niin pahaa ettei pystynyt.
Juu tuo on kyllä aivan kauheata. Mun jauheessa on spiruliinaa, chlorellaa ja vehnänorasta. Pidän aina nenästä kiinni kuin juon tuon ja laitan heti aina jotain muuta ruokaa suuhun tuon jälkeen, että pääsen mausta eroon. Toinen aika paha on on omenasiiderietikka.
Vuohenmaito on kuulemma todella terveellistä, mutta aivan järkyttävän makuista.
Vierailija kirjoitti:
Kaakaonibsejä on vähän työläs saada kulumaan, ovat kitkeriä kaurapuurossa ja myslijugurtissa..johonkin leivonnaiseen nuo voisivat upota.
Mun mielestä ei ole hyviä leivonnaisissakaan. Kerran erehdyin laittaan keksien joukkoon noita nibsejä ja katkera maku paistoi silti läpi.
Vierailija kirjoitti:
Merilevä oli aika pahaa, mutta ylivoimaisesti kamalinta on ollut spirulina.
Merileväähän on tosi montaa erilaista.
Hyvää on esim. kastikkeissa ja tietysti leivän päällä. Pitää kuitenkin muistaa, energiaa on aika paljon kai jotain 600 kcal sadassa grammassa, siis lähes voita, tai ainakin margariinia.