Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko liian tiukka äiti?

Vierailija
20.05.2015 |

Mielestäni minulla on velvollisuus huolehtia lapsesta asettamalla rajoja ja sääntöjä. Meillä on edelleen käytössä kotiintuloajat. Mutta teini valittaa ja väittää, että olen liian tiukka ja en suostu joustamaan mistään. Välillä olen myös kieltänyt yökylät tyttökaverin kanssa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä vaan kerro meille, että milloin se kotiintuloaika on! 

Veikkaan että puoli seiskalta pitää olla pesulla ja pisulla ja sitten paapimaan.

Vierailija
2/19 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä olet kieltänyt - siis mitä ja miksi? Jopa teinien kanssa ollaan johdonmukaisia eikä keksitä, että nyt et mene yökylään, kun katsoit minua ikävällä tavalla.

Teineillekin kotiintuloajat on OK, mutta natsimutsit ei eli fiksu aikuinen oppii joustamaan lapsen kasvaessa. Sinusta en ole ihan varma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:47"]Välillä olet kieltänyt - siis mitä ja miksi? Jopa teinien kanssa ollaan johdonmukaisia eikä keksitä, että nyt et mene yökylään, kun katsoit minua ikävällä tavalla.

Teineillekin kotiintuloajat on OK, mutta natsimutsit ei eli fiksu aikuinen oppii joustamaan lapsen kasvaessa. Sinusta en ole ihan varma.
[/quote]
Saa yökyläillä, mutta en halua että tyttö harrastaa mitään seksuaalista kotona. Tehköön omassa kodissaan aikuisena.
ap

Vierailija
4/19 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa idioottimainen aloitus, kun et valottanut tuon enempää esim. mitkä on kotiintuloajat tai missä tilanteessa et päästä yökylään ja entä minkä ikäinen teini on.

Vierailija
5/19 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:47"]Välillä olet kieltänyt - siis mitä ja miksi? Jopa teinien kanssa ollaan johdonmukaisia eikä keksitä, että nyt et mene yökylään, kun katsoit minua ikävällä tavalla.

[/quote]
Saa yökyläillä, mutta en halua että tyttö harrastaa mitään seksuaalista kotona. Tehköön omassa kodissaan aikuisena.
ap
[/quote]
olet oikeassa .samaa mieltä meillä kotona .tyttö voi elää miten lystää vasta kun muuttaa pois kotoa.

Vierailija
6/19 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:47"]Välillä olet kieltänyt - siis mitä ja miksi? Jopa teinien kanssa ollaan johdonmukaisia eikä keksitä, että nyt et mene yökylään, kun katsoit minua ikävällä tavalla.

[/quote]
ap
[/quote]
olet oikeassa .samaa mieltä meillä kotona .tyttö voi elää miten lystää vasta kun muuttaa pois kotoa.
[/quote]

Te olette idiootteja. Ja provoja.
-Ap

Vierailija
7/19 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:57"]olipa idioottimainen aloitus, kun et valottanut tuon enempää esim. mitkä on kotiintuloajat tai missä tilanteessa et päästä yökylään ja entä minkä ikäinen teini on.
[/quote]
arkisin yleensä 8 illalla, mutta olen joustanut 9 asti. Tyttö on 16, lähemmäs 17. Ja silloin, kun ovat tavallista läheisempiä.
ap

Vierailija
8/19 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:47"]Välillä olet kieltänyt - siis mitä ja miksi? Jopa teinien kanssa ollaan johdonmukaisia eikä keksitä, että nyt et mene yökylään, kun katsoit minua ikävällä tavalla.

[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]

-Ap
[/quote]
En ollut minä, arvostan muiden mielipiteitä ja sen takia kysynkin.
ap

Vierailija
9/19 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vuotiaalla klo 20 kotiintuloaika? Voi herranjestas..

Vierailija
10/19 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:47"]Välillä olet kieltänyt - siis mitä ja miksi? Jopa teinien kanssa ollaan johdonmukaisia eikä keksitä, että nyt et mene yökylään, kun katsoit minua ikävällä tavalla.

[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]

-Ap
[/quote]
Miksi pitää tulla pilaamaan ketju esittämällä ap:ta?

Vierailija
11/19 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:57"]olipa idioottimainen aloitus, kun et valottanut tuon enempää esim. mitkä on kotiintuloajat tai missä tilanteessa et päästä yökylään ja entä minkä ikäinen teini on.
[/quote]
arkisin yleensä 8 illalla, mutta olen joustanut 9 asti. Tyttö on 16, lähemmäs 17. Ja silloin, kun ovat tavallista läheisempiä.
ap
[/quote]

Siis minä olen 16v ja kotiintulo aika on ennen klo.11 illalla, arkena. Viikonloppuna kotona ennen klo.01.00.
En ole kadonnut kertaakaan. Mitään ei ole koskaan tapahtunut. Löysää hei vähän.
N16

Vierailija
12/19 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että tyttösi vihaa sinua. Voi jumalauta.
N19

Vierailija
13/19 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 18:06"]Ei ihme että tyttösi vihaa sinua. Voi jumalauta.
N19
[/quote]
No pitäiskö antaa juosta ulkona kuin haluaa ja antaa tehdä mitä huvittaa?
ap

Vierailija
14/19 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 18:06"]Ei ihme että tyttösi vihaa sinua. Voi jumalauta.
N19
[/quote]
ap
[/quote]

Ei, mutta ota huomioon tytön ikä. Tyttö on kohta 17v, ei 7v.

Vierailija
15/19 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:57"]olipa idioottimainen aloitus, kun et valottanut tuon enempää esim. mitkä on kotiintuloajat tai missä tilanteessa et päästä yökylään ja entä minkä ikäinen teini on. [/quote] arkisin yleensä 8 illalla, mutta olen joustanut 9 asti. Tyttö on 16, lähemmäs 17. Ja silloin, kun ovat tavallista läheisempiä. ap

[/quote]

kotiintuloajat ovat tosi alhaiset. Minusta teinillä voisi olla arkena 21, ja 22 jos on tiedossa oleva meno. Vkl 22-23. 

Mutta onko sinulla tosiaan niin reipas tyttö, että toisi tyttökaverinsa teille harrastamman seksiä :-)? Onko siis avoimesti homoseksuaali jo tuossa iässä? 

Oma teiniaikainen poikaystäväni ei saanut yöpyä kanssani. Harrastimme seksiä kotiintuloaikojen puitteissa liki kaikkialla missä keksiä voi, myös poikaystäväni kotona. Mieti, onko kyse sinun vai lapsesi vakaumuksesta?

Vierailija
16/19 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, et ole tiukkis. Olen samanlainen tiukkis ja meillä menee ihan kivasti kotona teinien kanssa. Ja kun kavereilla on yhtä tiukkikset vanhemmat, ei ongelmia ole. Asumme aika syrjässä kaikesta, busseja ei kulje usein ja kuskamaan en lähde. Olen tiukka myös monessa muussa asiassa, vähän samaan tapaan kuin vanhempani olivat minulle ja siskollenikin aikoinaan.

Vierailija
17/19 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 18:06"]
ap
[/quote]

Jos nyt kuitenkin vähän löysäist ruuviasi ja lopettaisi olemasta tuollainen natsiäiti

Vierailija
18/19 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:57"]olipa idioottimainen aloitus, kun et valottanut tuon enempää esim. mitkä on kotiintuloajat tai missä tilanteessa et päästä yökylään ja entä minkä ikäinen teini on. [/quote] arkisin yleensä 8 illalla, mutta olen joustanut 9 asti. Tyttö on 16, lähemmäs 17. Ja silloin, kun ovat tavallista läheisempiä. ap

[/quote]

kotiintuloajat ovat tosi alhaiset. Minusta teinillä voisi olla arkena 21, ja 22 jos on tiedossa oleva meno. Vkl 22-23. 

Mutta onko sinulla tosiaan niin reipas tyttö, että toisi tyttökaverinsa teille harrastamman seksiä :-)? Onko siis avoimesti homoseksuaali jo tuossa iässä? 

Oma teiniaikainen poikaystäväni ei saanut yöpyä kanssani. Harrastimme seksiä kotiintuloaikojen puitteissa liki kaikkialla missä keksiä voi, myös poikaystäväni kotona. Mieti, onko kyse sinun vai lapsesi vakaumuksesta?
[/quote]
Tyttö tuli kaapista jo yli vuosi sitten, ei haittaa jos itse on tyytyväinen.
ap

Vierailija
19/19 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta arkena olisi hyvä olla yhdeksältä kotona ja kymmeneltä vuoteessa. Suurin osa teineistä tarvitsee reilut kahdeksan tuntia unta. Viikonloppuna sitten puoleen yöhön tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan