Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnustan: Olen yhdessä mieheni kanssa vain, koska en voi saada parempaakaan

Vierailija
20.05.2015 |

Joidenkin mielestä olen varmaan kamala, mutta varmasti on monia pareja ovat yhdessä vain tottumuksesta ja siksi, että eivät halua olla yksin.

Miehelleni tietenkään en mitään tunnusta. Miksi en etsi tosirakkautta ja intohimoista suhdetta minun puoleltani? Koska tiedän etten voi sellaista saavuttaa. En ole tarpeeksi hyvännäköinen saadakseni miestä, joka oikeasti viehättää minua ulkoisesti. Luonteenpiirteistä ei onneksi tarvi tinkiä, mutta ei pelkästään kiva mies sytytä haluja.

Olen siis realistinen ja tiedostan, etten voi saada sellaista miestä joka minua todella sytyttäisiä. Tyydyn siis vähempään, koska en halua olla yksin. Suhde on muuten ihan jees joten näillä mennään.

Välillä olen katkera kun näen komeita ja söpöjä miehiä puolisoiden kanssa tiedän etteivät ne ukot koskisi minuun pitkällä tikullakaan. Mutta ei voi mitään.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kirjoitusvirheistä. Lievä lukihäiriö selittää. :)

Vierailija
2/29 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos saat munaa, niin ole onnellinen! Mä en saa, vaikka on komea mies ja kaunis olen itsekin. Sillä ei vaan seiso, mutta ei ole edes kiinnostunut seksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos miehesi ajattee samoin? Mitä ajattelet siitä? Haluisitko että sinun kanssasi oltaisiin, koska olet ainoa jonka voi saada?

Vierailija
4/29 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas haluaisin miehen, joka on syvällinen, älykäs ja hauska. Olen yrittänyt tutustua myös niihin hiljaisiin miehiin, joista voisi kuvitella ajatuskapasiteetin olevan hieman korkeammalla kuin muilla, mutta ei. Samanlaisia kaikki; naisia esineellistäviä ulisijoita.

Vierailija
5/29 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:34"]

Entä jos miehesi ajattee samoin? Mitä ajattelet siitä? Haluisitko että sinun kanssasi oltaisiin, koska olet ainoa jonka voi saada?

[/quote]

Saattaa ihan hyvin ajatella minusta samoin. En oikeastaan välitä tietää. Ap

Vierailija
6/29 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Itse miehenä olen mieluummin yksin kuin huonossa seurassa. Mutta hyvä ap. - kuulostat jotenkin hieman pinnalliselta, sillä eikö se niin ole, että kauneus tai komeus on katoavaista...  Se että ei kumppanin luonteen suhteen tarvitse tinkiä on erinomaisen hieno ja kadehdittava asia; harva meistä kuitenkaan on omaa ulkonäköään on voinut valita. - Eilen muuten etehdyin katsomaan muutaman minuutin ohjelmaa nimeltä Tuulitunneli.  Siinä esiintyi mm. pari varmasti seksikkään näköistä naista, mutta auta armias heidän ajatuksen juoksua. - kyllä se niin on että naisen että miehen seksikkäin ominaisuus piilee korvien -välissä... 

Vierailija
7/29 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ole onnellinen että saat edes jonkun. Itse en kelpaa yhtään kenellekkään.

Vierailija
8/29 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuo itsesi vähättely. Kuinka vanha olet? Mikäli olet melko nuori eikä sinulla ole lapsia, sanoisin että eroa. Et voikkaan rakastaa ketää, ellet ensin ole opetellut rakastamaan itseäsi!

Vierailija
9/29 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Mies oli ihan ok ulkonäöltään nuorena, mutta nyt ukkoontuu kovaa vauhtia. On aina ollut juntti: huono yleissivistykseltään, huono seuramies, ei tanssi eikä osaa keskustellakaan mitään. Hyvätapainen ja kohtelias, emme riitele koskaan..

Mutta itse olen ruma ja läski, vaikkakin hauska ja luotettava ihminen, tiedän että mitään miestimanttia en tule koskaan saamaan. Jos tästä miehestä eroan tai hän kuolee, olen yksin loppuelämäni.

Vierailija
10/29 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:41"]

No ole onnellinen että saat edes jonkun. Itse en kelpaa yhtään kenellekkään.

[/quote]

Sama täällä. 

N

Vierailija
11/29 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan okei jos todella pystyt tuollaiseen suhteeseen. Itse en pystyisi. Mikä tuossa suhteessa on se asia, jonka vuoksi vielä haluat jatkaa tuon miehen kanssa? Miksi yksinolo olisi pahempi vaihtoehto? Mitä sinä SAAT tuollaisesta suhteesta? En kysy pahalla, olen vain utelias.

Ei minunkaan mieheni ole monenkaan silmissä komea, mutta itse välitän hänestä niin paljon, että tunnen häntä kohtaan myös seksuaalista vetovoimaa.

En jaksaisi suhdetta joka on ihan ok. Ei sitä aina ole suurta intohimoa ja tunteiden paloa, mutta haluan silti suhteen jossa toista aidosti rakastaa. Minulla on elämässäni jo työ joka on ihan ok. Se on sellaista pakkoa, mitä on pakko tehdä joten haluan elämäni muuten olevan muutakin kuin ihan jees.

Vierailija
12/29 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä toivon että miehesi tulee tietämään tätä ja jättäisi sut yksin. Hän ansaitsee parempaa

Vierailija
13/29 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:30"]No jos saat munaa, niin ole onnellinen! Mä en saa, vaikka on komea mies ja kaunis olen itsekin. Sillä ei vaan seiso, mutta ei ole edes kiinnostunut seksistä.
[/quote]

Onko käynyt lääkärissä? Onko hetero?

Vierailija
14/29 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tajunnut viimeinkin, etten tuu koskaan saamaan sellaista miestä jota pitäisin hyvännäköisenä. Että sinkkuuden itse valitsen, kun en minkään epätyydyttävän miehen kanssa olla yhdessä.

Mietin vaan aika usein miksi juuri musta piti tulla niin tavallisen näköinen, mutta silti pinnallisuudella pilattu kun haluaisin selkeästi omaa tasoani paremmannäköisen miehen. Elämä ei tosiaan ole reilua.

Vierailija
15/29 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:51"]

Olen itse tajunnut viimeinkin, etten tuu koskaan saamaan sellaista miestä jota pitäisin hyvännäköisenä. Että sinkkuuden itse valitsen, kun en minkään epätyydyttävän miehen kanssa olla yhdessä.

Mietin vaan aika usein miksi juuri musta piti tulla niin tavallisen näköinen, mutta silti pinnallisuudella pilattu kun haluaisin selkeästi omaa tasoani paremmannäköisen miehen. Elämä ei tosiaan ole reilua.

[/quote]

Etkö jo huomannut? Miehelle tärkeintä on KUITENKIN luonne. Ulkonäkö voi olla ihan keskiverto, kunhan LUONNE on kunnossa. Ulkonäkö ei tässä merkitse välttämättä niin paljon mitä kuvitellaan, kummallakaan sukupuolella, ellei sitten omiin vaatimuksiin satu kuulumaan merkittävänä juuri erityisen hyvännäköinen tyyppi.

Eli: koska etsit itse hyvännäköisiä, et usko kelpaavasi heille, vaikka toisella ihmisellä voi olla ihan eri kriteerit parinvalinnassa. Älä peilaa omia ajatuksiasi muihin, he ovat eri yksilöitä erilaisten ajatusten kanssa.

Vierailija
16/29 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:56"]

Etkö jo huomannut? Miehelle tärkeintä on KUITENKIN luonne. Ulkonäkö voi olla ihan keskiverto, kunhan LUONNE on kunnossa. Ulkonäkö ei tässä merkitse välttämättä niin paljon mitä kuvitellaan, kummallakaan sukupuolella, ellei sitten omiin vaatimuksiin satu kuulumaan merkittävänä juuri erityisen hyvännäköinen tyyppi.

Eli: koska etsit itse hyvännäköisiä, et usko kelpaavasi heille, vaikka toisella ihmisellä voi olla ihan eri kriteerit parinvalinnassa. Älä peilaa omia ajatuksiasi muihin, he ovat eri yksilöitä erilaisten ajatusten kanssa.

[/quote]

Tottahan tuo on, en kiistä lainkaan. Mulla on vaan niin huono itsetunto, etten pidä myöskään luonnettani mitenkään ihanana. Kyynisyys ja epävarmuus rumentaa tavallista ulkonäköä vaan entisestään :/

Vierailija
17/29 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla on korkea elintaso ilman miestäkin. Välillä kaihertaa ajatus siitä, että olisi kiva olla pariskuntana matkoilla, harrastuksissa, sohvanpohjalla, ruokapöydässä ja peiton alla, mutta en nyt sentään katkera ole. Elämä on ihan hyvää ja ainakaan siinä ei hierrä mikään. Huono suhde olisi ehdottomasti vallitsevaa olotilaa huonompi vaihtoehto. 

Vierailija
18/29 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ja mihin perustat väitteesi, että miehelle tärkeintä on luonne? Yleistät nyt pahasti. Minusta miehet katsovat enemmän ulkonäköä kuin naiset. Ap

Vierailija
19/29 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 18:01"]

[/quote]

[/quote]

Ja mihin perustat väitteesi, että miehelle tärkeintä on luonne? Yleistät nyt pahasti. Minusta miehet katsovat enemmän ulkonäköä kuin naiset. Ap

[/quote]

Pinnallisesti kyllä. Mutta jos luonne on kuraa, ei suhde etene panemista pidemmälle.

Vierailija
20/29 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sentään rehellinen.

Totuus on, että kaikki paljosta unelmoivat tyytyvät tai jäävät yksin, sillä unelmat ovat rajattomia ja ihmiset erittäin rajallisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän