Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntui muuttua "keski-ikäiseksi" naiseksi, ja missä iässä huomasit muuttuneesi sellaiseksi?

Vierailija
20.01.2022 |

Itse olen 32 ja olen huomannut miettiväni alituisesti sitä, etten ole enää nuori kauaa..

Kommentit (1022)

Vierailija
981/1022 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v naisella on ikä, kun elämäntavat alkavat näkyä. Unen puute, stressi ja alkoholinkäyttö näkyvät. Mikäli on pitänyt huolta itsestään, urheillut ja omaa hyvät ja säännölliset elämäntavat, ero kanssasisariin on merkittävä. 30 vuotiaana ero ei ole vielä merkittävä ja 20 vuotiailla elämäntavat eivät näy kropassa tai naamassa.

Vierailija
982/1022 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen parhaat vuodet on 16...35 v ikä.

50 v on yleensä huonompi versio jokaisen 40 v kropasta. Joka taas on huonompi versio 30 veestä...

Terv. 50 v mies.

Rohkenenpa väittää vastaan. Parhaat vuodet ovat välillä 30 - 60 vuotta. Alle kolmekymppinen on usein vielä varsin epävarma ja hukassa. Kypsä aikuisuus on mainiota aikaa, täyttä elämää ruuhkavuosineen ja muine haasteineen. Kuusikymppisenä ikä alkaa tuntua, mutta elämä on ihan hyvää vielä vanhanakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/1022 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä tosiasia on, että harva nainen joka on täyttänyt 40 vuotta on enää kiinnostava seksuaalisesti.

Vierailija
984/1022 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40v naisella on ikä, kun elämäntavat alkavat näkyä. Unen puute, stressi ja alkoholinkäyttö näkyvät. Mikäli on pitänyt huolta itsestään, urheillut ja omaa hyvät ja säännölliset elämäntavat, ero kanssasisariin on merkittävä. 30 vuotiaana ero ei ole vielä merkittävä ja 20 vuotiailla elämäntavat eivät näy kropassa tai naamassa.

Näkyy ne erot jo aiemminkin, ja toisaalta ihan sama mitä tekisi ja itsestään kuvittelisi, niin kyllä jokainen ihan näkyvästikin vanhenee.

Vierailija
985/1022 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset paksujalkaiset, pullevat naiset hevoskasvoineen ei pahemmin kiinnosta. Kaiken kruunaa epänaisellinen pukeutuminen. 

Vierailija
986/1022 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

48. Silloin se iski. Keski-ikä.

Vierailija
987/1022 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun taitekohta oli pari vuotta sitten kun täytin 47-vuotta. Takana oli stressaava kevät ja yllättävä pakkomuutto toiseen asuntoon. Sinä kesänä alkoivat kaikki vaivat yhtä aikaa ja tuntui että vanhenin vuosia yhdessä yössä. Melkein rytinä kuului.

Vierailija
988/1022 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nuo käävät ovat nuorisoa vielä viisikymppisenäkin, aina saa nauraa!

Ja vielä niin, että ne muut ikätoveritkin vanhenevat, se on myönnettävä. Mutta itse ollaan aina poikkeus joukossa, johon ajan hammas ei pure. :/

Vierailija
989/1022 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen keski-ikä alkaa, kun leikkaa hiukset lyhyeksi.

Mulla on sitten näköjään alkanut keski-ikä jo lukioikäisenä. :D

Vierailija
990/1022 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 42v kun pikkulasten äidit alkoivat tädittelemään mua lapsilleen "väistäs nyt tätiä" jne.

Aiemmin olin tyttä ja nainen.

Vierailija
991/1022 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmä tosiasia on, että harva nainen joka on täyttänyt 40 vuotta on enää kiinnostava seksuaalisesti.

Biologian kannalta ajateltuna ei ole enää syytäkään olla houkutteleva, kun lisääntymistehtävä ja ajanjakso on ohitettu.

Omenapuukin kukkii vain lyhyen hetken elämänsä keväässä houkutellessaan pölyttäjiä. Kun tämä vaihe on ohitettu, kukkiva kauneus on taaksejäänyttä. 

Vierailija
992/1022 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi hyvä ännäköinen ja terve nainen, niin kasvoista ja kasvojen ihosta sen ikääntymisen näkee kaikissa 40+ naisissa. Karu fakta.

Sitten ne ottaa aina sen 40 kybäsen "polkkatukka" -kampauksen.

Vierailija
993/1022 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo vaikuta yhtään niin paljon kuin (esi)vaihdevuodet. Mä olin niiden alkuun asti ikäistäni nuoremman näköinen n 38 vuotiaaksi, sitten rupsahdin muutamassa vuodessa. 

Vierailija
994/1022 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbopolkkatukasta - jokainen 4 kybänen mamma ottaa sen.

Vierailija
995/1022 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lesbopolkkatukasta - jokainen 4 kybänen mamma ottaa sen.

Niin koska se on niin helppohoitoinen ja ei tarvitse enää uroksia houkutella.

Vierailija
996/1022 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän se tuntuu? Koko elämänsä käyttänyt ihmisiä taloudellisesti ja emotionaalisesti hyväksensä. Valehdellut kuinka haluaa olla vain kaveri tai veli. Miehet eivät enää palvo ja kelpaa lähinnä halvaksi panoksi.

Onneksi en ole nainen, mutta nautin tuleva rupsahtamisesi. Pelko perseessä, että mies lähtee nuoremman matkaan :). Kannattaa alkaa jo opiskelemaan katkeruutta nuorempia naisia kohtaan ja valehtelemaan itselleen, niin kyllä sinusta vielä av-mamma tulee.

Voin muuten kertoa, että seksi vanhan naisen kanssa on aika turhaa. Paikat löystyneet.

Vierailija
997/1022 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole nainen, mutta tuskin tulen tuntemaan itseäni keski-ikäiseksi mieheksi ennen kuin olen noin 45 v, vaikka toki 40 v teknisesti tuo alkaakin. Näytän nimittäin nyt 34-vuotiaana helposti 10 vuotta ikäistäni nuoremmalta, ja elämäntilanteeni on hyvinkin tyypillinen ns. nuoren aikuisen elämäntilanne. Teen tohtoriopintoja vasta, ei ole perhettä yms. Mutta ehkä nämäkin sitten voivat muuttua nopeasti, katsotaan. 

Vierailija
998/1022 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passikuvassa näytin ihan keski-ikäiseltä. Itse asiassa näytin mummoltani.

Vierailija
999/1022 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon viettänyt kaksi- ja kolmekymppiseno suurkaupungissa (Suomen ulkopuolella) ja aina halusin pe tai la käydä viihteellä. Nykyään (kolmrkymppisten puolivälissä) hyvältä viikonloppuillalta tuntuu kotona musan kuuntelu, kokkailu, jonkin ohjelman katsominen kukat ostettuina. Myös yhtäkkiä kiinnostuin linnuista (joita en ollut aiemmin huomannut) ja niitä aloin syöttämään, bongaamaan oikein kunnolla. 

Vierailija
1000/1022 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan 42 vuotiaana. Elän 84 vuotiaalsi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi