Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yo-kuoresta löytyi kymppi

Vierailija
20.05.2015 |

Kylä silo ol naurusa pitelemises

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy oppia ap. että tärkeintä maailmassa ei ole raha vaan onnittelukortti hyvin tienaavilta, joille ilmaiseksi teit töitä.

Vierailija
2/46 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat ap mainiolta ylioppilaalta. Itse olisin antanut sulle ehkä tonnin kuoressa. Mitä mainiompi tyyppi, sen enemmän annan. Töitäkin olisin tarjonnut mielelläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en lähettäisi ylioppilaalle 10e.. Jos ei olisi rahaa enempää lhettäisin mieluummin pelkän kortin. Tai ostaisin vaikka johonkin kahvilaan lahjakortin.

Vierailija
4/46 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä minä sain yo-päivänä? Vinon pinon pahvilaatikoita ja kehotuksen pakata.

Vierailija
5/46 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopilan pite saada paljon raha ja tavara, se on vain kerta elämäjuhla, siite lähtee nuoren tie eten, hän muista sen jos kukan ei muista. Näinkö vähän arvostus nuorta kohtan?

Vierailija
6/46 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpais.

Vierailija
7/46 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo vuosia, vuosia aikaa, kun eräissä yo-juhlissa yo:n äiti kävi ahneena yo-kuoria lävitse siinä pöydällä ja hyvin tarkoin lajitteli ja ynnäsi kuorissa olleet setelit yhteen nippuun, työnsi ne yhden kuoren sisään kaikki ja kuiskasi yo-pojalleen ettei varkaat vie. Samoissa juhlissa myös kaakku loppui kesken.

Vierailija
8/46 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppi on ihan sama, kuin laittaisi viiden sentin kolikoita kourallisen käteen. On siinä eroa, mitä antaa lahjaksi. 20 euroa on lahjarahan minimi, jonka voi esim. opiskeleva sinkku antaa lahjaksi. Ärsyttää, kun suomalainen kohtuullisestikin toimeentuleva on päästänsä niin omahyväinen ja pihi, että ei osaa arvostaa ja iloita toisen hyvästä lahjalla huomiomalla. Jos elämä on niin vaikeata pizzojen ja kaljojen, tai autojen ja matkustelun keskellä elämänlaadulla leuhkien, niin voi katsoa peiliin kun tulee yksinäistä.

Vierailija
9/46 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:29"]

Tiedätkö mitä minä sain yo-päivänä? Vinon pinon pahvilaatikoita ja kehotuksen pakata.

[/quote]

Todella surkeata kohtelua ylioppilaalle, tuostahan jää traumat. Kyllä ylioppilas on tänäkin päivänä uurastuksensa arvoinen ja suorituksestaan ansaitsee kauniita huomionosoituksia.

Vierailija
10/46 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skippaan ap:n kommentit ja odotan vaan vastausta helvetin kippoon!

Vierailija
11/46 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun (kaunis) sisko sai yo-lahjaksi opettajapariskunnalta "Ruma ankanpoikanen"-kirjan.

Vierailija
12/46 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä ainakin otan mieluummin kymmenen euroa kymmeneltä vieraalta kultakin, kuin vaikka 50€ yhdeltä ja lopuilta yhdeksältä jonkun rahallisesti arvokkaamman, mutta käyttöarvoltaan olemattoman esineen.

Valmistuin itse viime keväänä. Toivoin lahjaksi rahaa ja sain noin 1300€. Osa oli kymppejä, jotkut kai vitosiakin, mikä oli ihan mukavaa, sillä pieniä seteleitä oli helppo ottaa pikku nippu mukaan kun illalla lähti jatkoille :)

Vierailija
13/46 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan riittävä yliarvostetuille ylioppilaille.

Vierailija
14/46 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:26"]

Mamulle eli sulle se on paljon.

[/quote]

Miten ihmeessä saat tuollaiset murteella kirjoitetut viestit väännettyä mamun kirjoittamaksi? 

Vierailija
15/46 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu helvetin kippo?? Et voi jättää mielenkiintoista juttua tähän!

Vierailija
16/46 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään ehdotuksia mikä oli helvetin kippo ja miten se aiheutti tuhansien vahingot?

Vierailija
17/46 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 15:02"]Minä sain taannoin yo-lahjaksi helvetin kipon, varmaan jonkin verran arvokas, kultasepänliikkeestä. Koskaan en sille mitään käyttöä löytänyt. 25 vuotta myöhemmin se aiheutti 3000 euron tuhot ja aiheutti minulle täydellisen työkyvyttömyyden 3 vuodeksi, kodin menetyksen ja mielenterveysongelmat ja osa-aika sairaseläkkeen lopuksi elämää. Kaduttaa että ikinä valmistuin ylioppilaaksi. Näin tuhottiin yhden ylioppilaan elämä.
[/quote]

Mulle tuli ekana mieleen joku suuri vaasi, joka on jostain korkealta pudonnut kirjoittajan päälle kaataen esim. television tai koko hyllyn tavaroineen, ja rikkoen samalla kalliin laminaattilattian. Näistä johtuen kirjoittanut on joutunut rahavaikeuksiin ja vammautunut, jonka takia saanut vielä hermoromahduksen. Opetuksena muille ylioppilaille: älkää laittako painavia lahjakippoja ylähyllylle säilöön!

Vierailija
18/46 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et olisi ansainnut sitäkään.

Vierailija
19/46 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehä ko ol perreelt jos ukko ja akka tienasiit niikii hyvi et mersul ajelloot ja uues kivitalloos asuvot.    ap

Vierailija
20/46 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko niin iloinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan