Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkä hiljaisuus kertoo ettei miestä kiinnosta?

Vierailija
20.05.2015 |

Kuinka pitkän hiljaisuuden jälkeen voi päätellä ettei miestä kiinnosta?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:29"]

Eikö sulla ole sen puhelinnumeroa, vai miksi pitää oottaa

[/quote]

on. mutta en kai minä ala häneen enää ottaa yhteyttä jos vimeisimmän viestin lähetin.

ap

Vierailija
22/42 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:35"]Olette kerran tavanneet? Ei hän ainakaan ole lääpällään, koska on antanut odottaa 3 vuorokautta. Ei silti tarkoita, etteikö voisi kiinnostua, jos tutustuu paremmin. 

Jos et jaksa odottaa; sano, että sinua pyydettiin treffeille, mutta et ole vastannut vielä mitään. Kysy samassa haluaisiko hän nähdä uudestaan. Jos mies ei aktivoidu nopeasti, tiedät ettei hän välitä yhtään.

-mies
[/quote]

No olipa taas surkea neuvo :DDD MIKSI EI VOI VAIN TAJUTA, ETTÄ EVVVVVVVK. Tuollaiset epätoivoiset yritän tässä vihjata että olet menettämässä minut, vaikka asia ei edes kiinnosta sinua tippaakaan -jutut ovat vain noloja.
- NAINEN (mihin vittuun sitä sukupuolta tarvitsee viesteissÄ -.-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin sitten hänelle ja sovimme treffit viikonlopulle. Mies ei ollut varma mitä vastata viestiini siksi näin pitkä tauko.

ap

Vierailija
24/42 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 11:18"]

Mitenkähän pitkä hiljaisuus on kyseessä? Tässä tilanteessa usein naisella jo 2 tuntia on pitkä, miehellä 2 viikkoa.

[/quote]

Nainen hermoilee, kun mies ei ole vastannut kahteen tuntiin ja mies, kun nainen ei ole vastannut kahteen viikkoon, vai päinvastoin?

Vierailija
25/42 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:37"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:35"]Olette kerran tavanneet? Ei hän ainakaan ole lääpällään, koska on antanut odottaa 3 vuorokautta. Ei silti tarkoita, etteikö voisi kiinnostua, jos tutustuu paremmin.  Jos et jaksa odottaa; sano, että sinua pyydettiin treffeille, mutta et ole vastannut vielä mitään. Kysy samassa haluaisiko hän nähdä uudestaan. Jos mies ei aktivoidu nopeasti, tiedät ettei hän välitä yhtään. -mies [/quote] No olipa taas surkea neuvo :DDD MIKSI EI VOI VAIN TAJUTA, ETTÄ EVVVVVVVK. Tuollaiset epätoivoiset yritän tässä vihjata että olet menettämässä minut, vaikka asia ei edes kiinnosta sinua tippaakaan -jutut ovat vain noloja. - NAINEN (mihin vittuun sitä sukupuolta tarvitsee viesteissÄ -.-)

[/quote]

Ja olit väärässä, koska mies lähti toisille treffeille.

-mies (sukupuolen tarvitsee siihen, että mies ymmärtää paremmin miestä kuin nainen)

Vierailija
26/42 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:56"]

Mitenkähän pitkä hiljaisuus on kyseessä? Tässä tilanteessa usein naisella jo 2 tuntia on pitkä, miehellä 2 viikkoa.

[/quote]

Nainen hermoilee, kun mies ei ole vastannut kahteen tuntiin ja mies, kun nainen ei ole vastannut kahteen viikkoon, vai päinvastoin?

[/quote]

:D

Tunnetko miestä jolle 2 tuntia on kohtuuttoman pitkä aika odottaa vastausta ihastukselta?

Vierailija
27/42 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 15:01"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:35"]Olette kerran tavanneet? Ei hän ainakaan ole lääpällään, koska on antanut odottaa 3 vuorokautta. Ei silti tarkoita, etteikö voisi kiinnostua, jos tutustuu paremmin.  Jos et jaksa odottaa; sano, että sinua pyydettiin treffeille, mutta et ole vastannut vielä mitään. Kysy samassa haluaisiko hän nähdä uudestaan. Jos mies ei aktivoidu nopeasti, tiedät ettei hän välitä yhtään. -mies [/quote] No olipa taas surkea neuvo :DDD MIKSI EI VOI VAIN TAJUTA, ETTÄ EVVVVVVVK. Tuollaiset epätoivoiset yritän tässä vihjata että olet menettämässä minut, vaikka asia ei edes kiinnosta sinua tippaakaan -jutut ovat vain noloja. - NAINEN (mihin vittuun sitä sukupuolta tarvitsee viesteissÄ -.-)

[/quote]

-mies (sukupuolen tarvitsee siihen, että mies ymmärtää paremmin miestä kuin nainen)

[/quote]

Minulla jossain määrin samankaltainen tilanne ap:n aiemman tilanteen kanssa.

Vastaisitko miehenä, mitä syitä on siihen, ettet ole kovin aktiiivinen, jos olet kiinnostunut?

Vierailija
28/42 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 15:03"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:56"]

[/quote]

[/quote]

:D

Tunnetko miestä jolle 2 tuntia on kohtuuttoman pitkä aika odottaa vastausta ihastukselta?

[/quote]

Täällä o/

Vierailija
29/42 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:50"]Soitin sitten hänelle ja sovimme treffit viikonlopulle. Mies ei ollut varma mitä vastata viestiini siksi näin pitkä tauko.

ap
[/quote]

Varaudu siihen että mies peruu treffit lyhyellä varotusajalla. Jos olis kiinnostunut niin olisi kyllä vastannut viestiin jotain..

Vierailija
30/42 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:50"]Soitin sitten hänelle ja sovimme treffit viikonlopulle. Mies ei ollut varma mitä vastata viestiini siksi näin pitkä tauko.

ap
[/quote]
Ei kannata pitää toiveita liian korkealla. En tiedä minkälaisen tiedustelun teit, mutta jos mies ei kolmeen päivään keksi sanottavaa niin joko a) kysymys liian vakava tapailuvaiheelle tai b) ei kiinnosta. Puhelimessa on melko vaikea kieltäytyä kohteliaasti..

Vierailija
31/42 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt yleisesti osaavat ottaa tällaiset asiat lugnimmin ja jatkaa normaalielämäänsä, vaikka olisivatkin tositarkoituksellak naisesta kiinnostuneita. Naisilla yleisempää asenne nyt tai ei koskaan ja kaikki tänne heti.

Vierailija
32/42 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 15:06"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 15:01"]

[/quote]

[/quote]

Minulla jossain määrin samankaltainen tilanne ap:n aiemman tilanteen kanssa.

Vastaisitko miehenä, mitä syitä on siihen, ettet ole kovin aktiiivinen, jos olet kiinnostunut?

[/quote]

- Olen vain vähän kiinnostunut, koska en tunne häntä juuri lainkaan vielä.

- Luulen tietäväni, ettei häntä kiinnosta erityisemmin, enkä välitä hyppiä renkaista läpi sen toivossa, että jokin muuttuu.

- Olen oikeasti todella kiireinen tai nautin muista asioista elämässäni.

- On muitakin ehdokkaita, jotka kiinnostavat suunnilleen yhtä paljon ja he varaavat aikani/huomioni olemalla aktiivisempia.

Vierailija
33/42 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilökohtaista. Mulle tapailuvaiheissa on ollut pikemminkin oletus, ettei olla yhteydessä todellakaan päivittäin vaan harvakseltaan vaikka olisinkin kiinnostunut. Toki olen kyllä taipuvainen erakkomaisuuteen.

Vierailija
34/42 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 15:23"]

Yksilökohtaista. Mulle tapailuvaiheissa on ollut pikemminkin oletus, ettei olla yhteydessä todellakaan päivittäin vaan harvakseltaan vaikka olisinkin kiinnostunut. Toki olen kyllä taipuvainen erakkomaisuuteen.

[/quote]

Millä osoitat epäkiinnostavalle naiselle, ettet ole enää kiinnostunut?

Vierailija
35/42 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 15:23"]

[/quote]

Millä osoitat epäkiinnostavalle naiselle, ettet ole enää kiinnostunut?

[/quote]

Olen siis naine, mutta kun mua ei ole kiinnostanut olen vain jatkanut samaan tyyliin ja silloin kun mies on jossain vaiheessa ottanut kenties taas yhteyttä olen sanonut siinä kohti, ettei minua kiinnosta (en nyt noin suoraan, mutta selkeästi ja kohteliaasti).

Arvostan suoraa puhetta suhdeasioissa, todella monet sukupuolesta riippumatta käyttää hiljaisuus-strategiaa.

Vierailija
36/42 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta ja missä vaiheessa suhde on. Alkuvaiheessa pidemmät tauot ovat usein harvinaisempia kun molemmat haluavat innokkaasti tutustua. Mies voi oli myös hiljainen, vaikka se ei johtuisi sinusta. Ehdota hienovaraisesti mitä mielessäsi liikkuu, tai sano se suoraan, jos mies ei uskalla. Tarkkaa aikarajaa en osaa kertoa. T. Jonna

Vierailija
37/42 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on paljon harrastuksia. Ei sitä aina muista ottaa yhteyttä. Vaikka mies olisi miten ihastunut niin muut kiinnostuksenkohteet eivät katoa mihinkään, toisin kuin naisilla.

Vierailija
38/42 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se useimmiten ole päivänselvää, jos mies on tosissaan kiinnostunut. Silloin ei oikeastaan naisena tarvitse analysoida kiinnostumista, sillä mies ottaa normaaliin tapaan yhteyttä ja haluaa nähdä/tutustua.

Vierailija
39/42 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että joudut kysymään netissä asiasta... lol.

Vierailija
40/42 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan