Stockmannin Global merkkiset vaatteet on ihan sekundaa
Ostin noin viiskymppiä maksavan neuleen ja nyt parin pesun jälkeen se on jo ihan nyppyinen! Vaikka materiaalin piti olla 100% puuvillaa. En voi käsittää. Ei mulla ennen ole puuvillavaatteet tuollai nyppyyntyneet pilalle heti. Taidan vastaisuudessa jättää stockan väliin.
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 11:36"]
Tee reklamaatio, Stocka hyvittää tosi herkästi tuollaiset :)
[/quote]
Tohtiskohan? En ole juurikaan tohtinut mennä paikan päälle valittamaan yleensä. Virheen on pitänyt olla todella poikkeuksellinen, että olen valittanut. Ehkä nielen vaan tappioni enkä osta niiltä enää.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 12:01"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 11:36"]
Tee reklamaatio, Stocka hyvittää tosi herkästi tuollaiset :)
[/quote]
Tohtiskohan? En ole juurikaan tohtinut mennä paikan päälle valittamaan yleensä. Virheen on pitänyt olla todella poikkeuksellinen, että olen valittanut. Ehkä nielen vaan tappioni enkä osta niiltä enää.
[/quote]
Ei kannata jättää antamatta palautetta, muuten paskaan laatuun ei saada koskaan muutosta, jos kukaan ei reklamoi.
Mulla ei oo mitään pahaa sanottavaa stokkan globalista. Aika hyvääkin laatua ovat olleet.
Valita, mulla on globalin puuvillaneule pysynyt hyvänä vuosia. Ja ainakin ennen stocka suhtauti nätisti vastaaviin valituksiin, äiti valitti joskus kun joku mekko oli mennyt pesussa huonoksi ja se hyvitettiin (en muista miten, mutta äiti oli ainakin tyytyväinen).
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 08:23"]
Meillä ovat kestäneet hyvin.
[/quote]
Niin meilläkin ennen!
Global oli ennen laadultaan parempi merkki kuin nykyäään. Vaatteet ei enää näytäkään oikein hyvältä, toisin kuin ennen. En osta niitä enää lainkaan. Ennen ostin aika paljonkin.
Oletteko jo noteeranneet Stockan uusimman oman kenkämerkin Aimyn? Hinnat samaa luokkaa kuin oikeilla merkkituotteilla, laatu kaukana siitä. Ei kylläkään yllätä, ylihintaisia niiden omat merkit ovat aiemminkin lastuunsa nähden olleet.