Suuttuisitteko jos teitä ei kutsuttaisi
ekan lastenlapsenne ristiäisiin? Syynä se että ex-miehenne haluaa paikalle myös mutta ehdottomasti uuden vaimonsa kanssa ja uusi vaimo ei halua entistä vaimoa paikalle.
Koronarajoitusten puitteissa siis mentävä ja vauvan vanhemmat tämän nyt kertoivat. Ilmoittivat pahoittelunsa mutta eivät kutsu minua eli vauvan mummua. Välini poikaani ja tämän puolisoon ovat ihan hyvät ja läheiset, ja tykkään pojan puolisosta kovasti mutta nyt tämmöinen ilmoitus yllätti ja vähän shokeerasikin. Mutta poika haluaa isänsä paikalle eikä se muuten ole nyt mahdollista kuin jättämällä minut pois.
Kommentit (80)
Vanhemmat päättää ketä kutsuvat, eivät muut. Pulinat pois ja katso peiliin. Sieltä löytyy syyllinen jos semmoista halutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat päättää ketä kutsuvat, eivät muut. Pulinat pois ja katso peiliin. Sieltä löytyy syyllinen jos semmoista halutaan.
Syyllinen tässä kyseisessä tapauksessa?
Törkeetä käytöstä. Onko teillä sittenkään niin hyvät välit kun luulet?
En suuttuisi (lehmän hermot, en oikeastaan ikinä suutu mistään).
Mutta varmasti tuntisin mielipahaa, jos tuollainen tilanne tulisi eteen.
Nyt korona-aikana monet joutuneet jättämään ristiäisten ulkopuolelle ihmisiä, jotka muuten olisi kutsuttu, eli lähtökohtaisesti en, mutta kieltämättä tuo hieman loukkaisi, että isoisä uuden vaimonsa kanssa kuitenkin kutsuttaisiin. Mielestäni "reilua" olisi kutsua joko kaikki kolme tai ei ketään. Olettaen siis, että kaikkien kesken on välit kunnossa. Ehkä sekin olisi vielä lähtökohtaisesti hyväksyttävyyden rajoissa, että kutsuttaisiin vain isovanhemmat ja isoisän uusi vaimo jäisi pois.
Jokainenhan saa kutsua ketä haluaa, mutta pakko myöntää, että hieman pahoittaisin minäkin mieleni tuossa tilanteessa. Jos kaikki isovanhemmst olisi rajattu ulos, ymmärtäisin.
Kyllä, lapsenlapsi on sinun ei uuden vaimon, ilmoitus että tulet joka tapauksessa jos nyksä ei sitä kestä jääköön kotiin!
Ai kauheeta. Toivottavasti ei osu omalle kohdalle samanlaista tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyllinen tässä kyseisessä tapauksessa?
Ap on todennäköisesti jäätävä k...pää jota oma lapsikin inhoaa ja se on syynä ratkaisuun mutta haluaa nyt sympatiaa palstalta ja syyn ukkonsa nyxän niskaan. Hohhoijaa näitä.
Pahoittaisi mieleni kyllä. Sanoisin sen ja näyttäisikin etääntymällä. Suuttuahan tuosta ei voi. Jokainen päättää itse juhlistaan.
Ex-miehesi on ilmeisesti uuden vaimonsa tossun alla.
Minä menisin välittämästä mitä muut siitä ajattelee. Jos aikuinen ihminen ei osaa olla tuossa tilanteessa aikuinen se on hänen ongelmansa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, lapsenlapsi on sinun ei uuden vaimon, ilmoitus että tulet joka tapauksessa jos nyksä ei sitä kestä jääköön kotiin!
Ei kenenkään kotiin voi edes mummo marssia noin vain.
Minä jättäisin isän vaimon kutsumatta.
Vierailija kirjoitti:
Mä soittaisin sille ex miehelle.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kenenkään kotiin voi edes mummo marssia noin vain.
Ihan sama. Minä en tollaiseen alistuisi.
Mistä tämä tieto että se on just eksän uus vaimo joka ei sua sinne halua? Jos se on totta, niin aika outoa että hän vois määritellä ketä sinne tulee ja miks ei ylipäänsä haluais olla samassa juhlassa sinun kans, aikuinen ihminen
En minä varmaan suuttuisi, mutta pahoittaisin varmaan mieleni.