Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuttuisitteko jos teitä ei kutsuttaisi

Vierailija
20.01.2022 |

ekan lastenlapsenne ristiäisiin? Syynä se että ex-miehenne haluaa paikalle myös mutta ehdottomasti uuden vaimonsa kanssa ja uusi vaimo ei halua entistä vaimoa paikalle.
Koronarajoitusten puitteissa siis mentävä ja vauvan vanhemmat tämän nyt kertoivat. Ilmoittivat pahoittelunsa mutta eivät kutsu minua eli vauvan mummua. Välini poikaani ja tämän puolisoon ovat ihan hyvät ja läheiset, ja tykkään pojan puolisosta kovasti mutta nyt tämmöinen ilmoitus yllätti ja vähän shokeerasikin. Mutta poika haluaa isänsä paikalle eikä se muuten ole nyt mahdollista kuin jättämällä minut pois.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä vitsi? Isoäiti pois kastejuhlasta? Olen pahoillani😔

Vierailija
22/80 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat päättää ketä kutsuvat, eivät muut. Pulinat pois ja katso peiliin. Sieltä löytyy syyllinen jos semmoista halutaan.

Syyllinen tässä kyseisessä tapauksessa?

Ap on todennäköisesti jäätävä k...pää jota oma lapsikin inhoaa ja se on syynä ratkaisuun mutta haluaa nyt sympatiaa palstalta ja syyn ukkonsa nyxän niskaan. Hohhoijaa näitä.

Sinä nyt aivan varmasti olet jäätävä k...pää, siitä ei ole epäilystäkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jättäisin isän vaimon kutsumatta.

Niin sinä mut siitä päättää vanhemmat ja ne on nyt päättäny toisin. En ymmärrä mitä ap valittaa. Striimatkoon ne ristiäiset niin kaikki uusperhehelvetin pohjustaneet ja muutkin uteliaat tädinkumminkaimat pääsee mukaan koronaturvallisesti.

Vierailija
24/80 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikävä temppu pojalta. Menee vielä isän selän taakse piiloon.

Vierailija
25/80 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kaiken kun poika haluaa mieluummin isänsä kuin äitinsä ristiäisiin ja kaiken lisäksi päätösvalta pääsetkö sinä mukaan on näköjään isällä. Olet huono äiti ja olet todellakin mokannut pahasti.

Vierailija
26/80 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei kutsuta oikeita isovanhempia ilman uusia puolisoja.

Vierailija
27/80 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa se isän nykyinen vaimo olla varakas ja ristiäislahja sen mukainen. Rajotukset ei muuten edes koske yksityistilaisuuksia. Taidat vaan provoilla.

Vierailija
28/80 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt korona-aikana monet joutuneet jättämään ristiäisten ulkopuolelle ihmisiä, jotka muuten olisi kutsuttu, eli lähtökohtaisesti en, mutta kieltämättä tuo hieman loukkaisi, että isoisä uuden vaimonsa kanssa kuitenkin kutsuttaisiin. Mielestäni "reilua" olisi kutsua joko kaikki kolme tai ei ketään. Olettaen siis, että kaikkien kesken on välit kunnossa. Ehkä sekin olisi vielä lähtökohtaisesti hyväksyttävyyden rajoissa, että kutsuttaisiin vain isovanhemmat ja isoisän uusi vaimo jäisi pois.

Jokainenhan saa kutsua ketä haluaa, mutta pakko myöntää, että hieman pahoittaisin minäkin mieleni tuossa tilanteessa. Jos kaikki isovanhemmst olisi rajattu ulos, ymmärtäisin.

Tämä on lähinnä sitä mitä tunnen ja mietin.

Ap

Vierailija
29/80 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyyliin Roope Salmisen äiti? Ei kukaan tuollaista päätöstä tee pelkän isän uuden puolison sanomisista. Isän uusi enenmän vanhempi pojalle kuin sinä?

Vierailija
30/80 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi, ihan asiallisesti sanoisin, että ymmärrettäväähän tuo on tällaisena aikana, tärkein on se pikkuinen, jonka juhlasta on kyse.

Mutta en menisi mihinkään ristiäisten rääppiäisiin eli jos en kelpaa varsinaiseen juhlaan, ei minulle tarvitse mitään jälkijuhlaa järjestää. Siitä olisi tuoreelle perheelle ylimääräistä vaivaakin.

Sen verran olen kuitenkin ihminen, että kyllä tuo särön aiheuttaisi, joten etääntyisin todennäköisesti lapsestani ja perheestään ja antaisin exälle ja nykyiselle puolisolleen enemmän tilaa olla isovanhempia. En siis kyselisi tarvitaanko apua, vaan olettaisin, että ensisijainen apu tulee exän puolelta.

Vierailija
31/80 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi näillä tiedoilla muuta sanoa kuin että sinulla on erittäin ikävä lapsi.

Vierailija
32/80 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, lapsenlapsi on sinun ei uuden vaimon, ilmoitus että tulet joka tapauksessa jos nyksä ei sitä kestä jääköön kotiin!

Ei kenenkään kotiin voi edes mummo marssia noin vain.

Ihan sama. Minä en tollaiseen alistuisi.

Juuri tällaiset matamit kannattaa jättää kutsumatta.

Vierailija
33/80 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä vitsi? Isoäiti pois kastejuhlasta? Olen pahoillani😔

Ei kaikki äiditkään ole lapsensa arvoisia.

Vierailija
34/80 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaisisin välini kokonaan lopullisesti ja katuisin tehneeni nuin tyhmän lapsen, tai sitten vaan työntäisin takaisin sinne mistä on tullutkin

Vierailija
35/80 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu lapsi, haluaa isänsä muttei äitiään paikalle. Ja miten jaksaa isovanhemmat leikkiä tällaisia lapsellisia "en tule jos se tulee"- leikkejä? Pikkaisen soisi laajempaa elämänkatsomusta jo....

Vierailija
36/80 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostais kuulla pojan versio samasta tarinasta...

Vierailija
37/80 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä loukkaantuisin.

Minusta se on aina se uusi puoliso, joka joustaa jos tarve on. Ja näin sanon uutena puolisona ja isoäitinä. Minä voin ihan hyvin jäädä pois mieheni lasten ja lastenlasten juhlista jos muuten kaikki ei mahdu.

Toisaalta odotan samaa omalta exältäni, että uudet ei aja minun edelleni. Minun exälläni ne uudet on toki miehiä, mutta yhtäkaikki. Lapseni tämän toki ymmärtävät.

Vierailija
38/80 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, lapsenlapsi on sinun ei uuden vaimon, ilmoitus että tulet joka tapauksessa jos nyksä ei sitä kestä jääköön kotiin!

Väärin. Lapsi on vanhempiensa eikä kuulu isovanhemmilleen. He päättävät. 

Vierailija
39/80 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on poikasi ja hänen puolisonsa lapsi ja he saavat järjestää juhlansa ihan juuri sellaisella kokoonpanolla, kun haluavat.

Kunnioittaisin heidän valintojaan.

Vierailija
40/80 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti poikasi pitää isänsä uutta vaimoa vauvalle sopivampana mummuna kuin sinua. Se kertoo paljon. Pitäskö nyt vielä katella sinne peiliin ja miettiä, miten tuli poikaa kohdeltua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme