Sanna Ukkola marisee Madonnan pepusta
Sannalle vihjeeksi, että Madonnan instaa ei ole pakko seurata. Onhan se haastavaa jos ei viitsi töräyttää omaa peppuaan näytille.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4a4d3be0-12aa-471a-9012-d4bc7be9d143
Kommentit (84)
Kyllähän Madonna ennen kaikkea musiikistaan tunnetaan, aika harvalla artistilla on vastaavaa määrää hittejä. Uskon, että Madonna yllättää meidät vielä musiikillaankin.
Asenneilmapiiri naisiin ja naisellisuuteen on aina vähättelevä ja negatiivinen ja seksistinen.
Olet jotain silloin, kun olet kaunis, mutta toisaalta, silloin olet tyhmä.
Kun olet fiksu ja menestyvä, sinun on pkko olla sairas päästäsi, ja todennäköisesti sinuun ei kuitenkaan suhtauduta vakavasti.
Äitejä ihaillaan, mutta heitäkin kohtaan asetetaan vaativampia odotuksia kuin isille. Äitejä mollataan helpommin pienemmistä asioista kuin isiä.
Naisen seksuaalisuutta ollaan aina tykätty rajoittaa. Siksi mielestäni on upeaa että jokainen itse päättää mitä kehollaan tekee.
Madonna haluaa sitä esitellä someen, so what?
Mielestäni olisi jo aika lopettaa naisten jatkuva arvostelu siitä mitä tekevät. Oli se mitä tahansa mitä nainen tässä maailmassa tekee, se on aina väärin.
Vierailija kirjoitti:
Asenneilmapiiri naisiin ja naisellisuuteen on aina vähättelevä ja negatiivinen ja seksistinen.
Olet jotain silloin, kun olet kaunis, mutta toisaalta, silloin olet tyhmä.
Kun olet fiksu ja menestyvä, sinun on pkko olla sairas päästäsi, ja todennäköisesti sinuun ei kuitenkaan suhtauduta vakavasti.
Äitejä ihaillaan, mutta heitäkin kohtaan asetetaan vaativampia odotuksia kuin isille. Äitejä mollataan helpommin pienemmistä asioista kuin isiä.
Naisen seksuaalisuutta ollaan aina tykätty rajoittaa. Siksi mielestäni on upeaa että jokainen itse päättää mitä kehollaan tekee.
Madonna haluaa sitä esitellä someen, so what?
Mielestäni olisi jo aika lopettaa naisten jatkuva arvostelu siitä mitä tekevät. Oli se mitä tahansa mitä nainen tässä maailmassa tekee, se on aina väärin.
Kieltämättä olen sitä mieltä, että naiset voisivat tehdä muutakin kuin olla puolialastomina valokuvissa. Madonnallakin olisi aika paljon mahdollisuuksia, ääntä ja kuulijoita keskittyä maailman tärkeisiin asioihin jos vain viitsisi.
Toisaalta arvostan sitä, että hän edelleen tekee kuten itse tykkää, eikä pue päälleen vain siksi, että joku on sitä mieltä, että nakuilun voisi jo jättää nuoremmille. Uhriutumista en kuitenkaan viitsisi noin etuoikeutetulta ihmiseltä kuunnella. Se ei ole uskottavaa. Uskon kyllä, että Madonna on saanut kohdata paljon vähättelyä urallaan, esim. siksi, että hän on nainen, mutta tuskin enää pitkiin aikoihin. Hänellä on riittävästi meriittejä ja rahaa suojelemaan itseään, joten uhria hänestä ei kyllä saa millään vääntämisellä.
Mitätön? Saanen olla eri mieltä. Naisten osuus esim. politiikassa on lisääntynyt merkittävästi samalla kun naisten asema länsimaissa ylipäätään on parantunut. Jos nyt historialla tarkoitat väh. 100 vuotta vanhoja asioita, niin tietenkin silloin on naisten näkyvyys ollut heikompi.