Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Passiivinen tyttöystävä

Vierailija
19.05.2015 |

Miltäköhän se tuntuu, kun tyttöystävä halaa tai suutelee spontaanisti, puhumattakaan siitä, että tekisi aloitteen seksiin? Vajaa vuosi seurustelua takana, ja havahduin siihen seikkaan, ettei tyttöystäväni ole kertaakaan tehnyt aloitetta mihinkään fyysisempään, edes halaamiseen, eikä ole kommentoinut ulkonäköänikään mitenkään.

Olishan se mukava tietää, että seurustelukumppani pitää sinua viehättävänä. Nyt olen oikeastaan aika hämmentynyt ja epätietoinen. :(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:35"]Ymmärrän tyttöystävääsi jollain tapaa, kun olen ollut nuorempana myös samanlainen. Kysymys ei kuitenkaan ollut siitä, ettenkö olisi välittänyt ja rakastanut. Kasvoin vain kodissa, jossa halaaminen, koskettaminen, ulkoisista asioista kehuminen tai vaikkapa vanhempien pussailu olivat asioita joita ei vain tehty tai näytetty.
Muistan kun ystäväni otti joskus yläasteella tavaksi halata aina tavatessa, ja oli tietysti aivan paskajäykkänä siitä aluksi pitkän aikaa.

Nykyään, aikuisena osaan ja uskallan näyttää tunteita, halata, pussata ja kehuakin jonkinverran. Jouduin vain opettelemaan tällaiset asiat itse aikuisiässä.

Suosittelen, koita ihan oikeasti saada ja vähän pakottaakin tyttöystävääsi sanomaan tunteistaan sinua kohtaan.
[/quote]

Juuri näin. Minä olen myös tällainen nainen. Haluaisin olla kyllä avoimempi ja spontaanimpi... Se ei vain ole helppoa.

Missään nimessä se ei tarkoita etten rakastaisi puolisoani tai pitäisi häntä edelleen himoittavana tms. Olen kertonut sen kyllä hänelle.

Vierailija
22/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:45"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:35"]

Ymmärrän tyttöystävääsi jollain tapaa, kun olen ollut nuorempana myös samanlainen. Kysymys ei kuitenkaan ollut siitä, ettenkö olisi välittänyt ja rakastanut. Kasvoin vain kodissa, jossa halaaminen, koskettaminen, ulkoisista asioista kehuminen tai vaikkapa vanhempien pussailu olivat asioita joita ei vain tehty tai näytetty. Muistan kun ystäväni otti joskus yläasteella tavaksi halata aina tavatessa, ja oli tietysti aivan paskajäykkänä siitä aluksi pitkän aikaa. Nykyään, aikuisena osaan ja uskallan näyttää tunteita, halata, pussata ja kehuakin jonkinverran. Jouduin vain opettelemaan tällaiset asiat itse aikuisiässä. Suosittelen, koita ihan oikeasti saada ja vähän pakottaakin tyttöystävääsi sanomaan tunteistaan sinua kohtaan.

[/quote]

Kiitos, tämä oli hyvä viesti.

[/quote]

Mäkin oon tollasesta perheestä, meillä ei myöskään ikinä ole sanottu rakastamisesta mitään, kuulostaa oudolta kirjoittaakkaan sitä... Olen jo 24-v, asunut poissa kotoa kahdeksan vuotta eiä tilanne ole mitenkään muuttunut. Okei, kerran ollan isän kanssa halattu kun keskusteltiin hieman syvällisesti. Äiti yritti kerran, torjuin sen... Kaverien kesken halailut on outoja, mutta miehelleni olen aina osoittanut tunteet erittäin inokkaasti ja tehnyt kaikenlaisia aloitteita jatkuvasti. Ehkä mulla meni sit toisinpäin, kotona ei ollu tunteita ni miestä kohtaan nitä sit riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:49"]

No kerro sille että sua häiritsee sen passiivisuus. Oletko itse spontaani halaaja ja kehutko tyttöystävääsi? Voi olla että hän luulee ettet välitä ylimääräisistä kehuista tai kosketteluista kun tähänkin asti menty näin

[/quote]

Ollaan puhuttu. On kuulemma ujo näiden asioiden suhteen, mutta olisin luullut, että tässä ajassa pääsisi jo ujoudestaan eroon. Halaan, pussaan ja kehun aina kun nähdään (ei nähdä päivittäin).

[/quote]

Eli on kertonut, ettei se johdu susta tai etteikö muka välittäisi susta. Mikset sä voi hyväksyä häntä sellaisena kuin hän on? Ei hän tahallaan sua laiminlyö. Hän ei vaan ole hyvä tossa jutussa kun on ujo jne., mut ei sen pitäis teidän muuten hyvää suhdetta pilata. Voihan myös olla et hän vuosien päästä rohkenee tai ehkä jatkaa itselleen tutulla linjalla. Sun vaan täytyy päättää itse et riittääkö se suhde sulle sellaisena kuin on vai odotatko muutosta, mitä ei ehkä tulekaan.

Mun mielestä asian jankkaaminen saattaa saada tyttöystäväsi vetäytymään enemmän kuoreensa. jatkat vaan rohkaisuja ja annat hänelle aikaa ja tilaa avautumiseen. Jotkut vaan voivat olla hitaita näissä asioissa.

Vierailija
24/26 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:02"]

No kerro sille että sua häiritsee sen passiivisuus. Oletko itse spontaani halaaja ja kehutko tyttöystävääsi? Voi olla että hän luulee ettet välitä ylimääräisistä kehuista tai kosketteluista kun tähänkin asti menty näin

[/quote]

Ollaan puhuttu. On kuulemma ujo näiden asioiden suhteen, mutta olisin luullut, että tässä ajassa pääsisi jo ujoudestaan eroon. Halaan, pussaan ja kehun aina kun nähdään (ei nähdä päivittäin).

[/quote]

Eli on kertonut, ettei se johdu susta tai etteikö muka välittäisi susta. Mikset sä voi hyväksyä häntä sellaisena kuin hän on? Ei hän tahallaan sua laiminlyö. Hän ei vaan ole hyvä tossa jutussa kun on ujo jne., mut ei sen pitäis teidän muuten hyvää suhdetta pilata. Voihan myös olla et hän vuosien päästä rohkenee tai ehkä jatkaa itselleen tutulla linjalla. Sun vaan täytyy päättää itse et riittääkö se suhde sulle sellaisena kuin on vai odotatko muutosta, mitä ei ehkä tulekaan.

Mun mielestä asian jankkaaminen saattaa saada tyttöystäväsi vetäytymään enemmän kuoreensa. jatkat vaan rohkaisuja ja annat hänelle aikaa ja tilaa avautumiseen. Jotkut vaan voivat olla hitaita näissä asioissa.

[/quote]

Yritän kyllä, mutta kun näkee kavereita, joidenka naisystävät kehuvat miehiään ja antavat hellyyden osoituksia, niin pakostakin sitä miettii, että miltäköhän toi mahtaa tuntua. Eikä baarissa ole sen helpompaa, jos joku vieras nainen antaa huomiotaan. Mutta täytyy nyt odotella.

Vierailija
25/26 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:35"]

Ymmärrän tyttöystävääsi jollain tapaa, kun olen ollut nuorempana myös samanlainen. Kysymys ei kuitenkaan ollut siitä, ettenkö olisi välittänyt ja rakastanut. Kasvoin vain kodissa, jossa halaaminen, koskettaminen, ulkoisista asioista kehuminen tai vaikkapa vanhempien pussailu olivat asioita joita ei vain tehty tai näytetty. Muistan kun ystäväni otti joskus yläasteella tavaksi halata aina tavatessa, ja oli tietysti aivan paskajäykkänä siitä aluksi pitkän aikaa. Nykyään, aikuisena osaan ja uskallan näyttää tunteita, halata, pussata ja kehuakin jonkinverran. Jouduin vain opettelemaan tällaiset asiat itse aikuisiässä. Suosittelen, koita ihan oikeasti saada ja vähän pakottaakin tyttöystävääsi sanomaan tunteistaan sinua kohtaan.

[/quote]Eikö se ole silloin raiskaus tai seksuaaliseen tekoon pakottaminen?

Vierailija
26/26 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:11"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:02"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Yritän kyllä, mutta kun näkee kavereita, joidenka naisystävät kehuvat miehiään ja antavat hellyyden osoituksia, niin pakostakin sitä miettii, että miltäköhän toi mahtaa tuntua. Eikä baarissa ole sen helpompaa, jos joku vieras nainen antaa huomiotaan. Mutta täytyy nyt odotella.

[/quote]

Ne hutsut ovat jättäneet miehensä viimeistään 10 vuoden kuluttua kun kipinä sammui. Keskity nyt omaan suhteeseesi vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän