Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Passiivinen tyttöystävä

Vierailija
19.05.2015 |

Miltäköhän se tuntuu, kun tyttöystävä halaa tai suutelee spontaanisti, puhumattakaan siitä, että tekisi aloitteen seksiin? Vajaa vuosi seurustelua takana, ja havahduin siihen seikkaan, ettei tyttöystäväni ole kertaakaan tehnyt aloitetta mihinkään fyysisempään, edes halaamiseen, eikä ole kommentoinut ulkonäköänikään mitenkään.

Olishan se mukava tietää, että seurustelukumppani pitää sinua viehättävänä. Nyt olen oikeastaan aika hämmentynyt ja epätietoinen. :(

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kohtelin entistä poikaystävääni tuolla tavalla kun en pitänyt hänestä.. sit erottiin.

Vierailija
2/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:04"]

Mä kohtelin entistä poikaystävääni tuolla tavalla kun en pitänyt hänestä.. sit erottiin.

[/quote]

No siltä tämä alkaa tuntua. Harmi, itse välitän tyttöystävästäni kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta :(

Vierailija
4/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia jääpesiä on aika paljon, ei osata huomioida miestä kuten idempänä esimerkiksi.

Vierailija
5/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:01"]

Miltäköhän se tuntuu, kun tyttöystävä halaa tai suutelee spontaanisti, puhumattakaan siitä, että tekisi aloitteen seksiin? Vajaa vuosi seurustelua takana, ja havahduin siihen seikkaan, ettei tyttöystäväni ole kertaakaan tehnyt aloitetta mihinkään fyysisempään, edes halaamiseen, eikä ole kommentoinut ulkonäköänikään mitenkään.

Olishan se mukava tietää, että seurustelukumppani pitää sinua viehättävänä. Nyt olen oikeastaan aika hämmentynyt ja epätietoinen. :(

[/quote]

Saanko kysyä kuinka ylipäätään ajauduitte yhteen? Eipä siinä, passiivisiahan naikkoset ovat.

Vierailija
6/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tyttöystävääsi jollain tapaa, kun olen ollut nuorempana myös samanlainen. Kysymys ei kuitenkaan ollut siitä, ettenkö olisi välittänyt ja rakastanut. Kasvoin vain kodissa, jossa halaaminen, koskettaminen, ulkoisista asioista kehuminen tai vaikkapa vanhempien pussailu olivat asioita joita ei vain tehty tai näytetty.
Muistan kun ystäväni otti joskus yläasteella tavaksi halata aina tavatessa, ja oli tietysti aivan paskajäykkänä siitä aluksi pitkän aikaa.

Nykyään, aikuisena osaan ja uskallan näyttää tunteita, halata, pussata ja kehuakin jonkinverran. Jouduin vain opettelemaan tällaiset asiat itse aikuisiässä.

Suosittelen, koita ihan oikeasti saada ja vähän pakottaakin tyttöystävääsi sanomaan tunteistaan sinua kohtaan.

Vierailija
7/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:26"]

Saanko kysyä kuinka ylipäätään ajauduitte yhteen? Eipä siinä, passiivisiahan naikkoset ovat.

[/quote]

No kaikki klikkasi yhteen kun tavattiin. Eikä tässä muuten valittamista ole, päinvastoin, mutta tuo passiivisuus vie omaakin mielenkiintoa mistään intiimimmästä.

Vierailija
8/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, no jätä se sika, jos noin haittaa. 

Vierailija
9/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan siltä, että sinä olet se nainen teidän parisuhteessa. Pitäiskö sinua kehua kauniiks ja viedä syömään jonnekin hienoon ravintolaan?

Vierailija
10/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kanssa toisinaan vähän passiivinen enkä jotenkin uskalla tehdä aloitteita. Mainitsin asiasta nykyiselle tyttöystävälle kun aloitettiin tapailua että olen vähän "ujo" tavallaan. Sanoi olevansa itse samanlainen eikä todellakaan tarvitse kokoaikaa mitään romanttista tai kauniiksi kehumista/ylistämistä. Eli sehän on sitten win win tilanne jos kummatkin samalla linjalla.

Vierailija
11/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:38"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:26"]

[/quote]

No kaikki klikkasi yhteen kun tavattiin. Eikä tässä muuten valittamista ole, päinvastoin, mutta tuo passiivisuus vie omaakin mielenkiintoa mistään intiimimmästä.

[/quote]

Eli et itsekään rakasta, odotat vain päästäksesi käyttämään hänen tunteitaan hyväksi.

Vierailija
12/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:39"]

Kuulostaa ihan siltä, että sinä olet se nainen teidän parisuhteessa. Pitäiskö sinua kehua kauniiks ja viedä syömään jonnekin hienoon ravintolaan?

[/quote]

Ovatko nuo asiat varattu vain naisille? Ihme prinsessoja.

Vierailija
13/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:25"]

Sellaisia jääpesiä on aika paljon, ei osata huomioida miestä kuten idempänä esimerkiksi.

[/quote]

Miehistä näitä löytyy kyllä enemmän. "Suomalainen mies ei puhu, eikä pussaa". Eivät osaa huomioida naista, kuten idempänä esimerkiksi.

Vierailija
14/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro sille että sua häiritsee sen passiivisuus. Oletko itse spontaani halaaja ja kehutko tyttöystävääsi? Voi olla että hän luulee ettet välitä ylimääräisistä kehuista tai kosketteluista kun tähänkin asti menty näin

Vierailija
15/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:35"]

Ymmärrän tyttöystävääsi jollain tapaa, kun olen ollut nuorempana myös samanlainen. Kysymys ei kuitenkaan ollut siitä, ettenkö olisi välittänyt ja rakastanut. Kasvoin vain kodissa, jossa halaaminen, koskettaminen, ulkoisista asioista kehuminen tai vaikkapa vanhempien pussailu olivat asioita joita ei vain tehty tai näytetty. Muistan kun ystäväni otti joskus yläasteella tavaksi halata aina tavatessa, ja oli tietysti aivan paskajäykkänä siitä aluksi pitkän aikaa. Nykyään, aikuisena osaan ja uskallan näyttää tunteita, halata, pussata ja kehuakin jonkinverran. Jouduin vain opettelemaan tällaiset asiat itse aikuisiässä. Suosittelen, koita ihan oikeasti saada ja vähän pakottaakin tyttöystävääsi sanomaan tunteistaan sinua kohtaan.

[/quote]

Kiitos, tämä oli hyvä viesti.

Vierailija
16/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tyttöystävä ei anna helppoa lempeä. Sun pitäis lämmitellä häntä huomioonottavasti että uskaltaa paljastaa sinulle enemmän tunteitaan. Just tuo mitä teet nyt (alat epäillä, kylmenet) toimii päinvastoin.

Vierailija
17/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:23"]

Kauheeta :(

[/quote]

Itte oot kauhee

Vierailija
18/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei tykkää "hipsutteluista". Jos nainen on saanut päähänsä ettet kaipaa halituksi tulemista, jotkut ei vaan tarvi sellaista ylimääräistä koskettelua. Kehutko naistasi? tai menetkö häntä halaamaan ja hän tykkää siitä?

Vierailija
19/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hänelle tunteistasi.

Ehkä hän vaan pitää näitä asioita itsestään selvyytenä ja ehkä vaan tykkää olla se ketä lirkutellaan, et on vaan tottunut et sä oot se aloitteen tekijä. Ehkä hän ei vaan välitä hellyytestä niinkuin sinä.

Minä en tiedä, mutta hän saattaa tietää ja ehkä kertoo sulle jos kysyt asiasta. Ei hän ainakaan voi tietää että asia vaivaa sinua jos et kerro sitä hänelle. Ihmiset ei osaa lukea toistensa ajatuksia niin hyvin kuin joskus jotkut luulee.

Vierailija
20/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:45"]

No kerro sille että sua häiritsee sen passiivisuus. Oletko itse spontaani halaaja ja kehutko tyttöystävääsi? Voi olla että hän luulee ettet välitä ylimääräisistä kehuista tai kosketteluista kun tähänkin asti menty näin

[/quote]

Ollaan puhuttu. On kuulemma ujo näiden asioiden suhteen, mutta olisin luullut, että tässä ajassa pääsisi jo ujoudestaan eroon. Halaan, pussaan ja kehun aina kun nähdään (ei nähdä päivittäin).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan