Onko muita, joita kammottaa ajan varaaminen kampaamosta?
Minulle se on ihan tuskaa jo puhelinkammoisuuden takia. Mutta lisäksi kammoan kampaajia jonkin verran, koska pelkään, että siellä tapahtuu jotain kamalaa (leikataan liikaa/väärin/rumasti, kampaaja on ärsyttävä tms.). Eikä tunnu helpottavan iän myötä. Onko muita kaltaisiani?
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 12:37"]
Ehkä kannattaa kysellä suosituksia tai katsoa niitä netistä.
http://www.puskaradio.net/kategoriat.php?category=Parturi-Kampaamot
[/quote]
En luota nettiin :(
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 09:35"]
Mitä helvettiä?? Jännittää soittaa kampaajalle? Ja hei ne on ammattilaisia ja varmasti näkee sen et sille letilles kannattaa ihan oikeesti tehä jotain muuta kun leikata sentti latvoista. Ärsyttää tollanen nillittäminen hinnoista ja siitä et kampaaja haluaa tehä kunnon työtä. Älkää menkö niihin lähiöiden haisunäätäkampaajien käsittelyyn
[/quote]
Mitäs teinejä täällä taas pyörii? Tai no ehkä tekee tosiaan hyvää vähän pyöriä ja havaita että kas, kaikki eivät olekaan niinkuin minä ja ihmisillä onkin niinkun erilaisia ongelmia kuin mulla.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 12:37"]
[/quote]
Missä kerrotaan, että joku kampaaja on kiltti kaikille eikä koskaan tee virheitä? Niin, ei missään.
Mitä helvettiä?? Jännittää soittaa kampaajalle? Ja hei ne on ammattilaisia ja varmasti näkee sen et sille letilles kannattaa ihan oikeesti tehä jotain muuta kun leikata sentti latvoista. Ärsyttää tollanen nillittäminen hinnoista ja siitä et kampaaja haluaa tehä kunnon työtä. Älkää menkö niihin lähiöiden haisunäätäkampaajien käsittelyyn
Miksette varaa seuraavaa kertaa jo valmiiksi samalla kun olette siellä? Niin mä aina teen. Kun on löytynyt hyvä kampaaja, käyn aina sillä samalla, ja varaan seuraavan kerran aina neljän viikon päähän. Ei tarvitse pähkäillä ja soitella joka kuukausi.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 09:46"]
Miksette varaa seuraavaa kertaa jo valmiiksi samalla kun olette siellä? Niin mä aina teen. Kun on löytynyt hyvä kampaaja, käyn aina sillä samalla, ja varaan seuraavan kerran aina neljän viikon päähän. Ei tarvitse pähkäillä ja soitella joka kuukausi.
[/quote]
Koska käyn kampaajalla kerran puolessa vuodessa tai harvemminkin. Pitkät hiukset ja silloin tällöin vain latvoja tasautan.
Mulla myös paha puhelinkammo, mutta elämä on tullut helpommaksi viimeisen 5 vuoden aikana, kun lähes joka asian voi hoitaa netin kautta. Kampaamoihinkin tosi moneen saa varattua ajan netistä ja käytän toki vain niitä kampaamoita joilla nettiajanvaraus. Samoin hammaslääkäri- tai lääkäriajatkin saa nykyisin kätevästi netistä ilman tarvetta soittaa.
Ajan varaaminen puhelimitse ei mitenkään ole vaikeaa, sen sijaan kampaajalla käynti on rasittavaa ajan tuhlausta. Hiukset ovat lyhyehköt joten ne leikataan ja laitetaan kuntoon kerran kuukaudessa. Vuosia olen käynyt samassa kampaamossa ja jotenkin aina tuntuu, että kampaamoaika on just väärään aikaan. Olen tästä syystä yleensä jo valmiiksi huonolla tuulella ja sitten jos kampaaja tekee vielä huonoa työtä, v-tus kasvaa entisestään. Siis olenko ainoa, jota ärsyttää kampaamossa käynti?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 09:35"]
[/quote]
Juuri se on inhottavaa, että kampaajat omivat hiukseni ja päättävät, mitä niille pitäisi tehdä. Tietenkin he leikkaavat mieluiten siten, että minun pitäisi ravata kampaajalla kerran kuussa. Ei kiitos. En todellakaan halua sellaiselle kampaajalle edes kerran vuodessa.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 22:55"]
Inhoan kaikkia varaamisia jonnekin kaukaiseen tulevaisuuteen. Jos kampaaja sanoo, että seuraava vapaa aika on joskus kolmen viikon kuluttua, niin en varmasti mene sellaiseen paikkaan!
[/quote]
Tuohan on tosi hyvä referenssi siitä, että kampaaja on hyvä.
et taida olla terve ......päästäs..