Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joita kammottaa ajan varaaminen kampaamosta?

Vierailija
19.05.2015 |

Minulle se on ihan tuskaa jo puhelinkammoisuuden takia. Mutta lisäksi kammoan kampaajia jonkin verran, koska pelkään, että siellä tapahtuu jotain kamalaa (leikataan liikaa/väärin/rumasti, kampaaja on ärsyttävä tms.). Eikä tunnu helpottavan iän myötä. Onko muita kaltaisiani?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD ei! Heh.

Vierailija
2/31 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Kammoan sitä, että siellä on epähygieenistä. Syyliä, sientä, herpestä, joja tarttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo täällä sama. Varaan aina netistä, mutta se kampaajalle meneminen on ärsyttävää koska kampaajat on aina niitä nättejä suosittuja tyttöjä ja minä olen ruma burgeri. Pelkään aina että loukkaan heitä jotenkin, sanon jotain väärää ja en osaa olla niinkuin pitää. Pitäisi ottaa asiaksi että etsii jonkun miesparturin tai vanhan naisen vakikampaajaksi.

Vierailija
4/31 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 22:49"]Joo täällä sama. Varaan aina netistä, mutta se kampaajalle meneminen on ärsyttävää koska kampaajat on aina niitä nättejä suosittuja tyttöjä ja minä olen ruma burgeri. Pelkään aina että loukkaan heitä jotenkin, sanon jotain väärää ja en osaa olla niinkuin pitää. Pitäisi ottaa asiaksi että etsii jonkun miesparturin tai vanhan naisen vakikampaajaksi.
[/quote]mulla tää kosmetologila

Vierailija
5/31 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ennen aina mummokampaajilla, koska inhoan trendipaikkoja, joissa laitellaan lisäkkeitä ja puhutaan pinnallisesti. Mutta sitten erehdyin mummokampaajalle, joka oli aivan omituinen ja lopuksi jätti tukkani märäksi. Enää en tiedä, minne menisin. Toistaiseksi tasoittelen latvat omilla saksilla :/

Vierailija
6/31 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 22:49"]

Joo täällä sama. Varaan aina netistä, mutta se kampaajalle meneminen on ärsyttävää koska kampaajat on aina niitä nättejä suosittuja tyttöjä ja minä olen ruma burgeri. Pelkään aina että loukkaan heitä jotenkin, sanon jotain väärää ja en osaa olla niinkuin pitää. Pitäisi ottaa asiaksi että etsii jonkun miesparturin tai vanhan naisen vakikampaajaksi.

[/quote]

Miehetkin voivat olla hirveitä. Eräs sanoi, että latvani ovat niin huonossa kunnossa, että pitäisi ajella melkein kaikki pois. No, ehkä se oli vitsi, mutta melkein aloin itkeä.

Vierailija
7/31 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pelkää. Voit aloittaa vaikka kertomalla, että sinä olet vähän huono selittämään puhelimessa asioita. Tai sitten menet ihan käymään ja pääset vähän juttelemaan samalla ja miettimään kenelle menisit, jos on monen kampaajan kampaamo.

Meille tulee usein joku kyselemään paikan päälle että mitä hänen hiuksilleen voisi tehdä ja samalla kampaaja saa annettua aika varman hinnan, kun näkee hiukset ja voitte yhdessä vähän suunnitella jo siinä.

Tulee ehkä sinullekin helpommaksi käydä paikan päällä, jos menet ihan lukkoon puhelimessa etkä saa sanotuksi mitä haluat ja sinulle varataan puhelimessa vaikka liian lyhyt aika, joka taas voi vaikuttaa lopputulokseen.

Vierailija
8/31 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kaikkia varaamisia jonnekin kaukaiseen tulevaisuuteen. Jos kampaaja sanoo, että seuraava vapaa aika on joskus kolmen viikon kuluttua, niin en varmasti mene sellaiseen paikkaan!

Vierailija
9/31 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 22:53"]

[/quote]

Miehetkin voivat olla hirveitä. Eräs sanoi, että latvani ovat niin huonossa kunnossa, että pitäisi ajella melkein kaikki pois. No, ehkä se oli vitsi, mutta melkein aloin itkeä.

[/quote]

Tuohan olisi juuri täydellinen kampaaja. En tiedä itse mitä hiuksilleni pitäisi tehdä, en ole kovin hyvä sellaisissa jutuissa, ja olisi huippu jos joku pystyisi rehellisesti sanomaan mikä saisi minut näyttämään paremmalta. 

Vierailija
10/31 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama, vaikka tuttu kampaaja. Vihaan myös soittaa lääkäriaikoja, joskus jopa ystäville, en tiedä miksi puhelimessa juttelu ahdistaa, tekstarit kuitenkin kulkee koko ajan. Minäkin käyn usein paikanpäällä /netistä varaten:-) ja usein helpottaa, kun vaan tekee!

Vierailija
11/31 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pelkää. Voit aloittaa vaikka kertomalla, että sinä olet vähän huono selittämään puhelimessa asioita. Tai sitten menet ihan käymään ja pääset vähän juttelemaan samalla ja miettimään kenelle menisit, jos on monen kampaajan kampaamo. Meille tulee usein joku kyselemään paikan päälle että mitä hänen hiuksilleen voisi tehdä ja samalla kampaaja saa annettua aika varman hinnan, kun näkee hiukset ja voitte yhdessä vähän suunnitella jo siinä. Tulee ehkä sinullekin helpommaksi käydä paikan päällä, jos menet ihan lukkoon puhelimessa etkä saa sanotuksi mitä haluat ja sinulle varataan puhelimessa vaikka liian lyhyt aika, joka taas voi vaikuttaa lopputulokseen.

[/quote]

Minä kerran menin ja esittelin hiukseni. Pitkän tukan latvojen tasoitus. Kampaaja arvioi työn hinnaksi noin 40 euroa! Ei ollut heti vapaata aikaa. Menin naapurikampaamoon, jossa hinta oli 20 euroa. Pääsin heti tuoliin. Kesto noin 15 minuuttia.

ei ap.

Vierailija
12/31 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 22:56"]

[/quote]

[/quote]

Tuohan olisi juuri täydellinen kampaaja. En tiedä itse mitä hiuksilleni pitäisi tehdä, en ole kovin hyvä sellaisissa jutuissa, ja olisi huippu jos joku pystyisi rehellisesti sanomaan mikä saisi minut näyttämään paremmalta. 

[/quote]

Kuinka moni nainen näyttää paremmalta siilinä ja tuntee vielä olevansakin viehättävä?

Vierailija
13/31 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en varsinaisesti kammoa, mutta inhottaa silti se soittaminen. Onnekseni olen löytänyt luottokampaajan, jonne aikakin varataan netissä :) Tämä on pieni putiikki jossa muutama työntekijä, harvoin ovat edes paikalla samaan aikaan. Eivät ole semmoisia ööh "pissiksiä" vaan rentoja ja mukavia naisia. En ole puhelias ja tämän on varmasti kampaajanikik tajunnut, muutama sana vaihdetaan mutta muuten "saan olla rauhassa" :)

Vierailija
14/31 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 22:59"]

Kuinka moni nainen näyttää paremmalta siilinä ja tuntee vielä olevansakin viehättävä?

[/quote]

Latvojen ottaminen pois = siili? Vai tarkoititko että hiuksesi olivat päänahasta loppuun pelkkää latvaa?

Vierailija
15/31 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:01"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 22:59"]

[/quote]

Latvojen ottaminen pois = siili? Vai tarkoititko että hiuksesi olivat päänahasta loppuun pelkkää latvaa?

[/quote]

Kampaaja sanoi, että melkein kaikki pitäisi ajella pois. Siilihän siitä olisi jäänyt.

Vierailija
16/31 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut kammota netinkin kautta varaamista. Kun laittaa sähköpostiosoitteensa ja puh.numeronsa sinne, tuntuu, että on ilmoittautunut omiin hirttäjäisiinsä. Mistähän sekin sitten johtuu?

Vierailija
17/31 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kampaajat vain ovat sellaisia, että tuntuu, etteivät he halua minua asiakkaakseen. Heillä on niin vahva oma visio, että he turhautuvat, jos eivät saa leikellä ja värjäillä oman mielensä mukaan.

Vierailija
18/31 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kans aina vihannut.

Vierailija
19/31 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua.. no ei jännitä soittaa minnekään :D

Vierailija
20/31 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 11:43"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 22:55"]

Inhoan kaikkia varaamisia jonnekin kaukaiseen tulevaisuuteen. Jos kampaaja sanoo, että seuraava vapaa aika on joskus kolmen viikon kuluttua, niin en varmasti mene sellaiseen paikkaan!

[/quote]

Tuohan on tosi hyvä referenssi siitä, että kampaaja on hyvä.

[/quote]

Ei auta tässä kammossa ollenkaan! Nämä eivät ole mitään rationaalisia juttuja nimittäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan