Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten salaatte menkat mieheltänne?

Vierailija
19.05.2015 |

?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan äidilleni aina viikoksi. Samoin tekee äitini, eli muuttaa meille viikoksi. Joskus ollaan oltu päittäin vaihdossa, kun menkat sattuneet samaan aikaan. Yritämme muulla ajalla välttää kanssakäymistä äidin kanssa, ettei menkat synkronoituis :)

Vierailija
22/36 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä voi salata ! Nukun aina alasti ja menkkojen aikaan pikkuhousut jalassa.Seksiä en silloin harrasta,en halua silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä istun ämpärin päällä, naamioin sen tuoliksi ja istun viltin alla.

Vierailija
24/36 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina niiden (u know... xD) osuessa kohdalle tulen etäiseksi ja vaitonaiseksi, en voi pahemmin vastailla yhteydenottoihin, koska mies saattaisi kysyä asiaa suoraan, jolloin menisin vaikeaksi ja hän arvaisi heti. Eli yleebsä vetoan johonkin masennustilaan ja kehotan olemaan huolehtimatta liikaa. Tulevaisuudessa kun asumme yhdessä täytyy minun lähteä aina kirjastoon, kaupoakeskukseen tai vastaavaan vaihtamaan se... u know xD.. koska mies saattaisi kuulla rapinan ja TIETENKIN näkisi sen roskiksessa... joten... enpä tiedä mutta saatan unohtaa yhteenmuuttohaaveet niiden takia !

Vierailija
25/36 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDDDDDDD

Vierailija
26/36 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän puuterinvärisiä alushousuja saunassa. Ei se mitään ole vielä huomannut.

Vierailija
27/36 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamana aamuna muija on kiroillut herättyään, nyt on lakanakin veressä, kun on vuotanu läpi.

Onneks meillä on pesukone ja pyykkikopassa muutakin pyykkiä ja homma hoituu.

Vierailija
28/36 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä voi muuten mies päätellä onko hän hyvä sängyssä, että kuinka kauan kuukautiset kestävät. Hyvällä menee ohi  jopa 3 päivässä ja heikommalla saattaa mennä yli viikko. Imeisesti tätä tarkkoin varjeltua salaisuutta voidaan pitää yhtenä syynä siihen, että kuukautisista keskustelu on miehiltä kielletty.

Vierailija
29/36 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ajatelkaa, että ollaan oltu 15 vuotta naimisissa, eikä mun mies ole varmaan ikinä huomannut että mulla on menkat. Olen ihan pro tässä lajissa.

Vierailija
30/36 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kristittynä seuraan tietenkin Ramattua. Ja Raamattu - niin kuin tietenkin joka ikinen kristitty tietää - opettaa meille että nainen on menkkojen aikaan likainen ja hänet pitää eristää muista seitsemän päivän ajaksi. Siksi sulkeudun vaatekomeroon viikoksi aina menkkojen aikaan. Kahdeksantena päivänä uhraan kaksi kyyhkystä puhdistautuakseni; toisen syntiuhrina ja toisen polttouhrina ja näin vuodosta aiheutuva epäpuhtaus on sovitettu Herran edessä, Raamtun opetuksen mukaisesti.

Vierailija
31/36 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä väitän miehelle, että on menkat vaikkei oliskaan

Vierailija
32/36 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaan menemällä roskikseen häpeämään...No en minulla ei edes ole miestä

Vierailija
33/36 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:27"]

Ei niitä voi salata ! Nukun aina alasti ja menkkojen aikaan pikkuhousut jalassa.Seksiä en silloin harrasta,en halua silloin.

[/quote] Olen aina ihmetellyt miksi menkkojen aikaan pitäisi nukkua pöksyt jalassa :O Ehkä jos käyttää siteitä... Itse nukun alasti vaikka olis menkat. Miehelle myös muistan aina kirota kovaan ääneen tyyliin "vitsi kun sattuu vatsaan, perkeleen menkat" jne. Vähän niinkuin miesflunssa.

Vierailija
34/36 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin muuten pihamajaan lymyämään viikoksi.

Vierailija
35/36 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:28"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:27"]

[/quote] Olen aina ihmetellyt miksi menkkojen aikaan pitäisi nukkua pöksyt jalassa :O Ehkä jos käyttää siteitä... Itse nukun alasti vaikka olis menkat. Miehelle myös muistan aina kirota kovaan ääneen tyyliin "vitsi kun sattuu vatsaan, perkeleen menkat" jne. Vähän niinkuin miesflunssa.

[/quote]Minä huomaan kalsareista jos muijalla on menkat, se menee nukkumaan kalsarit jalassa. Totean vain, se on taas se aika kuukaudesta.

Vierailija
36/36 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:20"]

Vaimo pyytää ostamaan tamponeja jos käyn kaupassa.

Oikeasti salaileeko joku normaalia elämää ?

[/quote]

Jeps ihan sama juttu, mutta vaimo taisi ensin hieman miettiä, että kehtaanko minää oikeasti.

NO HEI... olen ihan aikuinen mies ja minulle ei ole mikään hämästyksen aihe, että naisilla on kuukautiset.

Ymmärrän kyllä, että teinitytöllemme äiti kävi ostamassa ensimmäiiset suojat, kun se olisi isän ostamana ollut jotenkin noloa (arvatkaa kuka maksoi).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme