Miten salaatte menkat mieheltänne?
Kommentit (36)
Vaihdan siteitä vain yleisissä vessoissa, tai kun mies ei ole kotona ja vien heti ulkoroskikseen kaivamaani piiloon.
Höh! Linnoittaudun kylppäriin 5-6 päiväksi.
Tarpeeksi ruokaa vaan mukaan niin hyvin menee eikä iljettävä salaisuuteni paljastu.
Mitä mä just luin??? Oikeesti, ei menkkoja tarvi salata mieheltä. Miks hitossa pitäisi??
En mitenkään. Harrastamme seksiäkin menkkojen aikana auttaa kipuihinkin.
Olen myös väittänyt miehelleni, että minulla on herpes joka oireilee pahasti kerran kuukaudessa. Niin vältämme seksin.
t. 2
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:15"]Mitä mä just luin??? Oikeesti, ei menkkoja tarvi salata mieheltä. Miks hitossa pitäisi??
[/quote]
Moi nuori ja herkkäuskoinen!
Minkä ikäinen olet ap? Eikös tuo ole aika lapsellista yrittää salata menkkoja?
Elikkä tosissaan niin en salaa mitenkään
Onks tää nyt joku romanien tai muslimien juttu? Mitä noita salaamaan, kyllä se sille miehellekin kuuluu, pysyypähän kärryillä onko emäntä tiineenä vai ei :) :) Mun mies jopa ostaa pyydettäessä siteitä kaupasta.
Vaimo pyytää ostamaan tamponeja jos käyn kaupassa.
Oikeasti salaileeko joku normaalia elämää ?
Ilmoitan että mulla on tuberkuloosi joka taas oireilee, mies ei ole vielä huomannaut että tämä tapahtuu kerran kuussa, jolloin makaan sängyssä viikon ja miehen on kannettava mulle herkkuja ja viihdettä. Näin on mennyt nyt 15v, mies on googlannut että tuberkuloosi on vakava tauti ja tuntee minua kohtaa suurta sympatiaa myös muina aikoina ja minä senkun lihon ja nautin elämästä.
Meillä on ulkorakennus jonne minut viedään siksi aikaa kun en ole puhdas. Monesti ollaan siellä tytärten kanssa yhtäaikaa, se on kyllä mukavaa laatuaikaa heidän kanssaan.
Mulla valepuku menkkojen ajaksi.Mies ei tunnista mua, niin ei tarvitse salailla.
Minä keitän aina mansikkahilloa menkkojen aikaan ja väitän että sitä kaatui taas kerran housuihin. Kerään myös tienvarresta kissanraadot ja ripustan niitä ympäri taloa, niillä saan selitettyä hajun. Raadoille en ole keksinyt vielä hyvää selitystä.