Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JÄRVENPÄÄN EUROSET-KIRPPUTORIN HUIJARIMYYJÄ!

Vierailija
12.06.2015 |

Kiitos vain oikein kovasti, kun sinä kärryjen viereisellä alkupään pöydällä(ikkunarivi, vaan ei ikkunapöytä),

myit 18kpl HOUSUVAIPPOJA LIBEROPUSSISSA!!!!

Sisältä paljastui 18kpl LIDLIN TEIPPIVAIPPOJA!!!

Oli kyllä melkoinen pettymys, kun pienistä rahoista laskin säästäväni vaippojen hinnassa. Vaipoille ei ollut vielä kovaa tarvetta, mutta tosiaan olit tehnyt varsin ovelan niksin, jotta saat kämäset vaippasi huijattua eteenpäin.

Sanonpa vain, että pöytäsi muistetaan ja kannattaa käydä katsomassa mitä yllätystä itse sieltä löydät! Karma tulee antamaan ainakin takaisin.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko pöydän numeron niin ymmärrän kiertää kaukaa?

Vierailija
2/29 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OSTA VAIPPASI KAUPASTA, ET TULE HUIJATUKSI! RAUHOITU!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä niille Euroset kassamyyjille kertomassa.Sehän voi olla et se rikkoo sääntöjä muutenkin.Ja sit ne kassat ottaa yhteyttä siihen myyjään.Teki kyl ikävän tempun.Inhottavaa.

Vierailija
4/29 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Niin oletan vain ihmisten olevan rehellisiä, kun myyvät vielä omilla tiedoillaan. Voin kertoa pöytänumeron myöhemmin, aion nimittäin tsekata pöytää vähän laajemmin;)

En kyllä ilahtunut, mutta tuskin ilahtuu se myyjäkään. Ja otan kyllä myös yhteyttä kassamyyjiin ja kerron tapauksesta.

Ap

Vierailija
5/29 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet näköjään saanut viestisi perille yhdestä alapeukusta päätellen:D

Vierailija
6/29 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:54"]

Ap, olet näköjään saanut viestisi perille yhdestä alapeukusta päätellen:D

[/quote]

Hyvä vain-tietääpä missä mennään!

Ap

Vierailija
7/29 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen kotihoidontuella, niin jollain on näköjään vieläkin tiukempaa rahasta. :O Paljonko laskeskelit säästäväsi, ap?

Vierailija
8/29 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin alapeukun vahingossa, sori!

Vierailija
9/29 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et osta kestovaippoja (esim. käytettyinä), jos on noin vähissä rahat?

Vierailija
10/29 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:55"]

Vaikka olen kotihoidontuella, niin jollain on näköjään vieläkin tiukempaa rahasta. :O Paljonko laskeskelit säästäväsi, ap?

[/quote]

Minä lasken aina säästänkö tuotteissa ja ostan vain, jos tulee säästöä. Laskepa nopeasti Liberon housuvaippojen kpl-hinta ja vertaa niitä sitten Lidlin teippivaippojen hintoihin sekä laatuun.

Jos se olisi samantekevää ostaa halvempia kalliiden hinnalla, niin siitä vain! Mutta minä haluan päättää mihin rahani laitan. En osta turhuuksia muutoinkaan, saati käytä rahaa holtittomasti.Siksi vituttaakin tulla huijatuksi. Tietenkään ei vituttaisi, jos olisin itse valinnut väärät vaipat isolla hinnalla.

Olen huomannut, kun valitsee viisaasti, niin on rahaa laittaa säästöönkin.Mielestäni ihan järkevää.Ellei joku idiootti vedä välistä.

Ap

Vierailija
11/29 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurosetillä on kyllä mukavia myyjiä. Varsinkin se nuorehko mies. Ihan lempparini ;)

Uskon, että ratkaisun löydät parhaiten menemällä kirpputorille huomenna selvittämään asiaa :)

Vierailija
12/29 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:56"]

Miksi et osta kestovaippoja (esim. käytettyinä), jos on noin vähissä rahat?

[/quote]

Monille tuo on ihan periaatekysymys, eikä tarkoita välttämättä sitä ettei olisi rahaa.

Kyllä minuakin suututtaisi, jos kokisin tulleeni huijatuksi, jos olisin laskenut tekeväni säästöä.

Minäkin säästän arjen pienissä asioissa, niistä kertyy huomaamatta isot säästöt.

Vierailija
13/29 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:08"]

Eurosetillä on kyllä mukavia myyjiä. Varsinkin se nuorehko mies. Ihan lempparini ;)

Uskon, että ratkaisun löydät parhaiten menemällä kirpputorille huomenna selvittämään asiaa :)

[/quote]

Olet oikeassa:) Ja varmasti monen mielestä kahdesti;)

Ap

Vierailija
14/29 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jäi juuri n 30 kpl eri merkkisiä housuvaippoja yli kun lapsi oppi yökuivaksi. N. 15-18kiloiselle.. ilmaiseksi saat jos haluat?
Järvenpäästä minäkin.

Vierailija
15/29 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:35"]

Sanonpa vain, että pöytäsi muistetaan ja kannattaa käydä katsomassa mitä yllätystä itse sieltä löydät! Karma tulee antamaan ainakin takaisin.

[/quote]

Älä nyt mene sinne kuitenkaan sabotoimaan tavaroita, vaan hoida asiasi kuin aikuinen :D Voit olla kohta itse enemmän pulassa kuin myyjä. Mitä siinä paketissa muuten luki? Siis itse lapussa. Onhan se harhaanjohtavaa laittaa eri pakettiin, mut mietin että olisko myyjä kuitenkin ihan vahingossa sen enempää ajattelematta tehnyt niin. jos ei ollut muuta pussia.. En tiiä.

Tuntuu niin uskomattomalta, että joku tekisi noin. Mikä niiden vaippojen hintaero on edes uutena?

Vierailija
16/29 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up?
T. #15

Vierailija
17/29 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan myymänsä paketoida mihin haluaa, ei se ole rikollista, tyhmähän se on joka ostaa katsomatta!

Vierailija
18/29 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potut pottuina tuollaiselle kusipäälle, ilman muuta! Ei ole vahinko, silkkaa sairaalloista ahneuttaan, typeryyttään ja ilkeyttään ihmiset kusettaa noin.

Kirppareilla näkyy tämän kansan mielenterveysongelmien kirjo ylihinnoitellun paskaroinan ja kusetusyritysten muodossa.

Vierailija
19/29 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:18"]

Saahan myymänsä paketoida mihin haluaa, ei se ole rikollista, tyhmähän se on joka ostaa katsomatta!

[/quote]

Saattaa tosiaan olla, että myyjä laittoin vaipat vaippapakettiin asiaa sen kummemmin ajattelematta, jos hintalapussa ei lukenut, että LIBERO-vaippoja. Ymmärrän kyllä harmisi ja sen, että oletit paketin sisältävän samoja vaippoja, mitä paketissa luki.

Samalla tavalla kannattaa olla tarkkana, kun ostaa esim. juomalaseja, jotka on kirpparilla pakattu vaikkapa avattuun Iittalan lasipakkaukseen. Siitä saattaa tulla mielikuva, että nyt myydään juuri niitä samoja laseja, mutta harvemmin se on totta. Vanhat lasit on vain pakattu niille sopivaan pakkaukseen ja hintalapussa ei todellakaan väitetä laseja Iittalan tuotteiksi, ellei haluta huiputtaa asiakasta.

Vierailija
20/29 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:34"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:18"]

[/quote]

Saattaa tosiaan olla, että myyjä laittoin vaipat vaippapakettiin asiaa sen kummemmin ajattelematta, jos hintalapussa ei lukenut, että LIBERO-vaippoja. Ymmärrän kyllä harmisi ja sen, että oletit paketin sisältävän samoja vaippoja, mitä paketissa luki.

Samalla tavalla kannattaa olla tarkkana, kun ostaa esim. juomalaseja, jotka on kirpparilla pakattu vaikkapa avattuun Iittalan lasipakkaukseen. Siitä saattaa tulla mielikuva, että nyt myydään juuri niitä samoja laseja, mutta harvemmin se on totta. Vanhat lasit on vain pakattu niille sopivaan pakkaukseen ja hintalapussa ei todellakaan väitetä laseja Iittalan tuotteiksi, ellei haluta huiputtaa asiakasta.

[/quote]

"Sopiva pakkaus" Hah hah, voi helvetti mikä tekosyy! Et voi olla tosissasi, että tuollainen toiminta on ok... vai harrastatko itse moista kusettamista? Siinä tapauksessa toivon sulle pahinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän