Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tietääkö kukaan äitiyspvärahan määristä...

Vierailija
19.05.2015 |

Tilanne on se, että tällä hetkellä olen vielä opiskelija. Opintoni ovat alkaneet 2012, 3,5vuotta sitten. Viimeisen opintotuen olen saanut Kelalta nyt toukokuussa. Olen ollut töissä koko opintojen ajan, nyt viime aikoina enemmän. Tämän vuoden alusta olen ollut töissä paljon ja olen aloittamassa pitkän työpätkän kesä-elokuu. Jos saisin lapsen tämän vuoden joulukuussa, minkä mukaan äitiyspäiväraha laskettaisiin ?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että en ole valmistunut virallisesti vaan opintoni ovat päättötyötä vaille valmiit. Lisää tukea en ole kuitenkaan anomassa ja olen käyttänyt kaikki viralliset tukikuukaudet. Ap

Vierailija
2/9 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät että lasketaan viim. 6kkn mukaan, saatniideb tulojen perusteella jos ylittävät v2013 verotuksen 20%.

Vierailija
4/9 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vaikeeta on ihmisten ite ottaa asioita selvää, mene Kelan sivuille, ihan selkeästi siellä kerrotaan asiasta.

Vierailija
5/9 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hitto kun kävin siellä sivuilla mut en silti saanut selkoa että miten se oikein menee. Anteeksi vaan kovasti että kehtasin täällä kysellä! Ap

Vierailija
6/9 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisit? Oletko raskaana vai et, vai onko LA joulukuun viimeisillä päivillä? Nlassa on käynti jolla käsitellään kela-asioita. Jollei sielläkään aukene niin kannattaa soittaa tai mennä käymään.

Vierailija
7/9 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sitä vielä tiedä saako vai ei. Kaikkea ikävää voi tapahtua. Ap

Vierailija
8/9 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:44"]No eihän sitä vielä tiedä saako vai ei. Kaikkea ikävää voi tapahtua. Ap
[/quote]
Tässä on 6 kuukautta joulukuuhun, joulukuu on seitsemäs kk, että kiirettä pitää, jos lapsi syntyisi TÄMÄN VUODEN joulukuussa. Ellei keskonen....

Ja, jos et edes vielä raskaana, niin mitä sä nyt meinaat tuolla aloituksella? Kysy ensi vuonna uudestaan.

Vierailija
9/9 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:44"]No eihän sitä vielä tiedä saako vai ei. Kaikkea ikävää voi tapahtua. Ap [/quote] Tässä on 6 kuukautta joulukuuhun, joulukuu on seitsemäs kk, että kiirettä pitää, jos lapsi syntyisi TÄMÄN VUODEN joulukuussa. Ellei keskonen.... Ja, jos et edes vielä raskaana, niin mitä sä nyt meinaat tuolla aloituksella? Kysy ensi vuonna uudestaan.

[/quote]Kyllä mä ymmärsin ap:n kirjoituksesta, että on jo raskaana, mutta koskaan ei voi olla varma, sujuuko hyvin loppuun asti.