Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaalea ihoiset/herkästi palavat!

Vierailija
19.05.2015 |

rusketus vinkkejä kaipaan :)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaalea ja palan herkästi, mutta enää en ole palanut, vaan ruskettunut, kun olen pitänyt huolta ihon runsaasta kosteutuksesta. Kevyttä aurinkorasvaa + huolellinen ihon rasvaus Aqualanilla auringonoton jälkeen tepsii! Iho ei kuivu ja rusketus tarttuu tasaisesti.

Vierailija
22/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen punahiuksinen ja minulla on vaalea/punertava ohut herkkä iho ja en ole vielä ikinä ruskettunut. Palan helposti jopa suomessa vaikka käytän aurinkorasvaa +50. Ja ei kyllä minun ihoni ainakaan karaistu palamisesta.

Ei kai sitten ole sitä pigmenttiä joka muuttuisi ruskeaksi tai edes beigeksi...minusta tulee vaaleanpunainen tai punainen :)

Aurinkokapselit käytössä ja syön porkkanoita...ei auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan kesän alussa vaan reilusti palaa. Muutaman kerran kun palan, iho karaistuu eikä pala enää niin helposti. Aurinkovoiteita en käytä koskaan, koska ne estävät ihon karaistumisen aurinkoon, ja ruskettumisen. Kovin tummaksi en kyllä rusketu ollenkaan, vaan kalmankalpeasta sellaiseksi perusbeigeksi.

Vierailija
24/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:24"]

Minä annan kesän alussa vaan reilusti palaa. Muutaman kerran kun palan, iho karaistuu eikä pala enää niin helposti. Aurinkovoiteita en käytä koskaan, koska ne estävät ihon karaistumisen aurinkoon, ja ruskettumisen. Kovin tummaksi en kyllä rusketu ollenkaan, vaan kalmankalpeasta sellaiseksi perusbeigeksi.

[/quote]

Oh hoh. Aika riskialtista, kuten varmasti tiedät. Eikä iho karaistu palamisesta, päin vastoin.

Vierailija
25/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisia oikeastaan ole. Ainoa vähän auttava asia on karoteeni, eli sitä kannattaa syödä ennen aurinkokautta. Kannattaa vaan sopeutua.

Vierailija
26/26 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä