Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaalea ihoiset/herkästi palavat!

Vierailija
19.05.2015 |

rusketus vinkkejä kaipaan :)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/26 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole rauhassa vaalea. Laita vähän voidemaista poskipunaa. Vaaleus on harvinaista ja kaunista.

Sääriin saa itseruskettavilla vähän sävyä. Dovellakin on sellaisia mietoja sävyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rusketu. Tulen vaan punaisemmaksi. Joskus olen omasta mielestä ruskettunut, ei sitä kukaan muu huomaa

Vierailija
4/26 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä palan myöskin vain, en rusketu. Toki vähän jos on kuukauden etelässä.

Mä pyrin käyttämään keskipäivällä peittäviä vaatteita ja olemaan varjossa. Rannalla/altaalla ollan aamupäivä ja ip klo 15 eteenpäin.

Me käydään joka kesä etelässä 2-3 viikkoa ja toi on parhain taktiikka.

Vierailija
5/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko joku syöny niitä aurinkokapseleita?mitä merkkiä?

Vierailija
6/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin joskus sellasia aurinkokapseleita, joiden pitäisi ruskettaa ihoa. Kyllä niistä joku pieni väriero ihon pintaan nousi, olisiko sitten karoteeni mikä vaikutti. Kaverini kysyi olenko käynyt solariumissa. Mutta parasta oli että en palanut tuona kesänä lainkaan.

Vierailija
7/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:35"]

Mä söin joskus sellasia aurinkokapseleita, joiden pitäisi ruskettaa ihoa. Kyllä niistä joku pieni väriero ihon pintaan nousi, olisiko sitten karoteeni mikä vaikutti. Kaverini kysyi olenko käynyt solariumissa. Mutta parasta oli että en palanut tuona kesänä lainkaan.

[/quote]

Vielä lisään tähän että en muista merkkiä ja ne oli nimenomaan kapseleita jotka ruskettaa ihoa ilman auringonottoa. Niin ne ainakin paketin reunassa lupasi.

Vierailija
8/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:31"]

onko joku syöny niitä aurinkokapseleita?mitä merkkiä?

[/quote]

Mä syön aurinkokapseleita (Bio-Karoten+E). Yleensä palan helposti, enkä rusketu. Näitä kun aloittan syömään 3 viikkoa, ennen auringonoton aloittamista, niin ruskettuu hyvin eikä pala yhtä helposti. Syön näitä koko kesän 2 kapselia päivässä. Tämä on kuulemma ainut merkki, jota voi käyttää myös raskaana.

Vierailija
9/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nyt jos alottaa niin vielä kerkee?

Vierailija
10/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:47"]

[/quote]

Hyvin ehtii vielä.

8

Vierailija
11/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kesää myös itse yritin kaikkia keinoja saada itseäni ruskettumaan, mutta kun ei rusketu, niin ei rusketu. Anna olla ja ole ittes värinen, vältät luultavasti syövän kun reippaasti vaan käytät kunnon suojakertoimia ja lopetat tollasesta murehtimisen.

Vierailija
12/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:47"]

[/quote]

No jos Suomessa kesänsä viettää niin ei näytä olevan kiirettä. Sen verran paljon tuota vettä puottelee.

Mutta jos oot kesällä ulkomaille lähdössä (esim. Turkki, Kreikka) kannattaa ehdottomasti alkaa käyttää noita tabletteja ja sen lisäksi olla muutenkin varovainen, etelässä UV-pitoisuudet on huikeita ja se aurinko todentotta polttaa herkästi.

Helposti palavalle paras vinkki on välttää suoraa paistetta niin paljon kuin voi, varsinkin klo 11-15 välillä. Helpommin sanottu kuin tehty, mutta kunnon hattu, huivi ja kunnon suojakertoimet aurinkovoiteessa auttaa jo paljon.

Vierailija
13/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah oon nii iloinen, että oon tälläne astetta tummempi. Saan aina täydellisen rusketuksen.

Vierailija
14/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ruskettumattomuus (sana?) niinkään haittaa vaan palaminen ja kirjavuus :D Kädet kyllä ottaa jonkun verran väriä,naama yleensä palaa ja loppu vartalo on valkonen niin ei oo nättiä ei!

Vierailija
15/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päättänyt että viis veisaan jostakin ruskettumistrendistä. Olen valkoihoinen ihminen enkä aio sitä häpeillä. En erikseen aio hakea rusketusta. Jos hieman väriä tulee pintaan ulkoilusta niin tulkoot. Ei valkoisessa (tai missään muussakaan) ihonvärissä saa olla mitään vikaa.

Vierailija
16/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 17:13"]

Olen päättänyt että viis veisaan jostakin ruskettumistrendistä. Olen valkoihoinen ihminen enkä aio sitä häpeillä. En erikseen aio hakea rusketusta. Jos hieman väriä tulee pintaan ulkoilusta niin tulkoot. Ei valkoisessa (tai missään muussakaan) ihonvärissä saa olla mitään vikaa.

[/quote]Näin! Odotan sitä, että täysin ruskettumattomasta kalkkilaivatyylistä tulee kuuma trendi!

Vierailija
17/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse ei nyt ollutkaan mistään trendistä..

Vierailija
18/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on että ei se valkoinen siitä muuksi muutu kuin väliaikaisesti. Ehkäpä ensimmäinen uusi väri on punainen, sitten on edessä paluu valkoiseksi. Suosittelen spf 50 käyttöönottoa :) Valkoinen on uusi ruskea ;)

Vierailija
19/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes yritä ruskettaa ihoani, vaan yritän suojata sitä mahdollisimman paljon. Jos ei ole kalpeus kaunista, niin ihosyöpä se vasta rumaa on. Suvussani on sitä niin paljon, että saan sen kuitenkin, mut en halua tieten tahtoen edistää sitä.

Vierailija
20/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseruskettavat tai suihkurusketus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän