Haluaisin ees yhen kaverin, joka..
jaksaisi tulla mun kanssa baareihin
tekisi mun kanssa extempore reissuja
ottaisi yhteyttä muhun ilman että mun tarvitsee aina aloittaa se yhteydenpito
ajattelisi muutakin kuin vain sitä poikaystävää
jaksaisi ylipäätään tehdä jotain muuta kuin pohtia pitäiskö nähdä tai tehdä jotain, koska ei pysty suoraan sanomaan ettei tänään käy
that would be great
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:35"]
Minä ilmottaudun!
[/quote]
Mistä päin huutelet? :o
Mä kaipaan vähän vastaavaa kanssa. En vain jaksa juosta baareissa. En ole siitä ikinä tykännyt ja sen takia välit viilenikin yhteen kaveriin. Mitään muuta ei koskaan ikinä voinut tehdä kun juosta baareissa ja terasseilla. Kiitos ei. Ihana ihminen jota muuten kaipaan <3
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:05"]
Tarvitset kaveriksesi alkoholisoituneen työttömän, lapsettoman ja koirattoman sinkun, jolla kuitenkin on kivamukavasti rahaa ja jolle olet ainoa ystävä ja jolla ei ole muuta elämää.
[/quote]
Sopisin kuvaukseen kuin nyrkki silmään.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:45"]
Mä kaipaan vähän vastaavaa kanssa. En vain jaksa juosta baareissa. En ole siitä ikinä tykännyt ja sen takia välit viilenikin yhteen kaveriin. Mitään muuta ei koskaan ikinä voinut tehdä kun juosta baareissa ja terasseilla. Kiitos ei. Ihana ihminen jota muuten kaipaan <3
[/quote]
Voi toivottavasti löydät jonkun kaltaisesi kaverin <3
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:48"]
Ap minkä ikäinen olet?
[/quote]
21 vuotias. Ja Turusta.
Täälläkin yksi vapaaehtoinen, tosin koira löytyy mutta eipä se ole tähän mennessä reissuja estellyt :) Uudeltamaalta alle 30v.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:35"]Minä ilmottaudun!
[/quote]oulusta!:)
17 jatkaa: olen kyllä tampereelta
Tarvitset kaveriksesi alkoholisoituneen työttömän, lapsettoman ja koirattoman sinkun, jolla kuitenkin on kivamukavasti rahaa ja jolle olet ainoa ystävä ja jolla ei ole muuta elämää.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:05"]
[/quote]
Siis tottakai tollanenkin kävis, mutta ois se ihan kiva et toisellakin ois oma elämä.
Mitä ihmettä nämä kommentit on?! :D
Minä ilmottaudun!