Ilmeisesti normaali tervehtiminen ja toiselle puhuminen Tinderissä on naisten mielestä "tylsää", eikä tällaiselle miehelle edes vastata
Eli jos esimerkiksi tervehdit toista iloisesti, ja kysyt että miten hänellä menee, niin nämä hypergamiset lumihiutaleet rankkaavat sinut saman tien "älä vastaa" -osioon.
Sitä pitää osata räätälöidä juuri tälle uniikille lumihiutaleelle räätälöity avaus (sekä tietty jatko myös)
Milloin on tähän tultu?
Suomalainen yhteiskunta on todellakin naisten vuonna 2022
Kommentit (381)
Jos sitä kiinnostusta oikeasti on niin vastaus tulee Moikka -avaukseenkin.
Ihan kuin naiset ei olisi kuulleet sata kertaa niitä "profiilista kaivettuja kiinnostuksen herättäjiä", kiva koira sulla, joko on päivät treenit vedetty, olis kiva päästä taas sukeltamaan/surffaamaan/laskettelemaan, missä matkustit viimeksi, sulla on monet aurinkolasit, meneekö paljon valkkaria...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää jampat jaksako koko ajan heilutella aasiakorttia, kun se aina harmittavasti muistuttaa että teistä voisi olla mahdollista päästä eroon jos oikeasti toteuttaisitte kakaramaisen uhkauksenne karata kotoa. Mutta ettehän te mitään tee ja se vituttaa. Ei se että häipyisitte täältä nalkuttamaan 24/7 jollekin aasialaiselle (reilua tietty naisparkaa kohtaan).
Meni tunteisiin.
Totta hemmetissä se menee tunteisiin meillä jotka muistetaan minkälainen av oli ennen kuin kotoa karkaavat vihaiset taaperot rynni tänne. Onneksi yhä harvemmalla on tätä vertailukohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Tinderöin pienellä paikkakunnalla (60.000 ihmistä) ja palasin juuri Tinderiin neljän vuoden parisuhteen päättymisen vuoksi. Tuntuu absurdilta nähdä paljon niitä samoja naamoja kuin neljä vuotta sitten ja mikä oudointa, meno on aikalailla samanlaista eli jätetään vastaamatta ja ilmeisesti odotetaan jotain jatkuvaa huumorikimaraa. No, omapahan on asiansa mutta jos vuodesta toiseen roikkuu tuolla niin eikö tule mieleen että tekee jotain väärin.
Varmasti osa noista ihmisistä on välillä itsekin ollut poissa sieltä eikä roikkuneet koko aikaa tinderissä. Se on aika normaalia nykyään että on parin-muutaman vuoden pituisia suhteita ja sitten palataan etsimään uutta.
Mutta toki olet siinä oikeassa, että nuo ikuisesti nettideittipalveluissa roikkuvat ovat ihan oikea ilmiö, ei niistä kaikki tosiaan lähde sieltä kulumallakaan. Miesten kohdalla aivan sama juttu. Siellä ollaan parhaimmillaan vieläpä just samoilla kuvilla kuin silloin muutama vuosi sitten. :D
T. itsekin jokusen vuoden jälkeen jälleen deitti"markkinoilla"
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset eivät osaa flirttailla. Odottavat vain suu mutrussa tanssilavan reunalla ja ihmettelevät, että kylän tarzan ei hakenut tänäkään vuonna. Siksi suomalaisnaiset syövät ltaisin suklaata ja lukevat roskaa.
Toista se on heti Tanskassa ja siitä etelään. Sieltä löytyy elämänhalua.
Ja silti. Tänne sinä aina tulet etkä mene Tanskaan ja etelämmäksi. Mitä me voidaan tehdä että menisit?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset eivät osaa flirttailla. Odottavat vain suu mutrussa tanssilavan reunalla ja ihmettelevät, että kylän tarzan ei hakenut tänäkään vuonna. Siksi suomalaisnaiset syövät ltaisin suklaata ja lukevat roskaa.
Hhahhahahhaa 🤪. On se kumma ettei naiset osaa, kun miehet Suomessa on niin sulavia donjuaneita, kulkevat pilke silmässä smaltalkkaamassa naisille ja osoittavat huomiotaan. 🤭 *pyrsk
Vierailija kirjoitti:
Onneksi suomalaiset miehet ovat suorastaan flirttailun mestareita. :D
Mielenkiintoinen huomio Tanskasta. Itse taas huomasin taannoin Norjassa, että siellä on Suomea vastaavaan väkilukuun suhteessa todella paljon todella upeita ja kiinnostavia miehiä. Harmi ettei ole varsinaisesti mitään kiinnostusta Norjaan muuttaa. Skandinaaveissa on kyllä sitä jotain ja aivan varmasti se koskee naisia siinä kuin miehiäkin. Ei sillä, löytyy sitä onneksi Suomestakin kiinnostavia tyyppejä kun etsii.
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama kuin baaritiskillä samat iänikuiset nolot iskurepliikit. Erotu joukosta, niin pääset jatkoon.
Nainen: "Mä en vastaa jos mies ei keksi parempaa kuin moi, pitää keksiä jotain oivaltavaa just mulle kirjoitettua millä erottuu muista"
Naisen aloite: "Moi :)"
Naisen vastaus :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kelpaa monelle miehellekkään.
Jos mies ei laita naiselle viestiä, niin aika harvoin se aidosti siitä ilahtuu jos nainen laittaa.
Ei vastaa minun kokemusta. Itse tykkään aika usein tehdä aloitteen (muuallakin elämässä kuin tinderissä) eikä siitä ole kukaan koskaan pahastunut, ihan päinvastoin monesti miehet tuntuu tykkäävän kun välillä nainen on aloitteellinen. Ja jos jotain ei sitten kiinnostakaan niin siihenhän ei maailma kaadu, ei kaikkien miesten tarvitse olla minusta kiinnostuneita yhtään sen enempää kuin minun kaikista miehistä. :) Nuorena olin niin piinaavan ujo että kaikki joista olin oikeasti kiinnostunut lipuivat vain ohi ja kuvittelin että piti vain valita niistä jotka minulle aloitteita keksivät tehdä. Se on ihan järjetöntä elämänhukkaa sellainen.
Ja mitä niihin tinder-aloitteisiin tulee, "Moi mitä kuuluu" on kyllä se vihoviimeinen. Eikä ongelma ole pelkästään se että tuo on tylsä aloitus, vaan kokemus osoittaa että moi-mitä-kuuluu-miesten kanssa yleensä seuraa tylsiä keskusteluja. Ei niiden aloitusten tarvitse mitään maailmaa mullistavia olla, ei siihen tarvitse mitään runoilla tai syvällisiä kirjoitella, voi vaikka poimia sieltä toisen profiilista jotain kiinnostavaa josta herättää keskustelun. Moi-mitä-kuuluihin tulee vastattua vain silloin jos ei kiinnostavampaakaan vaihtoehtoa juuri sillä hetkellä ole, edelle menee käytännössä kaikki muu... joten aika pienellä vaivalla erottuu jo edukseen.
Tinderissä ratkaisee ulkonäkö.
Jos olet komea, voit kirjoittaa vaikka että "mooöö mitä tsirbula", ja nainen vastaa " :) " ja pian on treffit.
Täällä palstalla roikkuu tasan yksi katkera sinkkumies, joka välissä haukkuu suomalaisia naisia ja yrittää "mainostaa" sitä että kohta kaikki hakee ulkomailta puolison jos ei suomalaista saa. Ja trollatakseen joka toisessa viestissä hänellä on muka-aasialainen vaimo, toisissa mielikuvitus-latinotyttöystävä. Nyt näkyy Tanskan eteläpuolellakin etsivän.
Tee meille palvelus ja tilaa se mail order bride. Se kyllä pustää sut töihin eikä katsele mitään netissä päivät pitkät roikkumista.
Ai niin - nekin maksaa eikä työttömällä ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei laita naiselle viestiä, niin aika harvoin se aidosti siitä ilahtuu jos nainen laittaa.
Ei vastaa minun kokemusta. Itse tykkään aika usein tehdä aloitteen (muuallakin elämässä kuin tinderissä) eikä siitä ole kukaan koskaan pahastunut, ihan päinvastoin monesti miehet tuntuu tykkäävän kun välillä nainen on aloitteellinen. Ja jos jotain ei sitten kiinnostakaan niin siihenhän ei maailma kaadu, ei kaikkien miesten tarvitse olla minusta kiinnostuneita yhtään sen enempää kuin minun kaikista miehistä. :) Nuorena olin niin piinaavan ujo että kaikki joista olin oikeasti kiinnostunut lipuivat vain ohi ja kuvittelin että piti vain valita niistä jotka minulle aloitteita keksivät tehdä. Se on ihan järjetöntä elämänhukkaa sellainen.
Ja mitä niihin tinder-aloitteisiin tulee, "Moi mitä kuuluu" on kyllä se vihoviimeinen. Eikä ongelma ole pelkästään se että tuo on tylsä aloitus, vaan kokemus osoittaa että moi-mitä-kuuluu-miesten kanssa yleensä seuraa tylsiä keskusteluja. Ei niiden aloitusten tarvitse mitään maailmaa mullistavia olla, ei siihen tarvitse mitään runoilla tai syvällisiä kirjoitella, voi vaikka poimia sieltä toisen profiilista jotain kiinnostavaa josta herättää keskustelun. Moi-mitä-kuuluihin tulee vastattua vain silloin jos ei kiinnostavampaakaan vaihtoehtoa juuri sillä hetkellä ole, edelle menee käytännössä kaikki muu... joten aika pienellä vaivalla erottuu jo edukseen.
Jos olet komea, voit kirjoittaa vaikka että "mooöö mitä tsirbula", ja nainen vastaa " :) " ja pian on treffit.
Niin? Sama koskee kauniita naisia. Ylivoimainen enemmistö ihmisistä on ihan tavallisia. Miten komeiden ja kauniiden elämän vatvominen auttaa sinua saamaan vastauksia? Haluatko saada vastauksia vai vatvoa? Saa sen vatvomisekin valita vapaassa maassa.
Vierailija kirjoitti:
Moi! Mitä kuuluu? oli tylsää jo muinaisten nettitreffien aikaan. Fiksut miehet kertoivat heti jotain itsestään ja esittivät jonkin tarkentavan kysymyksen jostain asiasta, mitä nainen oli profiilissa kertonut itsestään.
N44, tapasi miehensä netissä
TÄMÄTÄMÄTÄMÄ. Mies joka ymmärtää poimia jotain naisen profiilista ja kysellä lisää, on aivan eturintamassa. Lisäksi, jos on omassa profiilissaan vaivautunut kertomaan jotain itsestään eikä vain lättäämään (paidattomia) kuvia, niin pääsee jo pitkälle. Itse en vastaa kenellekään, jolla ei ole kuvausta itsestään, ihan sama kuinka kivat kuvat.
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä lesboilla sen helpompaa ole. Ei mullekaan kukaan vastaa Tinderissä.
Onkohan Qruiseria vielä olemassa/käyttääkö sitä kukaan enää? Joskus aikana ennen Tinderiä se oli ihan toimiva tapa löytää naisseuraa naiselle ja treffiseuraa löytyi helposti jopa tällaiselle bi-naiselle jonka moni lepakko kiersi muualla kaukaa. Mutta se oli tietty silloin, varmaan kymmenen vuotta sitten, ehkä tinderit ja muut modernimmat sovellukset ajaneet jo ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun tiedät tuon, niin miten se on vaikuttanut omaan toimintaasi? Oletko komea mies, jonka kannattaa olla siellä, vai vähemmän komea, jolle se on ajantuhlausta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderhommat on sellaisia, että miehen pitää tehdä kiinnostava hakemus naiselle, koska naiset saavat niitä hakemuksia niin paljon. Joku "moi mitä kuuluu" on tindernaisen mielestä sama kuin työnantajan mielestä "moi saisko töitä" pelkkänä sähköpostiviestinä. Eli tindernainen käytännössä loukkaantuu, kun et panosta tarpeeksi.
Panosta siis paljon viesteihisi ja parempi vielä, jos laitat parin tonnin budjetilla tehdyn videohakemuksen naiselle menemään.
Onko se naisten syy, jos miehet tykkäävät jokaisesta naisesta ja pommittavat moikkauksilla kaikkia, ihan riippumatta siitä, kuinka kiinnostuneita kyseisistä naisista edes ovat? En ainakaan minä naisena pysty tekemään mitään miesten tekemien moikkauksien tulvalle, joka ylikuormittaa muiden naisten kännyköitä ja aiheuttaa sen, että nämä eivät ehdi vastailla kaikkiin moikkauksiin.
Tämä, ja miehet vielä itse erikseen sanovat, että he laittavat sydämiä ihan kaikille, "jotta joku edes vastaisi". Ja miehiä on siellä tinderissä vissiin 75% käyttäjistä. Joten ihan selkeää että naiset saavat hirveän määrän mätsejä myös miehiltä, jotka eivät heistä ole ehkä edes tosissaan kiinnostuneet.
Lopettakaa miehet mätsäämästä kaikkea, niin naisille ei tule turhia mätseja ja he ehtivät paremmin jutella just sun kanssa.
Tosi monet miehet aivan selvästi laittavat sydämen ihan kaikille. Minä saan matchin lähes jokaisen kanssa, jonka pistän oikealle. ENKÄ ole ikäluokassani millään tavalla keskivertoa paremman näköinen tai muutenkaan parempi, joten ei voi olla kyse siitä että kaikki tykkäisivät juuri minusta. Ainoa realistinen johtopäätös on, että minut laitetaan oikealle siksi että kaikki muutkin laitetaan. Matcheihin miesten kanssa ei siis voi suhtautua ajatuksella, että se olisi vielä mikään erityinen merkki kiinnostuksesta. Joku nyt rupeaa tietysti vinkumaan, että kylläpä on ongelmat kun tulee liikaa matcheja, mutta minä EN MAHDA sille mitään miten miehet tinderiä käyttävät. Helpompaa olisi kaikille, jos matchattaisiin vain niiden kanssa joista oikeasti on lähtökohtaisesti kiinnostunut, ei tulvisi turhia matcheja naisille, säästyisi molempien osapuolten aikaa kun matcheja tulisi niiden kanssa jotka ovat molemmat lähtökohtaisesti kiinnostuneita tutustumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderhommat on sellaisia, että miehen pitää tehdä kiinnostava hakemus naiselle, koska naiset saavat niitä hakemuksia niin paljon. Joku "moi mitä kuuluu" on tindernaisen mielestä sama kuin työnantajan mielestä "moi saisko töitä" pelkkänä sähköpostiviestinä. Eli tindernainen käytännössä loukkaantuu, kun et panosta tarpeeksi.
Panosta siis paljon viesteihisi ja parempi vielä, jos laitat parin tonnin budjetilla tehdyn videohakemuksen naiselle menemään.
Onko se naisten syy, jos miehet tykkäävät jokaisesta naisesta ja pommittavat moikkauksilla kaikkia, ihan riippumatta siitä, kuinka kiinnostuneita kyseisistä naisista edes ovat? En ainakaan minä naisena pysty tekemään mitään miesten tekemien moikkauksien tulvalle, joka ylikuormittaa muiden naisten kännyköitä ja aiheuttaa sen, että nämä eivät ehdi vastailla kaikkiin moikkauksiin.
Tämä, ja miehet vielä itse erikseen sanovat, että he laittavat sydämiä ihan kaikille, "jotta joku edes vastaisi". Ja miehiä on siellä tinderissä vissiin 75% käyttäjistä. Joten ihan selkeää että naiset saavat hirveän määrän mätsejä myös miehiltä, jotka eivät heistä ole ehkä edes tosissaan kiinnostuneet.
Lopettakaa miehet mätsäämästä kaikkea, niin naisille ei tule turhia mätseja ja he ehtivät paremmin jutella just sun kanssa.
Tosi monet miehet aivan selvästi laittavat sydämen ihan kaikille. Minä saan matchin lähes jokaisen kanssa, jonka pistän oikealle. ENKÄ ole ikäluokassani millään tavalla keskivertoa paremman näköinen tai muutenkaan parempi, joten ei voi olla kyse siitä että kaikki tykkäisivät juuri minusta. Ainoa realistinen johtopäätös on, että minut laitetaan oikealle siksi että kaikki muutkin laitetaan. Matcheihin miesten kanssa ei siis voi suhtautua ajatuksella, että se olisi vielä mikään erityinen merkki kiinnostuksesta. Joku nyt rupeaa tietysti vinkumaan, että kylläpä on ongelmat kun tulee liikaa matcheja, mutta minä EN MAHDA sille mitään miten miehet tinderiä käyttävät. Helpompaa olisi kaikille, jos matchattaisiin vain niiden kanssa joista oikeasti on lähtökohtaisesti kiinnostunut, ei tulvisi turhia matcheja naisille, säästyisi molempien osapuolten aikaa kun matcheja tulisi niiden kanssa jotka ovat molemmat lähtökohtaisesti kiinnostuneita tutustumaan.
Klassinen vangin dilemma. Jos miehet voisivat luottaa, että kaikki muut miehet tykkää vain itseään kiinnostavista naisista, niin olisi fiksumpaa tykätä vain esim 10 naista. Mutta tällöin jollain miehillä tulisi houkutus tykätä kaikkia naisia, jolloin kontaktien määrä kasvaa. Joten tämä johtaa siihen, että kaikken miesten kannattaa tykätä suurta osaa naisista. Lopputulos on, että kaikki häviää.
Tinder pitää kieltää lailla koska se on epätasa-arvoinen.
Syynä on ehkä enemmän tuo hypergaamiseksi lumihiutaleeksi haukkuminen ja ties millä muilla nimillä. Jos sä siellä tinderissä olet sillä aatteella että naiset on sulle jotain velkaa niin saat aika kauan siellä roikkua tyhjän panttina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klassinen vangin dilemma. Jos miehet voisivat luottaa, että kaikki muut miehet tykkää vain itseään kiinnostavista naisista, niin olisi fiksumpaa tykätä vain esim 10 naista. Mutta tällöin jollain miehillä tulisi houkutus tykätä kaikkia naisia, jolloin kontaktien määrä kasvaa. Joten tämä johtaa siihen, että kaikken miesten kannattaa tykätä suurta osaa naisista. Lopputulos on, että kaikki häviää.
Mitä miehet hyötyvät siitä, että tykkäävät naisista, joita eivät halua edes tavata? En ihan aidosti ymmärrä. Ja kääntäen: mitä he häviävät siinä, että tykkäävät vain niistä, joihin oikeasti haluaisivat tutustua profiilin perusteella?
Eikö tämänkin pellen pitänyt hakea se thai-nainen? No miksi se ei hae, mitä se täällä asuu?