Ilmeisesti normaali tervehtiminen ja toiselle puhuminen Tinderissä on naisten mielestä "tylsää", eikä tällaiselle miehelle edes vastata
Eli jos esimerkiksi tervehdit toista iloisesti, ja kysyt että miten hänellä menee, niin nämä hypergamiset lumihiutaleet rankkaavat sinut saman tien "älä vastaa" -osioon.
Sitä pitää osata räätälöidä juuri tälle uniikille lumihiutaleelle räätälöity avaus (sekä tietty jatko myös)
Milloin on tähän tultu?
Suomalainen yhteiskunta on todellakin naisten vuonna 2022
Kommentit (381)
Vierailija kirjoitti:
Tinderöijät hoi!
Jos olet nelonen kadulla, olet sitä myös Tinderissä. Tämä on luonnonlaki joka ei miksikään muutu. Jos teitä ei lähestytä kadulla mutta teille sataa mätchejä, niin olette astuneet filtteriansaan ja alkaneet kuvitella olevanne niitä kympin missejä.
En tunne itse ketään, jota lähestyttäisiin kadulla. Edes parhaimman näköisiä tuttujani ei lähestytä kadulla. Silti moni on löytänyt kumppanin. Ei taida oikein kuulua suomalaiseen kulttuuriin tuollainen kadulla lähestyminen.
Vierailija kirjoitti:
Minä etenen seuraavalla periaatteella: jos mieleen tulee joku hyvä, persoonallinen avaus, niin sitten mennään sillä. Muussa tapaukessa perus "moi, mites on viikko mennyt"-avaus saa kelvata. Jonkin verran tulee mätchejä ja olenkin todennut, että juttu luistaa jos on luistaakseen. Olen oma itseni ja se saa kelvata. Omalla kohdalla tämä on toiminut. En edes haluaisi keskustella naisen kanssa, joka on niin takakireä, että karsii mätchejä ALOITUSVIESTIN perusteella.
Onko takakireyttä, jos saa kymmeniä viestejä ja vastaa vain muutamalle eniten kiinnostavalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten hypergamia vain kiihtyy kiihtymistään kuukausi kuukaudelta.
Vitosen naiset antavat likejä vain 8-10 miehille.
Joskus nämä miehet käyttävät naista hätäpanona pahimmassa puutteessaan, ja naiset sitten ajattelevat että tämä on nyt heidän tasonsa.Näissä kommenteissa on jännää, että naista syytetään. Mikset syytä kanssaveljiäsi, jotka panevat lähes kaikkea, mikä liikkuu? Jos näillä 8-10 miehillä ei olisi noin löyhää moraalia ja muut miehet kritisoisivat heidän käytöstään, siihen saataisiin muutos. Mutta mitä tekevät muut miehet? Suorastaan hurraavat, kun 10 miehet panevat kaikkea ja pitävät näitä "alfoina". :D
he itse ihailevat panijoita. haluuvat olla panijoita itse
noita huonosti vastaajia on ihan molemmissa sukupuolissa, miehissä sekä naisissa.
nuoremmissa varmasti enemmän kun vanhemmissa.
En ymmärrä miten ei keksitä hyviä keskustelun avauksia .. Itse selailin Tinderiä ja keksin montakin hyvää avausta, jotka eivät olleet pelkkä "moi mitä kuuluu" tai jotain ällöttävää pervoilua. Ei ole niin vaikeaa. Kannattaa lukea se profiilin tekstiosio läpi ja keksiä joku kysymys tai heitto johonkin sieltä löytyvään asiaan liittyen.. Siinä hyvä avaus keskustelulle. Toki jos se henkilö ei aidosti kiinnosta niin kai sitä on vaikea keksiä yhtään mitään.
Totta kai pelkät "moi mitä kuuluu" aloitukset on tylsiä jos niitä tulee paljon, joten ymmärrän kyllä jos ei jakseta vastata. Varsinkin jos sen jälkeen toisesta ei enää kuulu mitään ja tällaisiin on jo vastattu se 100 kertaa. Itse toki vastaisin aina, mutta ymmärrän jos jotkut eivät.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten ei keksitä hyviä keskustelun avauksia .. Itse selailin Tinderiä ja keksin montakin hyvää avausta, jotka eivät olleet pelkkä "moi mitä kuuluu" tai jotain ällöttävää pervoilua. Ei ole niin vaikeaa. Kannattaa lukea se profiilin tekstiosio läpi ja keksiä joku kysymys tai heitto johonkin sieltä löytyvään asiaan liittyen.. Siinä hyvä avaus keskustelulle. Toki jos se henkilö ei aidosti kiinnosta niin kai sitä on vaikea keksiä yhtään mitään.
Totta kai pelkät "moi mitä kuuluu" aloitukset on tylsiä jos niitä tulee paljon, joten ymmärrän kyllä jos ei jakseta vastata. Varsinkin jos sen jälkeen toisesta ei enää kuulu mitään ja tällaisiin on jo vastattu se 100 kertaa. Itse toki vastaisin aina, mutta ymmärrän jos jotkut eivät.
Luulenpa, että tuo on se perimmäinen syy. Tyypit, jotka yrittävät matchata kaikkia, eivät ole luultavasti juuri yhdestäkään matchistaan oikeasti kiinnostuneita, eikä silloin näiden naisten profiilista nouse esiin mitään, mitä osaisi kommentoida. Ja sitten lähetellään puolihuolimattomasti kaikille joku moikkausviesti, minkä seurauksena naiset hukkuvat tyhjänpäiväisiin keskustelunavauksiin eivätkä vastaa läheskään kaikille, minkä seurauksena miehet haukkuvat naisia siitä, ettei näitä kiinnosta - vaikka ei heitä itseäänkään oikeasti kiinnostanut.
Jos moikkausviestejä ei tulisi satamäärin, vaan esim. kiinnostavien avausten joukossa olisi pari tällaista vähän tylsempääkin aloitusviestiä, voisi niihinkin jaksaa vastata, jos oletus olisi, että molemmat ovat edes vähän kiinnostuneita. Mutta kun sen tietää, miten miehet viljelevät noita moikkauksiaan, niin lopputulos on se, ettei niihinkään jaksa paneutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun te naisettu niin sanotte että "moi mitä kuuluu?" On blaah ja liukuhihnakommentti niin mitäs nokkelaa miesten sitte kannattais laittaa? Tyyliin: moi sano mitä irtokarkkeja oistaisin tänään? Mikä on horoskooppis? Hei beibe miks ei mennä jätkille? M34
Mitä jos poimisit vaikka sieltä sua kiinnostavan naisen profiilista jonkun asian, jonka otat puheeksi tai kysyt jonkun kysymyksen siitä. Ei sen tarvitse mitään erityisen nokkelaa sanailua olla, mutta henkilökohtaista kylläkin. Kukaan ei tykkää olla vain geneerinen "joku". Miksi tykkäsit juuri kyseisen naisen profiilista? Kerro se hänelle.
Jotenkin outoa että tällaista pitää jollekin selittää, mutta ei kait tässä.
Tuota...ööh tässä esimerkki sinulle: M:Onpa nätit silmät sinulla. N:Kiitos :). Hiljaisuus. M: Taidat harrastaa kuvien perusteella paljon lenkkeilyä. n:joo. M: Mitä arvostat eniten itsessäsi? N: En mä tiiä. Oon kiva. M:Haluutko musta tietää jotain? N:Emmä tiiä. Kui? Jos keskustelutaso on tätä että nainen on vuorovaikutukseton niin kyllä vaikeaa on kehua vaan naista kun mitään ei saa irti
Ei tuollainen yksittäisten, toisiinsa liittymättömien kysymyksien kömpelö tykittäminenkään kyllä mitään kovin taidokasta vuorovaikutusta ole. Minä oisin lähtenyt viemään keskustelua lenkkeilyvastauksen jälkeen siihen suuntaan. "Miten pitkiä lenkkejä yleensä teet?" "Missä yleensä lenkkeilet ja miten vauhdikas olet, mentäiskö vaikka yhdessä joku päivä?" Ei sillä että just se lenkkeily himona kiinnostaisi, mutta johonkin sitä kannattaa tarttua ja saada vastapuolta vähän lämpiämään. Yksittäiset kyssärit ylhäältä, alhaalta, oikealta ja vasemmalta kuuluu peruskouluikäisten kirjeenvaihtoon ehkä ennemminkin eikä oikein anna terävää kuvaa aikuisesta keskustelukumppanista.
Tietty jos ei vaan lämpene, niin sitten ei vaan lämpene ja ei muuta ku moikka ja hyvää jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderhommat on sellaisia, että miehen pitää tehdä kiinnostava hakemus naiselle, koska naiset saavat niitä hakemuksia niin paljon. Joku "moi mitä kuuluu" on tindernaisen mielestä sama kuin työnantajan mielestä "moi saisko töitä" pelkkänä sähköpostiviestinä. Eli tindernainen käytännössä loukkaantuu, kun et panosta tarpeeksi.
Panosta siis paljon viesteihisi ja parempi vielä, jos laitat parin tonnin budjetilla tehdyn videohakemuksen naiselle menemään.
Onko se naisten syy, jos miehet tykkäävät jokaisesta naisesta ja pommittavat moikkauksilla kaikkia, ihan riippumatta siitä, kuinka kiinnostuneita kyseisistä naisista edes ovat? En ainakaan minä naisena pysty tekemään mitään miesten tekemien moikkauksien tulvalle, joka ylikuormittaa muiden naisten kännyköitä ja aiheuttaa sen, että nämä eivät ehdi vastailla kaikkiin moikkauksiin.
Tämä, ja miehet vielä itse erikseen sanovat, että he laittavat sydämiä ihan kaikille, "jotta joku edes vastaisi". Ja miehiä on siellä tinderissä vissiin 75% käyttäjistä. Joten ihan selkeää että naiset saavat hirveän määrän mätsejä myös miehiltä, jotka eivät heistä ole ehkä edes tosissaan kiinnostuneet.
Lopettakaa miehet mätsäämästä kaikkea, niin naisille ei tule turhia mätseja ja he ehtivät paremmin jutella just sun kanssa.
Mätsääminen edellyttää kylläkin sitä naisen antamaa tykkäystä. Eli lopettakaa naiset se tykkäysten antaminen miehille, joiden kanssa ette halua viestiä. Kiitos.
Mies jos keksii jotain omaperäistä tai just siihen naiseen liittyen jotain, niin on outo stalkkaaja.
Niin tai näin, aina väärin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderhommat on sellaisia, että miehen pitää tehdä kiinnostava hakemus naiselle, koska naiset saavat niitä hakemuksia niin paljon. Joku "moi mitä kuuluu" on tindernaisen mielestä sama kuin työnantajan mielestä "moi saisko töitä" pelkkänä sähköpostiviestinä. Eli tindernainen käytännössä loukkaantuu, kun et panosta tarpeeksi.
Panosta siis paljon viesteihisi ja parempi vielä, jos laitat parin tonnin budjetilla tehdyn videohakemuksen naiselle menemään.
Onko se naisten syy, jos miehet tykkäävät jokaisesta naisesta ja pommittavat moikkauksilla kaikkia, ihan riippumatta siitä, kuinka kiinnostuneita kyseisistä naisista edes ovat? En ainakaan minä naisena pysty tekemään mitään miesten tekemien moikkauksien tulvalle, joka ylikuormittaa muiden naisten kännyköitä ja aiheuttaa sen, että nämä eivät ehdi vastailla kaikkiin moikkauksiin.
Et pysty tekemään mitään? Tyhmäkö olet kun annat tykkäyksiä niin monille miehille, joille ei kuitenkaan aika ja kiinnostus riitä?
Annat vain tykkäyksen sille joka oikeasti kiinnostaa niin ei tule sitä tulvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä etenen seuraavalla periaatteella: jos mieleen tulee joku hyvä, persoonallinen avaus, niin sitten mennään sillä. Muussa tapaukessa perus "moi, mites on viikko mennyt"-avaus saa kelvata. Jonkin verran tulee mätchejä ja olenkin todennut, että juttu luistaa jos on luistaakseen. Olen oma itseni ja se saa kelvata. Omalla kohdalla tämä on toiminut. En edes haluaisi keskustella naisen kanssa, joka on niin takakireä, että karsii mätchejä ALOITUSVIESTIN perusteella.
Onko takakireyttä, jos saa kymmeniä viestejä ja vastaa vain muutamalle eniten kiinnostavalle.
Miksiköhän annat tykkäyksiä niille vähemmän kiinnostaville?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et pysty tekemään mitään? Tyhmäkö olet kun annat tykkäyksiä niin monille miehille, joille ei kuitenkaan aika ja kiinnostus riitä?
Annat vain tykkäyksen sille joka oikeasti kiinnostaa niin ei tule sitä tulvaa.
En ole itse Tinderissä, mutta jos olisin, antaisin luultavasti tykkäyksen todella harvoille - sellaisille, jotka vaikuttavat oikeasti erityisen kiinnostavilta - ja heille todennäköisesti riittäisi aika ja kiinnostus myös, mikäli heistä ei ilmenisi jotain, minkä vuoksi se loppuisi. Mahdollisesti sekoitit minut johonkin toiseen vastaajaan, jos sait käsityksen, että kirjoitan Tinderistä omasta kokemuksesta käsin - en siis kirjoittanut itselleni tulevasta viestitulvasta, vaan tässä ketjussa mainitusta yleensä naisille tulevasta viestitulvasta. Pointtinihan oli vain se, että jos ongelma on se, että miehet tykkäävät Tinderissä kaikista naisista ja massapostittavat moikkauksia kaikille, niin en minä naisena sille ilmiölle mahda mitään. Tai no sen ehkä, että voin kehottaa miehiä matchaamaan harvempia naisia ja toimimaan kuten esim. itse tekisin. Tätä olen joissain muissa ketjuissa ehdottanut, mutta miehet ovat tyrmänneet ehdotukseni. Ilmeisesti haluavat jatkaa massaviestitystä.
t. tuo, jolle vastasit
Mun oletus on se, että jos viestin sisältö on "Moi", "mitä sun iltaan", yms niin mies hakee vain helppoa seksiä.
Ja koska olen tämän oikeaksi todennut, en vastaa semmoisiin mitään.
Eli selvästi ongelma on nyt tindermiehillä se, että naiset mätsää liian useita miehiä. Naiset, pistäkääpä kriteerit vielä tiukemmalle, niin ei tarvitse jutella kuin superkiinnostavien kanssa :D
...paitsi että sitten valitetaan siitä, että naiset mätsää vain paria mielenkiintoista tyyppiä ja menninkäiset jää ilman seuraa...
Vierailija kirjoitti:
Eli selvästi ongelma on nyt tindermiehillä se, että naiset mätsää liian useita miehiä. Naiset, pistäkääpä kriteerit vielä tiukemmalle, niin ei tarvitse jutella kuin superkiinnostavien kanssa :D
...paitsi että sitten valitetaan siitä, että naiset mätsää vain paria mielenkiintoista tyyppiä ja menninkäiset jää ilman seuraa...
Selvästi tässä tosiaan tuli yllättäen tällainen toive.
Vierailija kirjoitti:
Näin se vaan kyllä oikeasti on. Ihan turhaa ajantuhlausta ja turhia toiveita saada useilta naisilta tykkäyksiä, jotka ei sitten mitään vastaa. Ja ei, en ole koskaan laittanut pelkkää "moi" tai "mitä kuuluu". Ei tule usein vastausta siihen pitempääkään viestiin.
Mies 50v
Eikös sillä aloitusviestillä ole tarkoitus herättää toisen mielenkiinto ja saada keskusteluyhteys auki? Silloin jokin: "Moi, mitä kuuluu?" ei ole varmaan ihan paras ratkaisu. Toinen vastaa: "Hyvää, mitäs sinulle?" ja siihen sitten vastataan takaisin: "Hyvää". Hitto, miten kiinnostavaa keskustelua. Ennemmin kannattaisi kertoa itsestään jotain mielenkiintoista ja liittää se johonkin toisen profiilissaan kertomaan asiaan, ts. hakea jotain yhteistä kiinnostuksenkohdetta, josta keskustelu lähtee rullaamaan luonnollisesti eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän annat tykkäyksiä niille vähemmän kiinnostaville?
Hänen tyylinsä lienee: Tykkäyksiä todella kiinnostaville ja vähän vähemmänkin kiinnostaville. Ensimmäiset voivat sanoa vain "Moi", mutta jälkimmäisten pitää esittää todella koukuttava aloitus, jos kuvittelevat saavuttavansa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Eikös sillä aloitusviestillä ole tarkoitus herättää toisen mielenkiinto ja saada keskusteluyhteys auki? Silloin jokin: "Moi, mitä kuuluu?" ei ole varmaan ihan paras ratkaisu. Toinen vastaa: "Hyvää, mitäs sinulle?" ja siihen sitten vastataan takaisin: "Hyvää". Hitto, miten kiinnostavaa keskustelua. Ennemmin kannattaisi kertoa itsestään jotain mielenkiintoista ja liittää se johonkin toisen profiilissaan kertomaan asiaan, ts. hakea jotain yhteistä kiinnostuksenkohdetta, josta keskustelu lähtee rullaamaan luonnollisesti eteenpäin.
Mun mielestä kuvilla ja profiililla herätetään mielenkiinto eikä odotella jotain mullistavaa aloitusviestiä. Ensimmäinen viesti saisi olla mun puolesta aina että "koska ja missä tavataan". Etsin naista seurusteluun/tapaamiseen, en mitään kirjekaveria. Kemiat kohtaa livenä tai sitten ei.
Tinderöijät hoi!
Jos olet nelonen kadulla, olet sitä myös Tinderissä. Tämä on luonnonlaki joka ei miksikään muutu. Jos teitä ei lähestytä kadulla mutta teille sataa mätchejä, niin olette astuneet filtteriansaan ja alkaneet kuvitella olevanne niitä kympin missejä.