Onko iso pukeutumismoka, jos
laitan työhaastatteluun päälle mustat siistit farkut ja priimakunnossa olevan hupparin? Työpaikkana olisi kaupan kassa.
Kommentit (42)
Valitsen kassoja ja usein valituksi tulee nainen jolla tunika:) ovat usein luotettavan oloisia.
Ei nyt ainakaan neuletakkia! Kesällä! Ne ajattelee, että sulla on jotain vikaa lämmönsäätelyssä. Ei jatkoon :(
Mulla oli mäkin haastattelussa farkut ja college paita (huputon siis). Sain paikan.
Joo löysä tunika päälle ja leggindsit jalkaan, niin paikka on taatusti Sun!
Ei hupparia! Se ei ole asiallista työhaastattelupukeutumista edes nuorisolle!
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:03"]Ei hupparia! Se ei ole asiallista työhaastattelupukeutumista edes nuorisolle!
[/quote]
T: Irma 70v.
Jos vaatteet ovat ehjät ja puhtaat, niin kaupan kassalle hakiessa ihan ok vaatetus työhaastatteluun.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:03"]
Mikä vesiputous?
[/quote]
Kvg.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:07"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:03"]Ei hupparia! Se ei ole asiallista työhaastattelupukeutumista edes nuorisolle!
[/quote]
T: Irma 70v.
[/quote]
Kuule silloin kun minä olin nuori niin ei huppareissa kuljettu! Ihan pilalla nykynuoriso kun kehtaavat huppupaitoja pitää! T. Irma
Työhaastatteluunhan kehotetaan pukeutumaan siten, tai pikkuisen paremmin, kuinka pukeutuisi siinä työssä. Eli mielestäni huppari ei ole ok (paitsi ulkovaatteena), ellet ole hakemassa jonkun nuorisokaupan kassalle. Eikä myöskään vesiputouskaulusta.
Ensivaikuttelmalla on tosi iso merkitys.
Siisti 3/4-hihallinen trikoopaita tuntuisi minusta varmimmalta. Ja nuo farkut käy. Muistathan siistit kengät!
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:07"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:03"]Ei hupparia! Se ei ole asiallista työhaastattelupukeutumista edes nuorisolle! [/quote] T: Irma 70v.
[/quote]
Täällä olisi 21-vuotias Irma, jonka mielestä huppari ei ole hyvä vaate työhaastatteluun.
Ei tosiaan hupparia. Eikä varsinkaan hupparia yhdistettynä vesiputouskaula-aukkoon. Huh.
Joo ei munkaan mielestä hupparia. Vähän naisellisempaa pukeutumista, enkä nyt tarkoita että kotelohame ja nuttura, vaikka itse voisinkin laittaa :D mutta ei hupparia!
Ihan sama, laitat oman tyylin mukaan. Kunhan on puhdasta vaatetta ja itsekin olet siisti. :)
Mieti mitä laittaisit päälle esim kokoukseen tai palaveriin. Esim. Siistit farkut ja neulepaita tai joku peruspaita on ok. Missä on muka sellainen ilma ettei nahkatakki ole ok? Laita nahkatakki ja joku siisti lylyhythihainen sinne alle.
Mä laittaisin ennemmin farkut ja vaikka jonkun kivan neuleen.
Neuletakki hupparin tilalle? Huppari antaa vähän liian rennon ensivaikutelman.