Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Töissä menee huonosti. . . apua.

Vierailija
05.06.2015 |

Kirjoitan puhelimella samalla tässä itkiessäni sori jos epäselkeää. tilanne: Tämä on kolmastyöpaikkani. Kyseinen duuni on erilainen ku mikään aikaisempi. Meitä aloitti monta samaan aikaan. Mulla on mennyt osittain aika huonosti ja päädyin silmätikuksi. Nyt kaikki vittuilee mulle ja puhuu pahaa seläntakana niin että kuulen sivukorvalla. Tuntuu pahalta ja ahdistaa. Itkettää. Kaikesta syytetään mua.. neuvoja..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin vastaavassa tilanteessa asiallisesti puhumaan sille paskanpuhujalle joka seläntakana puhui miten minä koen asian. Hiljeni. Ole rohkea. Mitä olet töpeksinyt sielä? Asiat selviää puhumalla. Kenenkään ei tarvitse sietää seläntakanapuhumista.

Vierailija
2/3 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:10"]Menin vastaavassa tilanteessa asiallisesti puhumaan sille paskanpuhujalle joka seläntakana puhui miten minä koen asian. Hiljeni. Ole rohkea. Mitä olet töpeksinyt sielä? Asiat selviää puhumalla. Kenenkään ei tarvitse sietää seläntakanapuhumista.
[/quote]

asiakkailta on tullut huonoa palautetta kun minä olen ollut töissä. sidenote: olen kokki. en ole ollut yksin töissä mutta asian oletetaan olevan mun vika. Ja varmaan onkin. Ahdistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee virheitä. Myönnä ne muille ja ota opiksesi. Kaikki selviää.