Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan joutunut seksuaalisen häirinnän kohteeksi?

Vierailija
19.05.2015 |

Kuinka vakavan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, jatkuvasti. Koen sen seksuaalisena häirintänä, ettei naiset tee seksuaalisia aloitteita työpaikalla tai muuallakaan.

Vierailija
2/8 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, viikottain.
Töissä hoitajana ja jotkut potilaat ahistelee, puhuu kaksimielisiä, ehdottelee ja joskus harvemmin yrittävät kouria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. 

Vierailija
4/8 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä en :(

Vierailija
5/8 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Katseita tulee paljon, vaikken ole edes hyvännäköinen (mutta on isot tissit). On myös käyty ehdottelemaan ja kourimaan.

Vierailija
6/8 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ikävä kyllä, ihan muutamaankin kertaan nuorena. Vakavinta niistä oli tulla yllättäen ahdistelluksi työpaikallani, se oli pelkkä vallan väline tekijän taholta, ja kanssani tänä päivänä hän joutuisi teostaan todelliseen kuseen, vaan harvemmin onneksi keski-ikäisiä naisia yritetään kaltoinkohdella sillä tavalla. Siitä jäi minulle todellinen trauma pitkäksi aikaa.

Vierailija
7/8 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kaikki naiset on, valitettavasti. Omalla kohdallani vakavin on raiskaus, vaikka se tietenkin on jo enemmän kuin pelkkää "häirintää".

Vierailija
8/8 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuisia kertoja.

Ekan kerran 11-vuotiaana kauppakeskuksessa pikkusiskoni kanssa kävellessä. Ällö limainen setämies puristi pepusta, kun käveli ohi. Huusi sitten vielä perään, että panisin. Hyi vittu vieläkin puistattaa!

Olin 160-senttinen ja fyysisesti aikaisin kehittynyt, mutta silti lapsi! Päälläni oli talvitakki ja farkut, ei todellakaan mitään teinihuorulimallia vaan ihan perus vaatteet.

Varmasti tällekin teolle löytyy puolustelijoita täältä...