Oletko koskaan joutunut seksuaalisen häirinnän kohteeksi?
Kommentit (8)
Olen, viikottain.
Töissä hoitajana ja jotkut potilaat ahistelee, puhuu kaksimielisiä, ehdottelee ja joskus harvemmin yrittävät kouria.
Kyllä. Katseita tulee paljon, vaikken ole edes hyvännäköinen (mutta on isot tissit). On myös käyty ehdottelemaan ja kourimaan.
Olen, ikävä kyllä, ihan muutamaankin kertaan nuorena. Vakavinta niistä oli tulla yllättäen ahdistelluksi työpaikallani, se oli pelkkä vallan väline tekijän taholta, ja kanssani tänä päivänä hän joutuisi teostaan todelliseen kuseen, vaan harvemmin onneksi keski-ikäisiä naisia yritetään kaltoinkohdella sillä tavalla. Siitä jäi minulle todellinen trauma pitkäksi aikaa.
Varmaan kaikki naiset on, valitettavasti. Omalla kohdallani vakavin on raiskaus, vaikka se tietenkin on jo enemmän kuin pelkkää "häirintää".
Lukuisia kertoja.
Ekan kerran 11-vuotiaana kauppakeskuksessa pikkusiskoni kanssa kävellessä. Ällö limainen setämies puristi pepusta, kun käveli ohi. Huusi sitten vielä perään, että panisin. Hyi vittu vieläkin puistattaa!
Olin 160-senttinen ja fyysisesti aikaisin kehittynyt, mutta silti lapsi! Päälläni oli talvitakki ja farkut, ei todellakaan mitään teinihuorulimallia vaan ihan perus vaatteet.
Varmasti tällekin teolle löytyy puolustelijoita täältä...
Olen, jatkuvasti. Koen sen seksuaalisena häirintänä, ettei naiset tee seksuaalisia aloitteita työpaikalla tai muuallakaan.