Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi ja Facebook

Vierailija
05.06.2015 |

Anoppi ei pidä minusta. Se kävi selväksi heti 5 vuotta sitten, kun menimme mieheni kanssa yhteen. Olen muiden sukulaisten, kuten miehen siskojen, serkkujen ym. FB-kaveri. En ole uskaltanut laittaa anopille edes pyyntöä, kun olen ajatellut että hän voi pyytää, jos haluaa. Äitini ja isäni liittyivät nyt Facebookiin ja anopilta ja apilta oli tullut heille heti kaveripyyntö. Pahoitin mieleni ja itkettikin, että miksi en kelpaa edes Fb-kaveriksi. Mies vain sanoo, että anna olla ja älä välitä. Mua surettaa silti. Sanokaa jotakin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys vielä, että tuskaa teettää se, että hän laittelee sydämiä miehen sisarusten puolisojen ststuksiin ja kommentoi heille mukavia. Olen ulkopuolella. Ap

Vierailija
2/5 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä sinä häntä ja lähettele sydämiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 19:55"]Anoppi ei pidä minusta. Se kävi selväksi heti 5 vuotta sitten, kun menimme mieheni kanssa yhteen. Olen muiden sukulaisten, kuten miehen siskojen, serkkujen ym. FB-kaveri. En ole uskaltanut laittaa anopille edes pyyntöä, kun olen ajatellut että hän voi pyytää, jos haluaa. Äitini ja isäni liittyivät nyt Facebookiin ja anopilta ja apilta oli tullut heille heti kaveripyyntö. Pahoitin mieleni ja itkettikin, että miksi en kelpaa edes Fb-kaveriksi. Mies vain sanoo, että anna olla ja älä välitä. Mua surettaa silti. Sanokaa jotakin.
[/quote]

Olet lapsellinen

Vierailija
4/5 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se anopiltakin lapsellista jättää yksi ulos. Onko hän itse pyytänyt heitä muita vai muut häntä?

Vierailija
5/5 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile laittaa kaveripyyntö sille?