Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voi ymmärtää teitä, jotka äänestitte perussuomalaisia.

Vierailija
19.05.2015 |

En vaan mitenkään voi. Oletteko te kaikki sellaisia peräkammarin poikia, jotka ette ole koskaan lähteneet kotitilalta edes viereiseen kuntaan? Tai sellaisia monivärjättyjä baariruusuja, jotka näette Teuvo Hakkaraisessa potentiaalisen miesystävän?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä voi ymmärtää sitä, miksi ap:n kaltaiset kukkahattutädit tulee tänne ihmettelemään jonninjoutavia asioita. Mitä se sulle kuuluu, kuinka fiksut suomalaiset äänestävät toisin kuin sinä itse. Jokaisessa meissä on joku valuvika, niin sinussa, persuissakin sekä heidän kannattajissaankin. Jos joku pitää itseään niin täydellisenä niin kannattaa tehdä se vesilasitesti.

Vierailija
42/44 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, lisääntyikö ap:n ymmärrys tämän ketjun vastauksia lukiessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin luonnehdittu noi pubiruusut, kyllä! Sitten tiedän useita poliiseja, jotka äänestivät persuja.

Edes mun mamu - ja homovastainen höntti veljeni ei alentunut persuiluun. Se äänesti railakkaadti demareita, kun ei oikein muuta osaa.

Vierailija
44/44 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:44"]En voi itse ymmärtää, että joku äänestää vihreitä. Onko kaikki heitä äänestäneet ylimielistä kulttuurieliittiä Helsingistä, jotka pitävät muualla asuvia Suomalaisia ihan juntteina.
[/quote]
samaa mieltä. Myös, että muu maa juntteja! Ollaan ylpeinä sitä.