Kankaanniemi sairaslomalle
Osaako kukaan arvata minkä takia
KDn ehtoollisviini on muuttunut persujen rähinäviiniksi...ainakin...
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 10:05"]Sääliksi käy vanhaa miestä. Kai se jotain outoa tyydytystä itselleen tuosta törkyviestittelystä sai.
[/quote]
Ei säälitä yhtään.
Jos 65 äijä ei ymmärrä tekojensa seurauksia sietääkin hävetä.
Lapsiaan ja lapsenlapsiaan säälin, ovat syyttömiä tähän.
Salmiakkikossua ja maksullisia naisia?
Eivätkö perussuomalaiset vastusta palkallista saikkua?
Mut tarvitaanko eduskunnassa edes sairauslomatodistus? Vai saako itse päättää onko paikalla niissä kokouksissa ja istunnoissa?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:29"]Mut tarvitaanko eduskunnassa edes sairauslomatodistus? Vai saako itse päättää onko paikalla niissä kokouksissa ja istunnoissa?
[/quote]
Miten on?
On varmaan loppuunpalanut.Voi olla kotonakin vähän tukalat paikat.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:21"]Pippeliin tuli pipi
[/quote] tirsk :D
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:37"]On varmaan loppuunpalanut.Voi olla kotonakin vähän tukalat paikat.
[/quote] Tuskin heruu vaimoltakaan lähipäivinä
Mitenköhän suuren summan veronmaksajat maksavat häpeälomaa viettävien kuluja vuosittain ?
Ja ei ole pitkä aika siitä kun julkisuudessa puhuttiin ja vatvottiin sairasloma-asioita. Silloinhan päädyttiin siihen, ettei esim. läheisen kuolema tai avioero, tai työpaikkakiusaamisesta johtuva ahdistus ole syitä edes lyhyelle sairaslomalle. Koska mikään näistä ei ole sairaus. Joopa joo.
Vaikea kuvitella tämän asian olevan sairaus. Itsepähän on osaansa syyllinen ja kyseessä on ihan normaali tunne: häpeä. Päin vastoin, jalkapuu pitäisi Arkadianmäelle hankkia.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:24"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:22"]Jos mä lähetän noloja viestejä, saanko mä sairaslomaa... Tuskin [/quote] Et. Kukaan ei saa sairaslomaa. Sairausloma onkin jo sitten eri asia.
[/quote]
Se oli ennen sairasloma. Sairausloma on uudempi keksintö.
Kyllä nyt pitäis sitä lääkäriä hävettää joka loman on myöntänyt.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:01"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:23"]Olisi kyllä kiva tietää, että mitä lääkäriä poliitikot käyttää, kun heidän sairauksiensa diagnosointi tuntuu olevan paljon edistyneempää kuin tavisten. [/quote] Laura Rätyä?
[/quote]
LOL
Muutenkin kristillisillä, persuilla ja kokkareilla samat arvot :D (ja ilmeisesti lääkärit)
Toimitippa housussa on ikävää olla valtuustosalissa. Onhan se nyt saikutettava muutama viikko.