Jos mies ei halua, jaksa tai kykene hääyöllä panemaan?
Mitä mieltä jos mies ei haluaisi seksiä hääyönä tai sitten muna ei seisoisi. Mitkä fiilikset olisi avioliittoa ajatellen? Antaisitko miehelle anteeksi koska jos ei ala panemaan hääyönä?
Kommentit (11)
Jooei, nukuttiin kyllä tyynylle kuolaten molemmat- oli hieno, pitkä päivä ja 1,8v sekä 2kk ikäiset lapset vaativat osansa :)
Ja on sekä pantu että rakasteltu nyt jo yli 30 vuoden ajan...rauhaakin noihin ollut talossa jo pitkään!
Todennäkösesti jos oon naimisiin semmosen ernestin kanssa menny niin panoja on tapahtunu ennen hääyötäki, että ei se yks yö mitään muuta :D Aina ei jaksa, ja hääpäivä etenkin voi olla aika pirun pitkä rutistus kaikkien ihmisten keskellä (myö ollaa introverttejä miesystävän kaa), et ehkä haluaa vaa nukkuaki.
Eiköhän sen avioliiton natsat oo ihan muualla ansaittuja kuin hääyön panon perusteella.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 09:04"]
Todennäkösesti jos oon naimisiin semmosen ernestin kanssa menny niin panoja on tapahtunu ennen hääyötäki, että ei se yks yö mitään muuta :D Aina ei jaksa, ja hääpäivä etenkin voi olla aika pirun pitkä rutistus kaikkien ihmisten keskellä (myö ollaa introverttejä miesystävän kaa), et ehkä haluaa vaa nukkuaki.
Eiköhän sen avioliiton natsat oo ihan muualla ansaittuja kuin hääyön panon perusteella.
[/quote]
No mutta onhan hääyö sellainen speciaali. Kyllä minä tulen vaatimaan mieheltä, että kantaa yli kynnyksen, riisuu ihanasti naisensa joka sai ja rakastelee pitkään. Jos tähän ei pysty niin olen kyllä pettynyt avioliittoon ja pelkäisin eroa :(
N23
Ekan ukon kanssa oli seksiä hääyönä muut kerrat on ollu vaisumpiakin lapset ja kaikki tietenkin lähiviikonloppuna häissä.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 09:04"]
[/quote]
No mutta onhan hääyö sellainen speciaali. Kyllä minä tulen vaatimaan mieheltä, että kantaa yli kynnyksen, riisuu ihanasti naisensa joka sai ja rakastelee pitkään. Jos tähän ei pysty niin olen kyllä pettynyt avioliittoon ja pelkäisin eroa :(
N23
[/quote]
Heikoissa kantimissa on avioliitto jos yhden yön perusteella loppuelämän pituinen liitto mietityttää. Naimisiin mentäessä luvataan rakastaa niin myötä kuin vastamäessä. Mutta kyllä minäkin tuon ikäisenä olisin varmasti ollut tuota mieltä. Nyt vanhempana olen ällistynyt miten pitkässä liitossa olen oppinut rakastamaan jopa mieheni huonoja puolia. Omissa häissäni paras hetki oli alttarilla kun saimme toisemme. Ja kyllä hääyönä tapahtui lakanoiden välissä mutta en usko että olisi ollut pettymys jos ei olisikaan tapahtunut. Loppuelämä aikaa nauttia toisistamme.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 09:04"]Todennäkösesti jos oon naimisiin semmosen ernestin kanssa menny niin panoja on tapahtunu ennen hääyötäki, että ei se yks yö mitään muuta :D Aina ei jaksa, ja hääpäivä etenkin voi olla aika pirun pitkä rutistus kaikkien ihmisten keskellä (myö ollaa introverttejä miesystävän kaa), et ehkä haluaa vaa nukkuaki.
[/quote]
No näin just. Me oltiin kuitenkin pantu jo 8-vuotta ennen hääyötä niin ei se nyt ensimmäisenä ollut mielessä kun aamuyöstä raahauduttiin hotelliin. Oltiin ihan poikki jännityksestä ja juhlista, että haluttiin vain nukkua. :)
Jos ollaan jo oltu yhdessä pidempään, niin ei kai sillä hääyöllä enää väliä ole... Jos mennään naimisiin hetken tuntemisen jälkeen, olisin siltikin huolissani muista asioista kuin siitä onnistuuko hääyö vai ei.
Mä taas miehenä tykkäisin mieluummin nuolla naiseni pillua aamuun asti läpi koko yön. Sitä jaksaa kauemmin kun pidellä mulkkua jäykkänä koko ajan.
Kyllä me otettiin läpällä tavoitteeksi miehen kanssa panna hääyönä, vaikka oltiinkin sikaväsyneitä ja vähän kännissäkin. Ehdittiin siinä aamun tunteina hotelliin päästyä hetki rakastella, kumpikaan ei ollut kyllä lähelläkään laukeamista eikä se ollut tavoitteena. Mies huokaisi korvaani, että "enpä olekaan aiemmin rakastellut kenenkään aviovaimoa", ei ainakaan sanonut mitään siitä, kun en vastannut "enkä minä kenenkään aviomiestä"... =p
Mulla ja kavereilla on aika monella käynyt silleen, että kun ollaan joskus aamuyöstä kammettu kotiin/hotelliin, niin poikki on oltu, että hyvä kun saa rytkyt päältä niin uni tulee. Kun useimmilla ei kuitenkaan ole mitään kovin uutta odotettavissa, kun on jo asuttu vuosia yhdessä.
Että jos nukuttaa, anna nukkua.
Meillä oli tietoinen valinta siitä, että ei pidetä mitään "spesiaalia" hääyötä, vaan nautitaan mieluummin hyvistä juhlista tärkeiden ihmisten kanssa pilkkuun asti. Vaimo sammui juhlapaikan vintille yökolmen jälkeen ja itse saunoin aamuun asti viimeisten vieraiden kanssa. Kieltämättä hiukan tuntui siltä, että jostain tärkeästä oli jäänyt paitsi, mutta toisaalta oli mahtava ja kaikin kaikin puolin hauska ilta.
Jälkikäteen puhuttiinkin siitä, että jos uudestaan järjestettäisiin, niin pidettäisiin suosiolla häät kaksipäiväisenä: varsinaisten hääjuhlien jälkeen juhlittaisiin uudestaankin aamuun asti, mutta sitten vastaavasti seuraavana päivänä pidettäisiin kunnon romanttinen hääyö (ja päivä) ihan kahdestaan pitkän kaavan kautta ja nautittaisiin pelkästään toisistamme. Ainakin meillä oli aika vaikea valinta sen välillä, pitääkö normaali hääyö ja lähteä tylsästi kesken hääjuhlien kahdestaan jonnekin hotellisviittiin, vaiko viettää koko yö omissa juhlissaan. Oltiin monesti oltu sellaisissa häissä, joissa hääpari on todella panostanut juhliinsa, mutta sitten kuitenkin lähtee itse jossain puolen yön tienoilla pois juhlapaikalta ja sen myötä päätettiin, että me kyllä halutaan kunnioittaa myös omia vieraitamme läsnäololla ja nauttia koko porukasta koolla, kun kerran siihen on mahdollisuus. Tässä on kuitenkin se paljonpuhuttu loppuelämä aikaa olla yhdessä! :)