Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LÄÄKIS~PÄÄSYKOEJÄNNÄYSKETJU!

Vierailija
19.05.2015 |

Pitipä vähän huutaa kun jännittää niin kamalasti! Onko täällä muita huomenna kokeisiin menossa? Kuinka valmistautunut olet? Pääsetkö sisään? Mihin haet? :#

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi! Turkuun menossa, jännittää ihan h*vetisti.. Pitkään luettu, mutta muutama kurssi silti aika retuperällä. Toivottavasti sattuu hyvät kysymykset...

Vierailija
2/59 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiin. Ei mitään toivoa. Menen silti. Syyskuusta asti olen laskenut ja lukenut, mutta en vaadittavalla intensiteetillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa ja pääsen varmasti, eikä jännitä tippaakaan. Hain vain siksi, että saan armeijasta lomaa.

Vierailija
4/59 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkiksessä opiskelevana (nyt äitiyslomalla) voin vain todeta, että oikeasti pääsykoe on ollut tähän mennessä se tiedekunnan helpoin "tentti". 

Vierailija
5/59 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani haki 3 kertaa eikä päässyt. Vieläkin surettaa. Koko ikänsä oli lääkäriksi halunnut ja käynyt vielä preppauskurssinkin. Eivät vain taidot riittäneet.

Vierailija
6/59 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulossa olen, valvojaksi. Opiskelen jo Hgin lääkiksessä.

Vierailija
7/59 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain Helsinkiin hampaalle yhteensä 3 krt, mutta vasta viimeisellä kerralla otin töistä 1 kk vapaata lukemiseen ja olin suorittanut talven aikana fyssan peruskurssit teknillisessä korkeakoulussa. Tokalla kerralla jäin 0,5 pisteen päähän, harmitti ihan sikana. Ekalla kerralla olin lukenut matskun kerran läpi, ja silloinkin jäi vain 3 pistettä. Olin jo aiemmin suorittanut luonnontieteelliseltä alalta maisterin tutkinnon ja ajattelin että pohjatiedoilla pääsis pidemmälle.

Helsingissä taso on tosi kova. En todellakaan ehtinyt vessaan tai syömään eväitä. Tsemppiä kokeisiin meneville!! Buranat mukaan.

Vierailija
8/59 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin kerran valvojana. Siellä oli yksi ihan selvä lunttaustapaus, veljekset/kaksoset istuivat peräkkäin ja takana oleva tuijotti hatun lierin alta koko ajan edessä olevan paperia. Pojat siirrettiin eri paikkoihin ja nimet laitettiin ylös mutta mitään ei saatu osoitettua. Nekin huijarit on varmaan nyt valmistuneet lääkäreiksi. Saakeli!! Epärehellisillä keinoilla hattupää meni sisään.

Vierailija
9/59 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin pääsykoe oli Helsingin vaikein tentti, tokana sit kanditentti.

Vierailija
10/59 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaan taso on monta pykälää matalampi kuin yleisen linjan...

Vierailija
11/59 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös hakija. Kirjat opeteltu etu- ja takaperin, olo siis itsevarma mutta saa nähdä. Mikä tilanne ap:lla itsellään?

Vierailija
12/59 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 09:50"]

Lääkiksessä opiskelevana (nyt äitiyslomalla) voin vain todeta, että oikeasti pääsykoe on ollut tähän mennessä se tiedekunnan helpoin "tentti". 

[/quote]

Mä oon ihan eri mieltä.

T. LL, valmistuin vuosi sitten.

Vierailija
13/59 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi tänään???? Oliko hiostava koe???

Vierailija
14/59 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 09:50"]

[/quote]

Tarkoitit varmaan "helpoin" tenti ;-)

Vierailija
15/59 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, että jos tulee vaikea kysymys johon ette osaa vastata, niin skipatkaa yli. Niitä kaikkia tehtäviä ei tarvitse osata. Terv. 2x lääkiksen pääsykokeen läpäissyt (hyvin pistein). Ajan tuhlaus vie monet uusintaan. :)

Vierailija
16/59 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sä kokeen kaks kertaa teit? vaihdoitko tiedekuntaa?

Vierailija
17/59 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille kokeeseen! Täällä yksi aikuislukiolainen joka arvuuttelee, lähtisinkö tavoittelemaan lääkäriksi (eli alanko tässä vaiheessa panostaa kunnolla fy ke bg osastoon) :) Millaisia taustoja teillä muilla on?

Vierailija
18/59 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 22:52"]Miks sä kokeen kaks kertaa teit? vaihdoitko tiedekuntaa?
[/quote]
Tai sitten vaihtoi hampaalta päälinjalle.

Vierailija
19/59 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 22:52"]

Miks sä kokeen kaks kertaa teit? vaihdoitko tiedekuntaa?

[/quote]

Tämä oli perusteena kyllä. Muutin kuitenkin sitten mieleni, enkä vaihtanutkaan (parempi puolisko löytyi samasta koulusta). :) tsemppiä tenttiin kaikille! Hyvin se menee! :)

Vierailija
20/59 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla tarkemmin ottaen hammas on päälinjaa huonotasoisempi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme