Muita naisia jotka pitävät lyhyistä miehistä?
Jostain syystä mulle ei miehen pituus oo koskaan merkannut. Nuorempana meni kaikki mutta nyt 28 v. tykkään nimenomaan lyhyistä miehistä enkä kiinnostu pitkistä ollenkaan. Pitkä on siis yli 180.
Oon itse 170 ja voisin hyvin olla 160 cm miehen kanssa.
Lyhyys on seksikästä!
Kommentit (19)
No minulle miehen pituudella ei ole merkitystä, he kaikki ovat yleisesti ottaen minua pitempiä. Se että muuten kolahtaa merkkaa enemmän.
T. 155cm
Hieno juttu että evoluutio pitää heikomman aineksen kaukana pitkistä eli älykkäistä miehistä.
Olen 4-kymppinen naimisissa oleva nainen. Minulla on ollut useampi poikaystävä ja muuta 'säätöä' nuorena ja lyhyemmät miehet övat yleensä olleet hauskempia, uskollisempia sekä kiimaisempia, energisempiä. Pitkät miehet ovat usein kömpelöitä ja hitaita, laiskoja jopa.
Olen vähän yli 180 ja minua vähänkin lyhyemmät miehet harvoin uskaltavat lähestyä ja silloin olen kyllä useimmiten istumassa.
Kun nousen ylös niin lähtevät pian pois. Ei minua haittaisi vaikka olisin miestä vähän pidempi. Mutta sitten nämä todelliset kääpiöt minua 10 senttiä tai jopa päätä lyhyemmät, heillä ei ole mitään estoja lähestyä minua, ja usein jäävät vonkaamaan pokkana vaikka koitan tehdä hienovaraisesti selväksi että ei ole vertikaallisestirajoittuneella mitään mahdollisuutta minuun.
Joskus on pitänyt sanoa aika pahastikin että menee perille. Pelasin nuorempana lentopalloa ja minuun ihastui ja sellainen hyvä jos oli edes 170 senttinen kääbik. Kävi aina katsomassa otteluita kaukanakin.
Yritti pöyrittää kaikella tavoilla, ei luovuttanut ennen kuin käskin tulla takaisin kunhan kaapin alla käynyt himan kasvamassa.
Se vähän harmittaa että pitkistä miehistä kilpailee kaiken pituiset naiset. Mutta minua pikkuisen lyhemmät tai saman pituisetkaan miehet eivät ole minusta kiinnostuneita. Minulle jää siis vain nämä pitkät miehet, joista kilpailevat kaikki muutkin.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 05:49"]Hieno juttu että evoluutio pitää heikomman aineksen kaukana pitkistä eli älykkäistä miehistä.
[/quote]
vitun lehmä.. itselläni pituutta 174cm eli en kovin pitkä mutta tunnen useita itseäni pitempiä joista suurinosa on itseäni tyhmempiä.. joten ei ihmisen pituudella ole paskaakaan väliä hänen älykkyyteensä.. meilläpäin tapana kiskasta tommosta akkaa naamaan helvetin kaupunkilaiset idiootit.
En pidä suorastaan lyhyistä miehistä, vaan itseäni hiukan pitemmistä. Tosi pitkät koripallonpelaajat eivät viehätä yhtään.
N165
Joo, ei ole haitannut vaikka ollut iteseäni lyhyempiä (alle 170). Nykyinen kyllä yli 180, mutta edelleen silmääni miellyttää pätkemmät. Ja ehdottomasti hoikahko.
Minä! Kömpelöt ja hontelot pitkät miehet ei sytytä
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 06:26"]
vitun lehmä.. itselläni pituutta 174cm eli en kovin pitkä mutta tunnen useita itseäni pitempiä joista suurinosa on itseäni tyhmempiä.. joten ei ihmisen pituudella ole paskaakaan väliä hänen älykkyyteensä.. meilläpäin tapana kiskasta tommosta akkaa naamaan helvetin kaupunkilaiset idiootit.
[/quote]
toivottavasti olet oikeasti , jonkun pitkän miehen trollikirjoitus. et ainakaan helpota lyhyiden asiaa :P
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 05:49"]
Hieno juttu että evoluutio pitää heikomman aineksen kaukana pitkistä eli älykkäistä miehistä.
[/quote]Kaikki, mikä menee yli 170 cm on lahoa.
Pituutta 172cm ja ylensä se on ollut muille ongelma, eikä mulle.
Miehen pituus on täysin epäolennaista, muut piirteet ratkaisevat. On ollut pitkiä ja lyhyitä.
Itse olen 177cm pitkä ja lyhyet miehet (siis mua 10-20 cm lyhyemmät) on mielestäni aivan super seksikkäitä. Oma mieheni on mua muutaman sentin pidempi, ja pituudella ei tietenkään ole mitään väliä siinä mielessä, että itse ihmiseen sitä ihastuu / rakastuu (pituudesta riippumatta). Mutta varattunakin mulla on totta kai silmää mieskauneudelle, ja voin sanoa että huomattavasti useammin sitä lämpenee lyhyen miehen nähdessään kuin pitkän. Hankala selittää, mutta pitkät miehet on jotenkin tylsiä, kun taas lyhyissä kundeissa on usein jotain sellaista pilkettä mikä pistää meikäläisen sukkiin vipinää :)
Olen 170, ja olen aina tykännyt itseni pituisista miehistä. Puolisoni on minua pari senttiä lyhyempi.
Pitkät miehet on mulle - ei nyt vastenmielisiä - mutta ei mitenkään kiinnostavia. Kaksimetriset miehet on kömpelöitä ja säälittäviä jättejä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 170, ja olen aina tykännyt itseni pituisista miehistä. Puolisoni on minua pari senttiä lyhyempi.
Pitkät miehet on mulle - ei nyt vastenmielisiä - mutta ei mitenkään kiinnostavia. Kaksimetriset miehet on kömpelöitä ja säälittäviä jättejä.
Repesin 170 sentiset miehet. Mamuja tollaiset ovat ja saattaa olla jossain Aasiassa ihan keskipituus,mutta geenien sotkeminenon tyhmää, ja kaikkein tyhmintä olisi jos poikani olisi jonkun mamun kokoinen ja ei voisi edes ylivertaisen fysiikkansa avulla puolustauta saman pituisia matuja vastaan. En kyllä kestäisi.
Minä, tosin se ei ole mulle se olennaisin juttu. Mut tietyntyyppiset lyhyet miehet vetoaa. Olen itse 158 cm.