Hemmetin Japp+Marabou-suklaa
Kipeänä sorruin ostamaan levyn, eikä tuota voi kesken jättää, ihan liian hyvää.
Kommentit (15)
Oon kyllä hieman löllöpepatti, mutta on tässä massaa kadonnut kymmenisen kiloa. Vielä olen pystynyt vastustamaan suklaan tahmaista kouraa...
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 22:02"]Oon kyllä hieman löllöpepatti, mutta on tässä massaa kadonnut kymmenisen kiloa. Vielä olen pystynyt vastustamaan suklaan tahmaista kouraa...
[/quote]
Vissii
Oon syönyt jo neljä tuollaista, ekan ostin viime perjantaina... :D
Tähän mennessä kolme riviä nassutettu ja loput kaapissa odottamassa. Ei oikein maistu kun on röörit ummessa räästä.
Ap, löllöpepatti
Multa on tommonen mennytkin ohi, täytyypäs kokeilla moinen herkku. Musta tulee kanssa löllöpepatti! :D
Mä taas en tykännyt siitä. Liian makea ja en yleensäkään syö Marsia jota se japp muistuttaa. Maraboun"pahin";) tähän mennessä.
Ääh en tajua näitä ruoka-aloituksia. :( Mulle ruoka on PÄÄOSIN aina ollut vaan sitä varten että pysyn elossa ja saan energiaa. Hyvin harvoin herkuttelen. Mielihaluja tulee myös harvoin. xD Mut mielummin hoikka ku läski - säästyy rahaa ja terveys on parempi. :'D
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 23:15"]
Ääh en tajua näitä ruoka-aloituksia. :( Mulle ruoka on PÄÄOSIN aina ollut vaan sitä varten että pysyn elossa ja saan energiaa. Hyvin harvoin herkuttelen. Mielihaluja tulee myös harvoin. xD Mut mielummin hoikka ku läski - säästyy rahaa ja terveys on parempi. :'D
[/quote]
Suklaa=ruoka? älä herkuttele, kyllä me muut hoidetaan se puoli :)
Miusta japp-patukkana oli paaaaaaljon parempaa kun levynä
Oi ei... Tässä oli tavoitteena päästä bikinikuntoon, mutta houkuttais niin paljon maistaa! ♧♢♤♡
Löllöpepatti ilmoittaa syöneensä yhden palan tätä herkkua tänään. Oon aika ylpeä itsestäni, kai tässä on jotain oppinut syömisen saralla viimeaikoina. Jälkiruoaksi syön kyllä rivin lopun ja painun pehkuihin parantumaan.
Lädepylly