Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TÖIHIN SIITÄ KUIN OLISI JO!!! EI MAKOILLA KOTONA

Vierailija
19.05.2015 |

Työhakemuksia kehiin välittömästi

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi ihmeessä roikut netissä ap? Etkö saa sitä suljettua?

Vierailija
2/48 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs käytetä sitä työaikaa netissä oleiluun ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi??? Ei Suomessa mitään lakisääteistä työpakkoa ole.

Vierailija
4/48 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä töissä ap?

Vierailija
5/48 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin makoilen töissä. Ei ole hommia joita tehdä. Terv. Laikkari julkiselta puolelta.

Vierailija
6/48 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida pätevyys riittää lääkärin tai hoitsun toimeen.
T. Putkimies

Vierailija
7/48 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainaki makaan persehomees koton vaik oonko äippälomal ja mun kulta kyl painaa töitä munki eest :)

Vierailija
8/48 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 08:48"]Mä ainakin makoilen töissä. Ei ole hommia joita tehdä. Terv. Laikkari julkiselta puolelta.

[/quote]Sama täällä. Onneks kuitenkin palkka juoksee ja kuuden viikon kesäloma.

Vierailija
9/48 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa makoilla kotona. ♥

Vierailija
10/48 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä tehdään ja on tehtykin paljon. Olen säästänyt valtiolle rahaa tekemällä vuoden kahden ihmisen työt.  Parin päivän päästä alkaa äitysvapaa, joten isoja projekteja ei enää kerkeä töissä aloittamaan.

Vierailija
11/48 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap noussut sängystä väärällä jalalla tänään.

Vierailija
12/48 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en olisi menettänyt terveyttäni edellisessä työpaikassani (fyysinen sairaus), olisin töissä jo...

Vierailija
13/48 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä nyt vaan makoilen, sorry jos se häiritsee.

Vierailija
14/48 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/48 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä mun pitäisi mennä töihin, kun vasta vuosi sitten saneerasin itseni ulos ja sain muhkean erorahan, hyvästä työsuorituksesta, kun potkin ihmisiä pellolle. Etkä sinäkään ap. ole niin viaton, kun annat ymmärtää, sillä pitkän työurani aikana kukaan ei kieltäytynyt vuosilomista ja tuskin sinäkään sitä tekisit eli ei se työ niin herkkua ole mitä annat ymmärtää.

Tämä joutenolo se vasta herkkua onkin. Tietäisitpä mitä se tekee ihmisen sielulle ja sydämelle. Nytkin katselen järven pintaa ja ihmettelen luonnon kauneutta vanhalla sukutilallani maalla. Ja voi sitä iloa ja riemua mitä kaikkea kivaa voikaan tehdä ja kokea, kun aikaa on riittävästi käytössä. Työssäkäyviltä kun puuttuu aikaa, vaikka sitä rahaa pursuaisi työnteosta, mutta kun sitä aikaa ei voi ostaa edes rahalla, niin moni asia jää kokematta ja näkemättä ja onko sellainen elämä edes elämisen arvoista, kun se on pelkää työnpuurtamista. 

Jos työnteko olisi herkkua, sitä tekisivät "herratkin", kertoi jo vanha suomalainen sananlasku. Kautta historian ovat rahvaat raataneet työtä. Miksiköhän? Ja herrat ja parempi väki ovat tehneet muuta mielenkiintoista, mikä on tuntunut itselle mukavalta.

Tervetuloa ap. joukkoomme, sen jälkeen ymmärrät mitä elämä on ja mitä mahdollisuuksia se tarjoaa, kun sen oikein oivaltaa.

Pitääkin tästä lähteä kuuntelemaan linnunlaulua ja ihastelemaan alku kesän kauneutta. Ikävää, kun ap. kun et voi tehdä samaa, vaan istut sorvisi ääressä, kun markkinatalous vaatii osansa ja sinä teet mammapalstalle aloituksia markkinatalouden puolesta tahkoamaan vielä lisää rahaa.

Ikävä kyllä, minua et siihen saa mukaan, vaan haluan nauttia elämästä ja sen tarjoamista mahdollisuuksista tässä ja nyt,  täysin rinnoin, ellei kylläsin vatsoin, kun juuri söin aamupalan luonnonhelmassa.

Vierailija
16/48 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 12:09"]Miks ihmeessä mun pitäisi mennä töihin, kun vasta vuosi sitten saneerasin itseni ulos ja sain muhkean erorahan, hyvästä työsuorituksesta, kun potkin ihmisiä pellolle. Etkä sinäkään ap. ole niin viaton, kun annat ymmärtää, sillä pitkän työurani aikana kukaan ei kieltäytynyt vuosilomista ja tuskin sinäkään sitä tekisit eli ei se työ niin herkkua ole mitä annat ymmärtää.

Tämä joutenolo se vasta herkkua onkin. Tietäisitpä mitä se tekee ihmisen sielulle ja sydämelle. Nytkin katselen järven pintaa ja ihmettelen luonnon kauneutta vanhalla sukutilallani maalla. Ja voi sitä iloa ja riemua mitä kaikkea kivaa voikaan tehdä ja kokea, kun aikaa on riittävästi käytössä. Työssäkäyviltä kun puuttuu aikaa, vaikka sitä rahaa pursuaisi työnteosta, mutta kun sitä aikaa ei voi ostaa edes rahalla, niin moni asia jää kokematta ja näkemättä ja onko sellainen elämä edes elämisen arvoista, kun se on pelkää työnpuurtamista. 

Jos työnteko olisi herkkua, sitä tekisivät "herratkin", kertoi jo vanha suomalainen sananlasku. Kautta historian ovat rahvaat raataneet työtä. Miksiköhän? Ja herrat ja parempi väki ovat tehneet muuta mielenkiintoista, mikä on tuntunut itselle mukavalta.

Tervetuloa ap. joukkoomme, sen jälkeen ymmärrät mitä elämä on ja mitä mahdollisuuksia se tarjoaa, kun sen oikein oivaltaa.

Pitääkin tästä lähteä kuuntelemaan linnunlaulua ja ihastelemaan alku kesän kauneutta. Ikävää, kun ap. kun et voi tehdä samaa, vaan istut sorvisi ääressä, kun markkinatalous vaatii osansa ja sinä teet mammapalstalle aloituksia markkinatalouden puolesta tahkoamaan vielä lisää rahaa.

Ikävä kyllä, minua et siihen saa mukaan, vaan haluan nauttia elämästä ja sen tarjoamista mahdollisuuksista tässä ja nyt,  täysin rinnoin, ellei kylläsin vatsoin, kun juuri söin aamupalan luonnonhelmassa.
[/quote]
Olepa muutama vuosi joute, niin johan alkaisi duuni maistua. Kertomasi kuulostaa täysin omilta fiiliksiltäni lähes pari vuotta sitten. Olin onnellinen ja nautin laiskottelusta pitkän työputken jälkeen. Nyt kun 500 päivästä on enää neljäsosa jäljellä alkaa jo tosissaan ahdistaa tuleva rahattomuus, työttömyyden leima naamassa, oma aloitekyvyttömyys, se ettei yrittämisestä huolimatta pääse edes työhaastatteluihin ja putoaa pikkuhiljaa yhteiskunnan ulkopuolelle. Tällä hetkellä vaihtaisin tämän toimettomuuden työpaikkaan ihan välittömästi. Laiskottelu on yliarvostettua, kun sitä on saanut liikaa harrastaa.

Vierailija
17/48 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkaanpas sohvalla ja ihan kotona. Surffailen täällä ja katon telkkaa samalla :D. Palkka juoksee kokoajan joten ei ole tarve mitään hakemuksia kirjoitella!

Vierailija
18/48 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kipeänä. Taidankin mennä tästä päikkäreille vaikka just äsken vasta heräsin.

Vierailija
19/48 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks pakko jos ei jaksa?

Vierailija
20/48 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaan lapsen kaa kans kotona ja pari työhakemusta tein vaikka ihan hyvä työpaikka nytkin. Mutta aina kannattaa yrittää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi