TÖIHIN SIITÄ KUIN OLISI JO!!! EI MAKOILLA KOTONA
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 10:59"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 10:53"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 10:46"]Miksi turhaan tehdä töitä toisen pussiin, omaisuutta on jo loppuelämäksi, ja valtio kustantaa kämpän + ruuat jos ei erikoisempaa halua, arvostan enemmän vapaa-aikaa, ja sitä ettei päivästä kulu 10 tuntia toisen hyvinvoinnin eteen raatamiseen, josta saa nimellisen arvon menetetystä vapaa-ajasta, josta yleensä menee vielä verojen jälkeen n.20% päivittäisiin kuluihin että pääsee/jaksaa mennä ja tehdä töitä ja sieltä pois + valmistautua seuraavaan työpäivään. [/quote] Kannattaa kouluttautua paremmin, niin pääset sinne tahan kerääjän asemaan tai edes vähän kiinnostavampiin ja parempipalkkaisiin duuneihin kuin hanttihommiin alimmalle portaalle.
[/quote]
Koulutusta on, ja omaisuus tehty toiminimellä, on eriasia tienata alasta 18e/h tessin mukaan, toisen pussiin, kuin toiminimellä voi veloittaa samasta 120e/h, työntekijä on se pienin hyödynsaaja aina.
[/quote]
Kannattaa sitten varmaan perustaa toiminimi ja alkaa rahastaa, jos se kerran niin helppoa on.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 10:59"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 10:53"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 10:46"]Miksi turhaan tehdä töitä toisen pussiin, omaisuutta on jo loppuelämäksi, ja valtio kustantaa kämpän + ruuat jos ei erikoisempaa halua, arvostan enemmän vapaa-aikaa, ja sitä ettei päivästä kulu 10 tuntia toisen hyvinvoinnin eteen raatamiseen, josta saa nimellisen arvon menetetystä vapaa-ajasta, josta yleensä menee vielä verojen jälkeen n.20% päivittäisiin kuluihin että pääsee/jaksaa mennä ja tehdä töitä ja sieltä pois + valmistautua seuraavaan työpäivään. [/quote] Kannattaa kouluttautua paremmin, niin pääset sinne tahan kerääjän asemaan tai edes vähän kiinnostavampiin ja parempipalkkaisiin duuneihin kuin hanttihommiin alimmalle portaalle.
[/quote]
Koulutusta on, ja omaisuus tehty toiminimellä, on eriasia tienata alasta 18e/h tessin mukaan, toisen pussiin, kuin toiminimellä voi veloittaa samasta 120e/h, työntekijä on se pienin hyödynsaaja aina.
[/quote]
Ja jos sai hyvän päivystys urakan ulkomaille, niin se keskimääräinen tunti veloitus voi nousta jopa yli 2000e/h pyhinä, koska osaa tehdä työnsä hyvin ja nopeasti.
Aloitan työt ensi viikolla. Lapsi 3kk jää kotiin, itkettää.
Laiskuus ei ole hyväksi ihmiselle.
Mä olen ollut työelämässä viimeiset 25v. Nyt olen lomalla.
Oon makoilu kotona jo marraskuun lopusta lähtien. Tukehtukaa töihinne :D
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 08:48"]
Mä ainakin makoilen töissä. Ei ole hommia joita tehdä. Terv. Laikkari julkiselta puolelta.
[/quote]
Taitaa olla liikaa työntekijöitä siellä.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 10:53"]
[/quote]