TÖIHIN SIITÄ KUIN OLISI JO!!! EI MAKOILLA KOTONA
Kommentit (48)
Olen laiska paska ja olen sairaslomalla ilman syytä.
Tässä aamukahvilla, kaheltatoista töihin!
Oon kesälomalla, ja makaan laakereillani ihan hyvällä omallatunnolla. 8)
Makoilen, koska kukaan ei kutsu minua edes haastatteluun lukuisista hakemuksistani huolimatta. Vituttaa, pelottaa ja ahdistaa!
En mä, oon työkyvyttömyyseläkkeellä ja raha juoksee tekemättä mitään.
En jaksa. Eikä yhteiskunta halua mua kuntouttaa. Oisin voinut opiskella ammatin, mutta eivät hyväksy kuntoutusta opiskeluun. Sama makailla sitten vaan kotona.
Opintovapaalla ja ansiosidonnaisella aikuiskoulutustuella vuoden loppuun saakka. En mene edes kesätöihin, lällällää. Nautin elämästäni.
Saanko töitä jos kirjoitan tänne vauva palstalle??? Niinkuin 16 vuotiaat kirjoittelevat iltalehteen ja Facebookin kirppiksille tätä nykyä että saisko töitä! Ehkä minua onnistaisi tätä kautta?? :)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 08:44"]
Työhakemuksia kehiin välittömästi
[/quote]
Ime mun munaa. Ei ole väliä sukupuolellasi kulta <3
Psyykelääkityksellä oleva MT-potilas on taas herännyt tekemään "aloituksiaan". Heipä hei (hur länge har du varit ´hej hej´ ?)
Miksi turhaan tehdä töitä toisen pussiin, omaisuutta on jo loppuelämäksi, ja valtio kustantaa kämpän + ruuat jos ei erikoisempaa halua, arvostan enemmän vapaa-aikaa, ja sitä ettei päivästä kulu 10 tuntia toisen hyvinvoinnin eteen raatamiseen, josta saa nimellisen arvon menetetystä vapaa-ajasta, josta yleensä menee vielä verojen jälkeen n.20% päivittäisiin kuluihin että pääsee/jaksaa mennä ja tehdä töitä ja sieltä pois + valmistautua seuraavaan työpäivään.
Kohta lähdenkin! Älä hosu siellä!
Itsehän makoiluni maksan eli en ole muiden kukkarolla ja maksan pääomaveroja niin ei pitäisi ap:n persettä kaivella.
Vasta kolmeksi. Iltavuoro niin saa laiskotella vielä vähän aikaa :)
Otsikko osu ja uppos. Pitikin lähtee töihin näyttää uutta vauvaani mut oon täs vaan kölliny vauvankaa sängys ja miettiny koskakohan jaksaisin nousta...
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 10:46"]Miksi turhaan tehdä töitä toisen pussiin, omaisuutta on jo loppuelämäksi, ja valtio kustantaa kämpän + ruuat jos ei erikoisempaa halua, arvostan enemmän vapaa-aikaa, ja sitä ettei päivästä kulu 10 tuntia toisen hyvinvoinnin eteen raatamiseen, josta saa nimellisen arvon menetetystä vapaa-ajasta, josta yleensä menee vielä verojen jälkeen n.20% päivittäisiin kuluihin että pääsee/jaksaa mennä ja tehdä töitä ja sieltä pois + valmistautua seuraavaan työpäivään.
[/quote]
Kannattaa kouluttautua paremmin, niin pääset sinne tahan kerääjän asemaan tai edes vähän kiinnostavampiin ja parempipalkkaisiin duuneihin kuin hanttihommiin alimmalle portaalle.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 10:46"]Miksi turhaan tehdä töitä toisen pussiin, omaisuutta on jo loppuelämäksi, ja valtio kustantaa kämpän + ruuat jos ei erikoisempaa halua, arvostan enemmän vapaa-aikaa, ja sitä ettei päivästä kulu 10 tuntia toisen hyvinvoinnin eteen raatamiseen, josta saa nimellisen arvon menetetystä vapaa-ajasta, josta yleensä menee vielä verojen jälkeen n.20% päivittäisiin kuluihin että pääsee/jaksaa mennä ja tehdä töitä ja sieltä pois + valmistautua seuraavaan työpäivään.
[/quote]
Kannattaa kouluttautua paremmin, niin pääset sinne tahan kerääjän asemaan tai edes vähän kiinnostavampiin ja parempipalkkaisiin duuneihin kuin hanttihommiin alimmalle portaalle.
[/quote]
*rahankerääjän asemaan...
Ei pysty enkä tiedä olenko ikinä enään työkykyinen?