En jaksa kauniita naisia, jotka avautuvat meikittä ulkonäköpaineista. Nyt myös Sanna Marin sortui tähän
https://www.is.fi/viihde/art-2000008551844.html
Moni kaunis nainen on jaksanut avautua netissä, miten hankalaa on ulkonäköpaineet. Sit esiinnytään ilman meikkiä ja vakuutetaan, että hyvin menee. Sanna Marinkin, ou nou.
Miksi nämä on aina tavallista kauniimpia. Astukaa meidän rumien saappaisiin. Ei ole ulkonäköpaineita, koska kukaan ei kiinnitä rumien ulkonäköön huomioita, eikä me voida esiintyä instassa ilman meikkiä tai edes meikilä.
Haluan kansakunnan johtajan ,joka miettii muuta kuin ulkonäköä.
Kommentit (162)
Kyllä Sanna työnsä hoitaa, joten antaa hänellä olla vapaa-aikansa. Iltalehdet ne nuita tyhjänpäiväisiä juttuja kirjottelee kun niitä halutaan. Kun katson kavereitteni insta-julkaisuja niin paljon pöllömpää siellä on, silti he käyvät arkisin töissä.
Tekisikö Angela Merkel näin?
Nouse Sanna vihdoin siihen rooliin mikä sinulla on!
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista. Sannalla lasereilla ym ym kalliilla hoidoilla käsitelty naama, mut ilman meikkiä olo se sitten on rohkeaa?
Mistä tiedät että laserilla käsitelty?
Voi hyvä tavaton. Onpa tyhjäpäistä touhua. Tämäkö on nyt hänen suurin murheensa?
Nimenomaan kauniilla naisilla ne suurimmat paineet on ulkonäöstä, koska heitä vertaillaan muihin kauniisiin naisiin. Toisin se on meillä rumilla naisilla, ei meitä vertailla kehenkään, me vaan ollaan eikä ketään kiinnosta meidän olemassaolo. Todella moni julkkisnainen on suorastaan pilannut kauneutensa liialla ulkonäön muokkaamisella, niillä turbohuulilla, luonnottomilla kasvojenkohotuksilla sun muilla. Kun ei he tajua olevansa (tarpeeksi) kauniita ihan luojan luomina. Paremmankin näköisiä ennen niitä operaatioita.
Tavallaan olen kiitollinen rumuudestani siinä mielessä, että minulla ei ole noita paineita, minä vaan olen näkymätön ja siinä on omat hyvät puolensa.
Miksi naisten pitää meikata itsensä eri näköiseksi kuin miltä oikeasti näyttävät? Miehiltä kuitenkin odottavat rehellisyyttä?
Ei nyt kerkee koronaa tai ulkopolitiikkaa miettimään kun oma naama mietityttää. Kattokaas, oonko hyvännäköinen? Oonko? Oonko? Katsokaa!
Vierailija kirjoitti:
Tekisikö Angela Merkel näin?
Nouse Sanna vihdoin siihen rooliin mikä sinulla on!
Ei me saada siitä Merkeliä millään mutta Cicciolina vois onnistua.
Nyt kyllä karisi viimeisetkin arvostuksen rippeet. Koskahan ketju poistuu?
Kuten sanonta kuuluu: ruma nainen on vähän niin kuin mies, menestys on tehtävä omalla työllä. Harva mies valittaa kuitenkaan "osaamispaineista", vaan jokaiselle on selvää, että jos haluaa saavuttaa jotain, on tehtävä töitä sen eteen.
Tiedoksi niille, jotka eibät ole palstaa seuranneet tietoa siitä miten Sannaa haukuyyiin heti pääministeriksi valinnan jälkeen. Mm. Silmät ja hampaat.
Sama pätee puhetapaan ja "kylmyyteen", ihmiset täällä tylytti aivan täysin. Olen nykyään malli, mutta minua kiusattiin koko lapsuus koska näytin erilaiselta ja se jätti jäljet ja kiusauksen seurauksena änkytän nykyään puhuessani ja vaikea edelleen uskoa niitä ihmisiä, jotka kehuvat kauniiksi, koska se haukkuminen jätti jäljet eli vaikka joku olisi kuinka "kaunis", niin ikinä et voi tietää minkälainen myrsky on pään sisällä. Minusta Sannan viesti on tärkeä ja käyttää taas hyvään naispääministeri-asemaansa maailman mitta puulla.
Kyllä vaan mun naamaa tänää tuijotettiin töissä, kun ensimmäistä kertaa jätin meikkivoiteen pois. Paljastui akne iho ja vielä punainen sellainen pinta verenkierron vuoksi. En itse enää välitä, mutta nuorempana hävetti kunnolla. Olen ihan perus nätti muuten :)
N23
Vierailija kirjoitti:
Sannaa luulisi käytöksen perusteella 15 vuotta nuoremmaksi.
Miksi pitäisi olla aikuinen, kun voi olla nuori henkisesti?
Tässä maassa on niin paljon väsyneitä, katkeria ihmisiä, että minä ainakin valitsen joka päivä paljon mieluummin naiivin nuoren ajattelumallin kuin aikuisen tosikkomaisuuden jota vähemmän yllättäen tässäkin ketjussa on.
Hyvää kevään odotusta kaikille 🌻❤🌞🐇😊
Minusta nämä ovat typeriä naamasta riippumatta. Tällaiset ”rohkeat” meikittömät julkaisut ja insta ei kerro totuutta -lausunnot on jo vanhentunut juttu, vähän joka toinen julkkis tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen ulkonäköpaineita hänellä on? Hän ei ole mitenkään erityisen hyvän näköinen, suomalainen tavisnainen. Mitä ihmeen paineita siitä voi tulla? Pitää olla melko vakavia itsetunto-ongelmia. Itse olen keski-ikäinen kaljuuntuva äijä, ei tunnu missään. Ihme kermaperseitä. Kannattaa nopeasti mennä hakemaan masennusdiagnoosi kun ei oma kroppakaan miellytä ja kaikki on huonosti.
Kyllä Marin minusta ihan perusnätti on, mutta kaukana kauniista. Pienet lähellä olevat silmät, huonot hampaat, ei rintoja, ylähuulta ei lainkaan, tosin viime aikoina laitettu ylähuuleen ja otsaan täytettä), lyhyet jalat ja liian laiha. Nykyään hiukset rumat. Kasvot kyllä muodoltaan nätit.
Kateellinen perunasäkki siellä. Tosi halveksittavaa eritellä toisen ruumiin osia nuin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannaa luulisi käytöksen perusteella 15 vuotta nuoremmaksi.
Miksi pitäisi olla aikuinen, kun voi olla nuori henkisesti?
Tässä maassa on niin paljon väsyneitä, katkeria ihmisiä, että minä ainakin valitsen joka päivä paljon mieluummin naiivin nuoren ajattelumallin kuin aikuisen tosikkomaisuuden jota vähemmän yllättäen tässäkin ketjussa on.
Hyvää kevään odotusta kaikille 🌻❤🌞🐇😊
Melkein missä muualla tahansa se olisikin ok mutta lasta en silti haluaisi tätä maata johtamaan. Siinä hommassa harvoin naiivius on eduksi.
Vierailija kirjoitti:
Ketä varten hänen pitää näyttää ja miltä? Hän on saanut miehen jo jallitettua ja todistettavasti kulliakin. Miksi hänen pitäisi näyttää joltain ja ottaa siitä paineita? Päässä vikaa - paljon.
Narsisti haluaa olla täydellinen. Täydellisen näköinen pääministeri, nuori, paljon muiden yläpuolella. Pisu on noussut syvälle päähän. Ääniä kaivataan vaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin ihan samaa kuin ap, kun näin uutisen. (Tai "uutisen").
Nyt Krista Kiuru ja Maria Ohisalo myös tekemään no make no filter postaukset hetimmiten! Kestopigmentoinnit ja irto-osat, keinokarvat pois myös!
Tasa-arvon nimissä vaadimme vastaavia postauksia myös Matti Vanhaselta, Pekka Haavistolta, Antti Rinteeltä, Jussi Halla-aholta ja Paavo Väyryseltä.
Oletteko koskaan kuulleet yhdenkään miespoliitikon tekevän mitään edes puoliksi yhtä rohkeaa?
(tuossa artikkelissahan hehkutettiin Marinin rohkeutta...)
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi niille, jotka eibät ole palstaa seuranneet tietoa siitä miten Sannaa haukuyyiin heti pääministeriksi valinnan jälkeen. Mm. Silmät ja hampaat.
Sama pätee puhetapaan ja "kylmyyteen", ihmiset täällä tylytti aivan täysin. Olen nykyään malli, mutta minua kiusattiin koko lapsuus koska näytin erilaiselta ja se jätti jäljet ja kiusauksen seurauksena änkytän nykyään puhuessani ja vaikea edelleen uskoa niitä ihmisiä, jotka kehuvat kauniiksi, koska se haukkuminen jätti jäljet eli vaikka joku olisi kuinka "kaunis", niin ikinä et voi tietää minkälainen myrsky on pään sisällä. Minusta Sannan viesti on tärkeä ja käyttää taas hyvään naispääministeri-asemaansa maailman mitta puulla.
Viesti olisi tärkeä, jos se haastaisi ulkonäkökeskeisyyden ja kannustaisi naisia tulemaan tunnetuiksi muilla avuilla, kehittämään itseään, opiskelemaan. Nyt viesti on kritiikitön, lähinnä vaan itsekeskeisyydessä paistattelua: katsokaa kuinka rohkea olen!
Varsinkin tällä hetkellä todella mauton julkaisu ja osoittaa jälleen surkeaa pelisilmää. Pandemia päällä ja Euroopassa levotonta ja Sanna miettii meikkijuttuja 🤦
Lapsellista. Sannalla lasereilla ym ym kalliilla hoidoilla käsitelty naama, mut ilman meikkiä olo se sitten on rohkeaa?