Mistä tiedän onko joku livahtanut kotiini?
olen kyllä tarkastanut joka huoneen, mutta sehän voi piiloutua hyvin!
Kommentit (26)
Ei voi tietää. Sen mahdollisuuden kanssa on vaan elettävä.
Katsoitko ovien taakse?
Hämähäkkimies saattaa olla katossakin.
Nyt nukkumaan, ota ne av-mammat sieltä kaapista ja sängyn alta viereen, ettei niitä ala yöllä pelottaa. Jatkossa, viritä ulko-ovelle lähtiessäsi jotain, mistä varmasti näet palatessa, onko ovi avattu. Ja käy psykiatrilla keskustelemassa, pitäisikö neuroleptejä nostaa.
Kauniita unia sinulle ja kahdelle mammalle!
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 01:31"]
Jatkossa, viritä ulko-ovelle lähtiessäsi jotain, mistä varmasti näet palatessa, onko ovi avattu.
[/quote]
Mutta mitäs jos joku on tullut ikkunasta tai savupiipusta tai vessanpöntöstä viemäriä pitkin?
Se on laiha mies, sun selän takana. Aina kun käännyt se kääntyy myös, pysyttelee selän takana koko ajan, paitsi kun menet nukkumaan menee sängyn alle piiloon ja hiipii sieltä kun heräät.
Mä olin aikaisemmin tosi vainoharhainen just tämän asian takia ja joka ilta ennen nukkumaan menoa kävin läpi ensin makuuhuoneen, katsoin sängynalusen, sitten kaapit ja jatkoin tarkastusta eteiseen ja saunaan asti. En voinut käydä nukkumaan ennen kuin joka paikka oli käyty läpi ja näin, että ketään ei ole kotonani.
Ihan sairasta touhua, onnekseni olen päässyt tästä viimeaikoina yli.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 01:40"]
Mä olin aikaisemmin tosi vainoharhainen just tämän asian takia ja joka ilta ennen nukkumaan menoa kävin läpi ensin makuuhuoneen, katsoin sängynalusen, sitten kaapit ja jatkoin tarkastusta eteiseen ja saunaan asti. En voinut käydä nukkumaan ennen kuin joka paikka oli käyty läpi ja näin, että ketään ei ole kotonani.[/quote]
Olihan se voinut oppia sun rutiinisi ja hiippailla aina uuteen piiloon sitä mukaa kun tarkistelit?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 01:42"]
Mä olin aikaisemmin tosi vainoharhainen just tämän asian takia ja joka ilta ennen nukkumaan menoa kävin läpi ensin makuuhuoneen, katsoin sängynalusen, sitten kaapit ja jatkoin tarkastusta eteiseen ja saunaan asti. En voinut käydä nukkumaan ennen kuin joka paikka oli käyty läpi ja näin, että ketään ei ole kotonani.[/quote]
Olihan se voinut oppia sun rutiinisi ja hiippailla aina uuteen piiloon sitä mukaa kun tarkistelit?
[/quote]
Usko vaan, tätä varten mä myös suljin ovia sitä mukaan kun tarkistin paikkoja, ettei mun mielestä sinne oisi voinut enää päästä. Ja nukkumaan mennessä kävin vielä uudelleen makuuhuoneen läpi. Ettei parvekkeen kautta olisi kukaan vahingossakaan tullut sinne sillä aikaa.
Jälkeenpäin mietittynä tää koko homma vei ihan hullusti aikaa ja energiaa. Olen nukkunut paremmin nyt kun olen päässyt yli tosta ongelmasta.
-10
Hui, alko itteäni jänskättää kun luin, mut onneks on mies kotona :D
En oo ikinä yksin asunu enkä varmaan pystyiskään.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 02:01"]
[/quote]
Usko vaan, tätä varten mä myös suljin ovia sitä mukaan kun tarkistin paikkoja, ettei mun mielestä sinne oisi voinut enää päästä. Ja nukkumaan mennessä kävin vielä uudelleen makuuhuoneen läpi. Ettei parvekkeen kautta olisi kukaan vahingossakaan tullut sinne sillä aikaa.
Jälkeenpäin mietittynä tää koko homma vei ihan hullusti aikaa ja energiaa. Olen nukkunut paremmin nyt kun olen päässyt yli tosta ongelmasta.
-10
[/quote]
No nythän siellä on sitten helppo hiippailla kun noin sikeästi nukut...
Ap on itte hiipparoimassa jonkun kämpässä.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 02:14"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 02:01"]
[/quote]
-10
[/quote]
No nythän siellä on sitten helppo hiippailla kun noin sikeästi nukut...
[/quote]
Varmaan olis joo :)
Kuten jo sanoin, onneksi ei tällaiset ajatuksen enää vaivaa.
-10
Mitä tekisitte, jos yllättäisitte jonkun tuntemattoman äijän hiippailemasta kotoanne? :D
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 02:17"]
Mitä tekisitte, jos yllättäisitte jonkun tuntemattoman äijän hiippailemasta kotoanne? :D
[/quote]
Minä olen yllättänyt. En ehtinyt edes tajuta, kun kaveri pinkoi taka-ovesta ulos minkä kerkesi. Ei ehtinyt edes jännittää, oikeastaan vasta jalanjälki kukkapenkissä sai vasta tiedostamaan, että meillä oli tunkeilija. Ei ollut ehtinyt saada paljoa mitään arvokasta matkaan.
Turhaan etsit. Tulen sinne omalla avaimella vasta kun olet nukahtanut.
t. Huoltomies
Olen kaapissa