Mistä tiedän onko joku livahtanut kotiini?
olen kyllä tarkastanut joka huoneen, mutta sehän voi piiloutua hyvin!
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 02:17"]Mitä tekisitte, jos yllättäisitte jonkun tuntemattoman äijän hiippailemasta kotoanne? :D
[/quote]
Onneksi asun kerrostalon ylimmässä kerroksessa ni ei tänne niin helposti hiippaillakkaan! Mutta jos nyt niin käviskin ni menisin ihan lukkoon, toivottavasti sil ei ois pahat mielessä.
Jos se on näkymätön hiippari ja tulee esiin jalkopäästä peiton alla kun nukut..
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 02:17"]Mitä tekisitte, jos yllättäisitte jonkun tuntemattoman äijän hiippailemasta kotoanne? :D
[/quote]Antaisin sille pimpulaa koko yön
Hanki koira, niin pääset noista rutiineista eroon.
Koira kyllä ilmoittaa heti, jos talossa on vieras!
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 02:51"]
Hanki koira, niin pääset noista rutiineista eroon.
Koira kyllä ilmoittaa heti, jos talossa on vieras!
[/quote]
Tämä on totta. Kotona, omassa turvallisessa yksiössä, ei pelota. Mutta annas olla, muualla kyllä pelottaa illan tullen jos olen yksin. Etenkin jos asunto on yksiötä isompi ja tila ei ole samalla lailla hallussa. Koiravahtina, isossa kaksikerroksisessa asunnossa, meinasi pelottaa. Mutta sitten uskottelin itselleni, että jos joku tulee jostain asunnon ulko-ovista (siellä niitä oli useampi), iso koira kyllä kertoo kun hän on muutenkin vahtimiseen taipuvainen. Tai viimeistään kissa ilmoittaa koska hän ei tykkää ventovieraista. Sitä kieltäydyin ajattelemasta, että mitenhän nuo yöllä huomaa mitään kuorsatessaan vieressäni sängyssä...
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 02:17"]
Mitä tekisitte, jos yllättäisitte jonkun tuntemattoman äijän hiippailemasta kotoanne? :D
[/quote]
Mitä näitä halvemman budjetin dokumentti-elokuvia oon nähnyt, niin protokollan mukainen toimintatapa näyttäisi olevan mennä polvilleen ja ottaa pikku-hiippari huulen alle...