VOI LUOJA!!! Miehen viikonloppuinen tempaus saa minut kuolemaan häpeästä
Sanoin viime viikolla miehelle että kaipaisin jotain piristystä meidän seksielämään. No mies ryyppäsi naapuripariskunnan kanssa viikonloppuna ja oli mennyt sopimaan näiden kanssa kimppakivasta. Tänään sitten kertoi ylpeänä että on keksinyt meidän seksielämän piristämiseksi jotain. Meinasin pudottaa silmät päästä kun kuulin mistä on kyse. Ensinnäkin, naapurin pariskunnan mies on about 50v, sellainen kunnon ällöttävä pervo ukko. Tiedättekö sellainen perus naapurin "Pena". Hänen vaimonsa on kymmenisen vuotta nuorempi, ihan mukava nainen mutta en todellakaan tunne mitään seksuaalista paloa häneen. Minä ja mieheni olemme molemmat alle 30-vuotiaita.
MITEN IHMEESSÄ NOILLE NAAPUREILLE VOI SELITTÄÄ ETTÄ SE KIMPPAKIVA EHDOTUS OLI PELKKÄÄ KÄNNISTÄ HORINAA? Ja joo, its een ala selittelemään, mies saa selittää kun tämän sopan järjestikin. Varmaan pakko muuttaa pois tästä taloyhtiöstä, en nimittäin kehtaa kulkea valoisaan aikaan tuon miehen tempauksen takia.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:09"]
Eiköhän aikuiset ymmärrä, ettei moista voi loppuun saakka sopia ilman toisen suostumusta. Diili oli siis niin kuin preliminäärivaiheessa vasta. Naapurin Pena pääsee kyllä pettymyksestä yli ja vetää ehkä six packin naamaan pieraisten kuuluvasti, mutta viimeistään karvaista kaljamahaansa rapsuttaessa leppyy kyllä. Elä siis huoli.
[/quote]Tästä tekstistä oikein huokuu kunnioitus keski-ikäisiä miehiä kohtaan.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:05"]
:D No minä pakoilen naapurin 2kymppistä tytärtä, joka lähenteli minua pihajuhlissa viime kesänä. Hieman yllätyin lähentelystä. Olen itse 4kymppinen nainen ja mieskin löytyy.
[/quote]
No toi ei oo läheskään niin paha. Kaikki miehet tykkää jos oma muija lesboilee <3
[/quote]
Naapurin tyttären poikaystävä oli sammunut siinä vaiheessa ja oma mies jo nukkumassa... Muutama naapuri näki kyllä tämä yllättävän kielariyrityksen. Ehkä ne tykkäsi, en kysynyt... :D <3
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:09"]
Eiköhän aikuiset ymmärrä, ettei moista voi loppuun saakka sopia ilman toisen suostumusta. Diili oli siis niin kuin preliminäärivaiheessa vasta. Naapurin Pena pääsee kyllä pettymyksestä yli ja vetää ehkä six packin naamaan pieraisten kuuluvasti, mutta viimeistään karvaista kaljamahaansa rapsuttaessa leppyy kyllä. Elä siis huoli.
[/quote]Tästä tekstistä oikein huokuu kunnioitus keski-ikäisiä miehiä kohtaan.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
No sellainen olen itsekin. Pelkkä provohan tämä juttu oli, joten päätin vetää loppuun asti.
No sillälailla, että se oli pelkkää kännistä horina!
Eihän tää olisi ollut pahakaan...
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:05"]
:D No minä pakoilen naapurin 2kymppistä tytärtä, joka lähenteli minua pihajuhlissa viime kesänä. Hieman yllätyin lähentelystä. Olen itse 4kymppinen nainen ja mieskin löytyy.
[/quote]
No toi ei oo läheskään niin paha. Kaikki miehet tykkää jos oma muija lesboilee <3
[/quote]
Niin kaikki miehet tykkää, mutta kaikki muijat itse ei.