Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

selkeä kysymys miehille

Vierailija
20.03.2013 |

jos nyt katsotte työpaikalla/työyhteisössä ympärillenne, näkyykö naisia/naista, joka herättää haluja, vaikka ette ehkä tunne toisianne... itsellä tuossa kerrosta alempana yritys, jossa kaupitellaan keittiäkalusteita ja kyseisen liikkeen myyjä herättää kyllä himot.. haluaisin nostaa hänen hameensa ylös ja naida häntä esittelykalusteita vastaan... (olen kyllä naimisissa onnellisesti, mutta kuitenkin)

kellään vastaavia ajatuksia??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ! jaan sihteerini kanssa saman huoneen. Hän on 50+ kun minä taas 47. Olen ajatellut että parempi välttää iltatilaisuuksia/koulutuksia yms joissa olemme molemmat paikalla...synti on ajatuksissani jatkuvasti vieraana . Katselen hänen vartaloaan ja riisun häntä päivittäin katseellani...

siis hienoahan se on että sihteeri-esimies työsuhde on läheinen mutta...nyt tuo jo toisinaan häiritsee työntekoa!

eli näin täällä...

Vierailija
2/2 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähin kollegani on hyvinkin kaunis nainen. Kyllähän hänessä hohtonsa on, mutta en minä suoranaista himoa tunne. Söpöjä opiskelijatyttöjäkin tapaan tämän tästä, mutta ehkä olen ollut heidän kanssaan tekemisissä niin paljon, etteivät he enää aiheuta mitään järisyttäviä tuntemuksia tai mielikuvia. Ja jotkut heistä totisesti ovat häikäiseviä kaunottaria. Olen tosin aina ollut tällainen. Arvostan naiskauneutta vähän samoin kuin vaikka hyvännäköistä moottorpyörää tai kaunista taulua: silmä iloitsee, mutta se ei yksinään riitä herättämään mitään kiihkoa. Olen myös seurustellut hyvinkin kauniin naisen kanssa. Läheltä katsoen hän näytti ihan tavalliselta ihmiseltä. En väitä, etteikö hänen ulkonäkönsä olisi vaikuttanut ihastumiseeni, mutta ei se ollut mitenkään ainoa syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä