Katsooko joku lastensuojelusta kertovaa dokumenttia nyt ykkösellä?
Aika rohkeaa suostua asiakkaana tuohon dokumenttiin!
Kommentit (211)
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:53"] Mulla jotenkin heräsi ärsyynnys niitä sossuja kohtaan. [/quote] Miks niitten pitää olla sellasia velttoja huokailijoita? Ei kiireen kiirettä ja silti työt ahdistaa. Nuo oo mitään stressiä nähneetkään. [/quote] Ja eihän se nyt oo hyvä juttu tietenkään, että äiti juopottelee, mutta siellä toimistossa sille sinikyntiselle naiselle mitä se sanoi, että miten useinsaa nauttia?? Onko siihenkin joku normi olemassa. Miettikää kaikkia bisnesnaisia jotka ramppaa kokkareilla ja lapset illat pitkät kotona jonkun hoitajan kanssa.
[/quote]
Kuulitko sen naisen äänen? Sellaista ei saa ku vuosikausia juomalla.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:58"]
Mikäköhän syy siinä että Mauri on sijaisperheessä? Ollut ilmeisesti koko lapsuutensa
[/quote]
Tämä muakin jäi mietityttämään. Isä vaikutti kuitenkin ihan asialliselta. Sijaisäiti taas... no joku tökki hänen persoonassaan.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:53"]
Mulla jotenkin heräsi ärsyynnys niitä sossuja kohtaan.
[/quote]
Mulla heräs kiinnostus, millaista niiden kodeissa mahtaa olla? Viinaa antoivat sille yhdelle lahjaksi, ja hyvin näytti kelpaavan.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:53"] Mulla jotenkin heräsi ärsyynnys niitä sossuja kohtaan. [/quote] Miks niitten pitää olla sellasia velttoja huokailijoita? Ei kiireen kiirettä ja silti työt ahdistaa. Nuo oo mitään stressiä nähneetkään. [/quote] Ja eihän se nyt oo hyvä juttu tietenkään, että äiti juopottelee, mutta siellä toimistossa sille sinikyntiselle naiselle mitä se sanoi, että miten useinsaa nauttia?? Onko siihenkin joku normi olemassa. Miettikää kaikkia bisnesnaisia jotka ramppaa kokkareilla ja lapset illat pitkät kotona jonkun hoitajan kanssa.
[/quote]
Kuulitko sen naisen äänen? Sellaista ei saa ku vuosikausia juomalla.
[/quote]
Mulla käheä ääni ollut lapsesta saakka. Absolutisti olen. Ko. Naisen mahdolliseen alko-ongelmaan en ota kantaa
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:07"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:53"] Mulla jotenkin heräsi ärsyynnys niitä sossuja kohtaan. [/quote] Miks niitten pitää olla sellasia velttoja huokailijoita? Ei kiireen kiirettä ja silti työt ahdistaa. Nuo oo mitään stressiä nähneetkään. [/quote] No pitäiskö niillä kotikäynneillä ja juttutuokioissa vaan katsella kelloa ja nputtaa hermostuneesti pöytää ja pyöritellä silmiä kun on niin kiire?
[/quote]
No sillonhan ne oli just hermostuneita, ja velttoja keskenään toimistolla palaveeraamassa. En mä nähny tossa dokkarissa ku 2 reipasta ja muut oli mitä oli.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:53"]
[/quote]
Mulla heräs kiinnostus, millaista niiden kodeissa mahtaa olla? Viinaa antoivat sille yhdelle lahjaksi, ja hyvin näytti kelpaavan.
[/quote]
Kuoharipullolta näytti, hurjaa!!
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:58"]
Mikäköhän syy siinä että Mauri on sijaisperheessä? Ollut ilmeisesti koko lapsuutensa
[/quote]
Ja isä oli paljon siistimpi ja puhui fiksummin ku sijaisäiti. Kuka huijas?
Tämä muakin jäi mietityttämään. Isä vaikutti kuitenkin ihan asialliselta. Sijaisäiti taas... no joku tökki hänen persoonassaan.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:12"]
Miksi Julia-tyttö on huostassa? En nähnyt ohjelman alkua.
[/quote]
Katoitko sen mutsin naamaa???
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:11"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:53"] Mulla jotenkin heräsi ärsyynnys niitä sossuja kohtaan. [/quote] Mulla heräs kiinnostus, millaista niiden kodeissa mahtaa olla? Viinaa antoivat sille yhdelle lahjaksi, ja hyvin näytti kelpaavan. [/quote] Kuoharipullolta näytti, hurjaa!!
[/quote]
Mutta esimerkkiä pitäis näyttää esim. päihdenuorille, eikö?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:58"]
[/quote]
[/quote]
Se oli kauheeta kun se sijaisäiti vaan selitti kuinka raskaita ne tapaamiset on että pakko pojan kyllä koko viikonloppu toipua siitä tapaamisesta ja isä oli iloinen että poika kysyi edes jotain oma-alotteisesti..
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:53"]
[/quote]
Miks niitten pitää olla sellasia velttoja huokailijoita? Ei kiireen kiirettä ja silti työt ahdistaa. Nuo oo mitään stressiä nähneetkään.
[/quote]
No pitäiskö niillä kotikäynneillä ja juttutuokioissa vaan katsella kelloa ja nputtaa hermostuneesti pöytää ja pyöritellä silmiä kun on niin kiire?
[/quote]
Juuri näin. Itse teen sosiaalityötä vanhusten parissa, ja vaikka työmäärä on iso ja kiire kova, asiakastapaamisissa se ei saa näkyä. Asiakkaan pitää saada kokemus siitä, että häntä kuunnellaan kaikessa rauhassa ja ilman kellon vilkuilua.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:11"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:53"] Mulla jotenkin heräsi ärsyynnys niitä sossuja kohtaan. [/quote] Mulla heräs kiinnostus, millaista niiden kodeissa mahtaa olla? Viinaa antoivat sille yhdelle lahjaksi, ja hyvin näytti kelpaavan. [/quote] Kuoharipullolta näytti, hurjaa!!
[/quote]
Mutta esimerkkiä pitäis näyttää esim. päihdenuorille, eikö?
[/quote]
Juu normaalin alkoholinkäytön esimerkkiä..
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:12"]
Miksi Julia-tyttö on huostassa? En nähnyt ohjelman alkua.
[/quote]
Katoitko sen mutsin naamaa???
[/quote]
Pärstäkerroin. Mitä siinä naamassa oli vikana? Irtoripset?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:53"] Mulla jotenkin heräsi ärsyynnys niitä sossuja kohtaan. [/quote] Miks niitten pitää olla sellasia velttoja huokailijoita? Ei kiireen kiirettä ja silti työt ahdistaa. Nuo oo mitään stressiä nähneetkään. [/quote] No pitäiskö niillä kotikäynneillä ja juttutuokioissa vaan katsella kelloa ja nputtaa hermostuneesti pöytää ja pyöritellä silmiä kun on niin kiire? [/quote] Juuri näin. Itse teen sosiaalityötä vanhusten parissa, ja vaikka työmäärä on iso ja kiire kova, asiakastapaamisissa se ei saa näkyä. Asiakkaan pitää saada kokemus siitä, että häntä kuunnellaan kaikessa rauhassa ja ilman kellon vilkuilua.
[/quote]
Paskanmarjat. Oon ollut sossujen luona heidän käskystään, ja vilkuilivat hermostuneesti koko ajan kelloa ja viittä vaille neljä kynä putos, ja sossu ilmoitti että koittakaa keksiä ite ratkaisu, hänellä loppui työaika. Olin todella hämmästynyt "ammattitaidosta".
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:11"] [quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:53"] Mulla jotenkin heräsi ärsyynnys niitä sossuja kohtaan. [/quote] Mulla heräs kiinnostus, millaista niiden kodeissa mahtaa olla? Viinaa antoivat sille yhdelle lahjaksi, ja hyvin näytti kelpaavan. [/quote] Kuoharipullolta näytti, hurjaa!! [/quote] Mutta esimerkkiä pitäis näyttää esim. päihdenuorille, eikö? [/quote] Juu normaalin alkoholinkäytön esimerkkiä..
[/quote]
0-linjaa, jos vaativat sitä nuorilta myös. Se olis aikuismaista.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:53"]
[/quote]
[/quote] No haloo, jos ihmisellä ei ole viinan kanssa ongelmia, niin ne voi hyvinkin nauttia sitä kuoharia. Ja tällä vanhemmalla rouvalla tuskin on alaikäisiä lapsia siellä kodissa katsomassa kun mami vähässhhh ottaa kuplivaa
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:11"] [quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:53"] Mulla jotenkin heräsi ärsyynnys niitä sossuja kohtaan. [/quote] Mulla heräs kiinnostus, millaista niiden kodeissa mahtaa olla? Viinaa antoivat sille yhdelle lahjaksi, ja hyvin näytti kelpaavan. [/quote] Kuoharipullolta näytti, hurjaa!! [/quote] Mutta esimerkkiä pitäis näyttää esim. päihdenuorille, eikö? [/quote] Juu normaalin alkoholinkäytön esimerkkiä..
[/quote]
0-linjaa, jos vaativat sitä nuorilta myös. Se olis aikuismaista.
[/quote]
Höpö höpö. Alkiholi on yksiselitteisesti laissa kielletty alke 18-vuotiailta.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:53"]
[/quote]
Miks niitten pitää olla sellasia velttoja huokailijoita? Ei kiireen kiirettä ja silti työt ahdistaa. Nuo oo mitään stressiä nähneetkään.
[/quote]
No pitäiskö niillä kotikäynneillä ja juttutuokioissa vaan katsella kelloa ja nputtaa hermostuneesti pöytää ja pyöritellä silmiä kun on niin kiire?