Tähtisumun tyyli. Miksi, oi miksi?
http://karostardust.indiedays.netdna-cdn.com/wp-content/blogs.dir/80/files/2015/05/ootd3.jpg
Minne se rockhenkisempi tyyli on hävinnyt? Sopi paljon paremmin.
Kommentit (26)
Kohta on varmaa taas pulla uunissa. Aikookohan se ikinä mennä opiskelemaan tai töihin?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:57"]
tuo oranssi naama :DDD
[/quote]
Eikö ihmiset itse huomaa, jos naama on ihan oranssi? :S
[/quote]
Suomalaiselle valkoiselle iholle on tosi vaikea löytää tarpeeksi vaaleaa meikkivoidetta. Ehdotuksia otetaan kiitollisena vastaan. Kumpi on pahempi, punamusta vai oranssi?
Mikä ihmeen raja sillä on jalkapöydässä?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 10:54"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:57"] tuo oranssi naama :DDD [/quote] Eikö ihmiset itse huomaa, jos naama on ihan oranssi? :S [/quote] Suomalaiselle valkoiselle iholle on tosi vaikea löytää tarpeeksi vaaleaa meikkivoidetta. Ehdotuksia otetaan kiitollisena vastaan. Kumpi on pahempi, punamusta vai oranssi?
[/quote]
Höpöhöpö. Ensinnäkin tuo naama on kuorrutettu itseruskettavalla noin oranssiksi, vika tuskin on meikkivoiteessa. Toiseksi Karo ei ole erityisen vaalea, joten oikeansävyisen meikkivoiteen löytäminen tuskin on ongelmallista. Kolmanneksi kannattaa olla mieluummin ihan ilman meikkivoidetta, jos vaihtoehtona on oranssi naama. Neljänneksi, meikkivoidetta voi tilata vaikka ulkomailta jos tuntuu ettei kaupoista löydy tarpeeksi vaaleaa.
Joko se edellinen ketju poistettiin? "Yllättävää."
Onko perhe käynyt ulkomailla, koska iho saaut rusketusta?
Miten sillä on ees varaa ostaa noin usein vaatteita. Tai ainakin vaikuttaa siltä että paljon ostaa. Oft
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:54"]Onko perhe käynyt ulkomailla, koska iho saaut rusketusta?
[/quote]
Luin muistaakseni instasta että suihkurusketuksessa käynyt
Olipa ylläri että sofiaa ja benjaminia ei otettu mukaan..
Hyväkuntoiset pidennykset tytöllä.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:58"]Hyväkuntoiset pidennykset tytöllä.
[/quote]
Haistan.. Sarkasmia ;)
Mäkin oon jotenkin "pettynyt" (enhän mä oikeasti voi pettyä toisen tyylinmuutoksista mut anyway) Karon nykyiseen lookkiin. Perus massateini, ja toi oranssihtava itserusketus on kamala.... Mut mikäs siinä jos ite tykkää
apua mitkä nuo reikäiset sukat on
Mä en ole nähnyt vielä yhtään ihmistä, jolle nuo peplum-helmaiset paidat sopisivat. Eikä kuvan tyttö tee poikkeusta. Miksi ihmiset ostaa noita? Eikö niillä ole peiliä?
T. Täti
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:15"]Mä en ole nähnyt vielä yhtään ihmistä, jolle nuo peplum-helmaiset paidat sopisivat. Eikä kuvan tyttö tee poikkeusta. Miksi ihmiset ostaa noita? Eikö niillä ole peiliä?
T. Täti
[/quote]
Mikä vika
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:15"]Mä en ole nähnyt vielä yhtään ihmistä, jolle nuo peplum-helmaiset paidat sopisivat. Eikä kuvan tyttö tee poikkeusta. Miksi ihmiset ostaa noita? Eikö niillä ole peiliä?
T. Täti
[/quote]
Et ole ainoa joka sitä miettii. Mun mielestä vähän outoja, vaikka olenkin nuori ja tykkään vaatteista.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:39"]Vittu se on tähtipöly eikä -sumu
[/quote]
Ihan sama