Vakavimmat sivuvaikutukset joita olette kuulleet jollekin e-pillereistä tulevan?
Kommentit (45)
aivoveritulppa, keuhkoveritulppa nuorille terveille naisille
Huh.En syö pillereitä sen takia että tahdon olla oma itseni.Lisäksi aurallinen migreeni asettaa tulppariskin.Pelottavaa,miten helposti noita tuputetaan ja miljoonat naiset syövät.Kondomilla mennään ja sterilisaatioon kunhan laki sallii.
Ei ehkä vakavin, mutta siskoni sai veritulpan jalkaan. Onneksi pääsi hoitoon ajoissa. Se oli minusta suututtavaa että jälkeenpäin lääkäri oli vaatinut häntä käyttämään hormoniehkäisyä, sanonut että kaikkien nuorten naisten kuuluu käyttää sitä. Sisko otti sitten implantin ihon alle. Ihmettelenpä vaan ettei ottanut opikseen.
Itselleni ei ole kyllä ikinä tullut pillereistä mitään haittaa, päinvastoin! Olen kuitenkin syönyt niitä jo vuosia :) siskokin söi vuosia ja lopetti muutamaa kuukautta ennen kuin toivoivat miehensä kanssa lasta ja tosi pian jo tulikin raskaaksi, joten lapsettomuus, josta pillereiden kohdalla usein puhutaan ei ainakaan hänellä pitänyt paikkaansa
Veritulppa 19-vuotiaana, painokin oli alipainon puolella.
Mä luulin pitkään että pillerit sopivat mulle ja söinkin niitä melkein 5 vuotta. Mutta kappas kun ne lopetin, kuukautiskivut vähenivät, vuoto runsastui mutta vuotopäiviä oli vähemmän, viikottainen päänsärky katosi, lihominen loppui ja mieliala parani. Että vaikka mullakaan ei mitään kuolemanvakavia oireita ole niin en ikinä enää koske hormonaaliseen ehkäisyyn. Ei oo luonnollista sotkea naisen kroppaa ja hormonitoimintaa. Niin ja kierron normalisoituminen kesti puoli vuotta lopetuksen jälkeen. Sen verran oli kroppa sekaisin.
Mulle alkoi muodostua veritulppa pohkeeseen. Verenpaine nousi myös tosi korkealle.
Kuolema. Eikä ole kuulopuhe vaan fakta. Gyneni totesi kuitenkin pillereiden olevan turvallisempi vaihtoehto kuin olla raskaana.
Ihmiskunnan tuho ja ekokatastrofi.
Kuinka kauan nämä käyttivät näitä ennen kuin tuli noita?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:44"]
Ihmiskunnan tuho ja ekokatastrofi.
[/quote]
"– Se mikä vedetään vessanpöntöstä jossain Päijänteen yläjuoksulla, päätyy ennemmin tai myöhemmin helsinkiläisten vesijakeluun, Rantala kertoo."
Että kiitoksia vaan Päijänteen yläjuoksulaisille juomavedestäni :(
Hillitön nesteen kertyminen, jatkuva huonotuulisuus, verenpaine koholla.
Onko totta ettei endoa voi muuten "hoitaa" kuin pillereillä? :(
Keuhkoveritulppa ja kuolema 21-vuotiaana. :(
Vauva. Jälkikäteen ajatellen aivan ihana sivutuote, mutten uskalla enää pillereitä syödä. Lähinnä veritulppaa pelkään.