Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras silmänympärysvoide?

Vierailija
18.05.2015 |

Mikä olisi hyvä silmänympärysvoide päälle kolmekymppiselle?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skin Blossomin silmänympärysvoide.

Vierailija
22/29 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malu Wilz! Caviar voide on loistava jos haluaa hoitavuutta ja kosteutta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi herkästi ärtyvä iho, ja silmäluomet on usein punaiset ja jopa hilseilevät. Olen käyttänyt vaikka mitä hintaluokassa 20-80 €, myös kortisoniantibioottivoidetta noin kerran viikossa ja nyt tuubin pirkkaa. Nyt vasta pysähdyin huomaamaan, että eipä ole silmät oireilleet viikkokausiin.
Ikää siis 42 ja on ryppyjä ja pintakuiva sekaiho.

Vierailija
24/29 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:21"]Kommenttiesi perusteella olet niin koppava että en kyllä kerro mitään vinkkejä. Kärsi rypyistäsi!
[/quote]

Onko ap täällä kommentoinut? Eikös ap ollut päälle 30 ja joku rasittava kommentoija 25 v.

Vierailija
25/29 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin varmaan pitää sitä Pirkkaa kokeilla... Silmänympärysiho hilseilee eikä ainakaan apteekin voiteet tehoa kuin parin päivän ajan, sitten taas iho hilseilee.

Vierailija
26/29 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aubrey Organics, Lumessence Eye Cream, All Skin Types, .5 fl oz (15 ml)

Vierailija
27/29 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt laidasta laittaan silmän ympärysvoiteita - niveasta lancomeen, sothyksesta kookosöljyyn.. Ja paras silmänympärysvoide on ehdottomasti ollut normaali vaseliini.

Nyt sen Jennifer Anistonin hehkutuksen jälkeen muutkin ovat sen löytäneet, mutta sitä kyllä suosittelen!

Varsinkin jos sinulla on jo vähän juonteita silmien ympärillä, ja muutenkin kuiva iho, niin voin taata että huomaat tuloksen jo seuraavana aamuna!

Citymarketissa hinta n. 3€. Kokeile ennen kuin ostat mitään kallista ja tule kertomaan mitä olit mieltä!

Jos et ole tyytyväinen laitan sinulle 3€ postissa takaisin tulemaan :)

Vierailija
28/29 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumene Complete Rewind on huono..käytin 28-29 v. sisältää lakka-uutetta tms. Lidlinkin on parempi kuin tämä..käyttänyt vuosia. Yksi toinen Lumenen on ihan hyvä, missä on jotain puolukkauutetta tms. Nimeä en muista. Kokeillut 29-v:na.

Vierailija
29/29 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eucerinin AQUAporin active. Minulla on atooppinen iho ja tuo on todella hyvä silmänympärysvoide. Kosteuttaa hyvin ja voi laittaa reilustikin silloin kuin tarvitsee.