Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteydenpito lapsen toisen vanhemman sukuun

Vierailija
17.09.2023 |

Onko lapsen toisen vanhemman sukuun ns. pakko pitää yhteyttä tämän lapsen toisen vanhemman kuoleman jälkeen jos välit on jo aiemmin olleet lähes olemattomat?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, en ole itsekään pitänyt, viimeisin kohtaaminen oli lapsen isän hautajaisissa.

Vierailija
2/11 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lapsi haluaa ja mitä suku haluaa? Harmillista, että näet puolet lapsen suvusta toiseutena. Tietysti jos sieltä on luvassa vain alkoholismia tms. on ymmärrettävää välttää kontaktia.

Vierailija
4/11 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen pitää saada tutustua molempien vanhempien sukuihin.

Vierailija
5/11 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se suku ei ollut tekemisissä sen sukulaisensa kanssa niin ei todellakaan tarvitse.

Vierailija
6/11 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se suku haluaa sinusta ja lapsesta huolta pitää niin kyllä he olisivat itse asian suhteen aktiivisia. En minä ainakaan anna aikani ihmisille joita ei voi vähempää kiinnostaa miten elämässä pärjään.

Vierailija
7/11 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se suku haluaa sinusta ja lapsesta huolta pitää niin kyllä he olisivat itse asian suhteen aktiivisia. En minä ainakaan anna aikani ihmisille joita ei voi vähempää kiinnostaa miten elämässä pärjään.

Tässä onkin kyse lapsen oikeudesta toisen vanhempansa sukuun, ei sinun suhteestasi heihin.

Vierailija
8/11 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä onkin kyse lapsen oikeudesta toisen vanhempansa sukuun, ei sinun suhteestasi heihin.

Mitä se lapsi tekee välinpitämättömillä vierailla ihmisillä???

Vierailija
9/11 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen isä ei siis itsekään ollut juuri yhteydessä sukuunsa. Lähettivät joulukortit ja lapsen isä lähetti joitain kuvia lapsesta kerran tai kaksi vuodessa.

Vierailija
10/11 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän isä kuoli kun oltiin lapsia.

Eipä hänen sukulaisiaan kiinnostanut ollaanko edes elossa tai miten meillä menee.

Miksi sellaisiin ihmisiin pitäisi jotain suhdetta vaalia?

Vierailija
11/11 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt isän vanhemmat ja siskon viimeksi 2000 luvun ihan alussa. En ollut kummankaan isän vanhemman hautajaisissakaan. Ainoastaan isän veli on pitänyt yhteyttä minuun. Yhteydenpito pn vapaaehtoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän