Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässäpä teille vaaleanpunainen " unelma" ...

Vierailija
21.09.2006 |

Etuovessa, kohdenumero 757362.

Muuten ihan kiva talo mielestäni, mutta tuo vaaleanpunainen sävy etenkään ulkoseinissä ei oikein iske. Mun mielestäni ne seinät saisivat mieluummin olla sitten vaikka vitivalkoiset (vaikka yleensä suosin lämpimämpiä värisävyjä, kuin valkoista).

Ja sitten se vaaleanpunainen takkahuone; ja takka tietysti myös vaaleanpunainen ja lievästi sanottuna melko omalaatuisen mallinen. No eipähän ole ainakaan tylsä...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos haluaa värikästä sisustusta ilman muiden tuomiota, pitää muuttaa maahan jossa kaikkien ihmisten kodit ovat värikkäitä? suomalaiset on harmaata kansaa, totta kai pinkki räiskyy silmille.

minusta tällaiset kodit ovat mauttomuudessaan todella piristäviä! kerrankin jotain epäsovinnaista!

Vierailija
22/25 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanomaan, että minkä väriseksi tulee mikäkin... tai sitten on lyöty vetoa " et muuten ikinä uskaltaisi tehdä sitä ja tätä, jos teet niin saan kymppotonnin"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yritetty nostaa talon arvoa ja rempattu kylppäri, mutta sitten nuukuuttaan ostettu jotain alennuslaattoja. Vaikea on kyllä kuvitella mitään muuta syytä noin kamalaan ratkaisuun. Varsinkin nurkissa törkeä, kun on pakko katkaista laatta keskeltä.

Vierailija
24/25 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta värikkyys on JEES!

- en enää muista, mikä oli numeroni

Vierailija
25/25 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kans mieleen et on Barbie päässy sisustamaan. Mä olen pinkin ystävä, mut toi meni jo liiallisuuksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi