Söpöys tekee surulliseksi?
Onko kellään samaa "ongelmaa"? Aina kun näen jotain mitä pidän söpönä, minulle tulee osittain surullinen olo. Joskus alkaa jopa itkettää. Kyse ei ole varsinaisesti liikuttumisesta, vaan tulee ihan oikeasti surullinen mieli.
Minusta tämä on jotenkin omituista. Viimeksi tuli kyyneleitä silmiin tuosta pienestä pingviinistä: http://www.apteekkituotteet.fi/WebRoot/Euran/Shops/Eura/4C84/CEC5/272D/ACAB/A6EB/0A28/1038/BC8D/GUM_Kids_toothpaste.jpg
Olenko jotenkin hullu?
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:39"]
Hmm... raskaana?
[/quote]
Raskaus ei ole mahdollinen ;)
Ja minulla on tätä ollut niin kauan kuin muistan, jo teininä. Jotain omituista nostalgiaa ehkä? Mutta se ei liity pelkästään asioihin, jotka muistuttavat minun omasta lapsuudestani, vaan kaikkeen söpöön.
t: ap
Mulla samaa, enkä ole raskaana tms. Olen myös jo ihan aikuinen - en hormonihöyryissä vollottava teini, mutta nuoresta alkaen tämä ominaisuus on ollut. Ilmenee erityisesti juuri söpöjen ja "viattomien" piirroshahmojen kanssa; tuo pingviini on juuri sellainen. Tulee jotenkin määrittämättömän haikea/surrullinen olo, josta ei oikein saa kiinni mistä se tulee.
ajatellut, et on joku mun oma outous :)
Onneksi ei ole tuollaista.
Muuten pitäisi ryhtyä homoksi kun aina naisen kanssa vaan itkettäisi.
Onneksi ei ole tuollaista.
Muuten pitäisi ryhtyä homoksi kun aina naisen kanssa vaan itkettäisi.
Hmm... raskaana?